quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef Awesome_ het volgende:
Petje besteld gisteren, nu alleen nog maar snapback-ads. Fucking Illuminati.
Tfw size 7 7/8"
Leuk als je in een band speelt of postbode bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks petje, gewoon een Stetson op je hoofd zetten
Ik heb al geen haar op mn hoofd sinds het begin van mn gabbertijd in 1996....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:51 schreef Klokov het volgende:
Gewoon niks op je hoofd rocken toch, je hebt toch gewoon een mooi kapsel. Net zoals al die vrouwen die zonnebrillen dragen zodra het 15 graden is
AAS-gebruiker gespotquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb al geen haar op mn hoofd sinds het begin van mn gabbertijd in 1996....
Hey Yuri.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren stond ik met iemand in de gym te praten die ik niet zovaak zie en hij begon opeens over het werk waarna ik hem vroeg wat voor werk hij deed. Hij antwoordde met "Ik werk bij een bank." Ik wou keihard lachen maar ik moest het inhouden.
Kerolquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef RaymondK het volgende:
is leuk, dat eten en liften facebook site, maar er komt superfoods en jesse z'n shakes voorbij....
Begint wel lastig te worden om geen lullige comments te schrijven heur.
Wie was de chef van Eten en Liften ook alweer?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef Awesome_ het volgende:
Petje besteld gisteren, nu alleen nog maar snapback-ads. Fucking Illuminati.
Tfw size 7 7/8"
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit lijkt me beter. Zijn de krachttrainingsvoorzieningen daar een beetje goed?
Inb4 bouwvakker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee valt mee omdat ik vrij veel buiten werk. [..]
Plas in haar kontquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef no1uknow het volgende:
gymmers,
ik ben aan het daten met een meisje met blauw haar en ze is veganistisch, wut do?
/srs
De rage van vanmorgen is nog niet overquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef RaymondK het volgende:
is leuk, dat eten en liften facebook site, maar er komt superfoods en jesse z'n shakes voorbij....
Begint wel lastig te worden om geen lullige comments te schrijven heur.
Wie was de chef van Eten en Liften ook alweer?
groei wat zelfrespectquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef no1uknow het volgende:
gymmers,
ik ben aan het daten met een meisje met blauw haar en ze is veganistisch, wut do?
/srs
Loop jij shirtless rond, Fanta?quote:
Zo'n veterstropdasquote:
Mwa, ik heb daar ooit wel betaald voor wat werk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Leuk, Ray. Alleen jammer dat niemand meer weet wat een praatpaal is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat zei je? "ga es ff op de loopband staan met je prednisonkop die niet meer tussen de praatpaal past"
I know G, overkomt de beste wel eens, maar nu gwn weer ff normaal nadenken. Veganistisch betekent dat ze ook niet pijpt he? Oja, en blauw haar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ewa soms overkomt je gewoon een klik, kan gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |