Rij altijd iets boven maximum maar kan me wel ergeren aan mensen die dan gaan kleven wanneer ze niet mogen inhalenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:25 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens is 120 bv een maximumsnelheid. Zelf rijd ik altijd steevast 65km/u op de snelweg. Haast heb ik toch niet en het is meteen stukke veiliger. Je merkt ook dat mensen dit enorm waarderen wat ze uitten dmv een handgebaar of een opbeurende claxon.
Yeah I know, kutland. Gewoon hoody aan deze keer. Die vriend waar ik mee was zegt straight te zijn maar daar twijfelt de hele wereld aan. In ieder geval, hij danst de hele dag als een malle, kraaknuchtere shuffles en shit. Kent geen schaamte en gaat overal briljant op. Wordt ook steevast gefilmd en alles, leuk om mee te gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog beetje shirtless konijnenmoves gezet? Ik wel hoor.
Thuishaven nu gvd ook al 2 keer afgelast.
die rijden niet in bordeau rode mazda'squote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gelukkig was het geen Marokkaan met een mes Ray.
Gewoon wat 4fmp pakken en goan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah I know, kutland. Gewoon hoody aan deze keer. Die vriend waar ik mee was zegt straight te zijn maar daar twijfelt de hele wereld aan. In ieder geval, hij danst de hele dag als een malle, kraaknuchtere shuffles en shit. Kent geen schaamte en gaat overal briljant op. Wordt ook steevast gefilmd en alles, leuk om mee te gaan.
Weet nog dat ik in kroegen stond te hangen met bierzuipende horken.Nu gewoon elke keer van de partij met mijn rugzak en reversed snapback.
Ja, check die onderarmen of Peace.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
etha in dat grijze hemptje? Heel je rechter bovenarm is weg daar
Waarom zou je he irriteren aan klevers, srs? Nooit gesnapt. Make my fucking day, bitch. Iemand die helemaal kookt achter je, lekker man. Rij zelf tien te hard structureel maar zodra ik een klever heb neem ik gas terug.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Rij altijd iets boven maximum maar kan me wel ergeren aan mensen die dan gaan kleven wanneer ze niet mogen inhalen
omdat als die gene jou van achter vol aanrijd, jij met de zooi zit. kleven is ook gewoon asociaal, maar als je bijna stapvoets gaat rijden waar het helemaal niet nodig is...... ja regels zijn er om uitzonderingen op te makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zou je he irriteren aan klevers, srs? Nooit gesnapt. Make my fucking day, bitch. Iemand die helemaal kookt achter je, lekker man. Rij zelf tien te hard structureel maar zodra ik een klever heb neem ik gas terug.
Ik druk vaak het rempedaal in. Genoeg voor het remlicht maar niet genoeg om te remmen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zou je he irriteren aan klevers, srs? Nooit gesnapt. Make my fucking day, bitch. Iemand die helemaal kookt achter je, lekker man. Rij zelf tien te hard structureel maar zodra ik een klever heb neem ik gas terug.
Rugzakken zijn echt zo irritant. Van die lui die menen een complete kampeeruitrustig mee te moeten nemen tussen het publiek en vervolgens voor je snufferd tof gaan staan te shuffelen. Die krijgen het vriendelijke verzoek om ff lekker ergens anders een plekkie te gaan zoeken. Scheelt dat het 8/10 keer van die schrale ecto's in een zo'n blij teringhempie zijn. Laat dat ding lekker in je kluisje. Past die niet moet je misschien eens nadenken of je al die kutzooi wel nodig hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah I know, kutland. Gewoon hoody aan deze keer. Die vriend waar ik mee was zegt straight te zijn maar daar twijfelt de hele wereld aan. In ieder geval, hij danst de hele dag als een malle, kraaknuchtere shuffles en shit. Kent geen schaamte en gaat overal briljant op. Wordt ook steevast gefilmd en alles, leuk om mee te gaan.
Weet nog dat ik in kroegen stond te hangen met bierzuipende horken.Nu gewoon elke keer van de partij met mijn rugzak en reversed snapback.
Ik rem gewoon, stap uit en roep "kom op dan, kankerjong. vuile vieze kankehlijer"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik druk vaak het rempedaal in. Genoeg voor het remlicht maar niet genoeg om te remmen.
wat zei je? "ga es ff op de loopband staan met je prednisonkop die niet meer tussen de praatpaal past"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Is er weer zo'n dik nijlpaard wijf met een walvis hoofd die me dik gaat noemen, donder op, ik maak de gains van m'n leven![]()
![]()
They all mirin'
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik rem gewoon, stap uit en roep "kom op dan, kankerjong. vuize vieze kankehlijer"
Henk, hoe ga jij gestyled naar een raveparty? Show ons je swek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Rugzakken zijn echt zo irritant. Van die lui die menen een complete kampeeruitrustig mee te moeten nemen tussen het publiek en vervolgens voor je snufferd tof gaan staan te shuffelen. Die krijgen het vriendelijke verzoek om ff lekker ergens anders een plekkie te gaan zoeken. Scheelt dat het 8/10 keer van die schrale ecto's in een zo'n blij teringhempie zijn. Laat dat ding lekker in je kluisje. Past die niet moet je misschien eens nadenken of je al die kutzooi wel nodig hebt.
Weeniet. Zodra daar waterflesjes, de opblaaskrokodil of een verschraalde banaan uit komen zetten ben ik er altijd als de kippen bij man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Rugzakken zijn echt zo irritant. Van die lui die menen een complete kampeeruitrustig mee te moeten nemen tussen het publiek en vervolgens voor je snufferd tof gaan staan te shuffelen. Die krijgen het vriendelijke verzoek om ff lekker ergens anders een plekkie te gaan zoeken. Scheelt dat het 8/10 keer van die schrale ecto's in een zo'n blij teringhempie zijn. Laat dat ding lekker in je kluisje. Past die niet moet je misschien eens nadenken of je al die kutzooi wel nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |