Best minder? Het is een erg leuk programma maar het begon al snel best saai te worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het best vermakelijk dat programma (hoewel het de afgelopen tijd wel wat minder aan het worden is), maar dat wijvengezeik onderling mogen ze best intern houden.
Zeiden ze dit tijdens de uitzending of via externe media?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:45 schreef Ope het volgende:
Vind het een beetje apart, rene zegt naar mijn inziens best normale dingen, je hoort ook een beetje tijd te maken voor je fans.
Johan valt hem gelijk aan en zegt dat hij wellicht aan de antidepressiva zit etc, lijkt mij een beetje ver gaan.
Ik heb zo te doen met Derksen nu.quote:
Externe media, wat Derksen heeft gezegd staat wel op dumpertquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:53 schreef Copthorne het volgende:
Zeiden ze dit tijdens de uitzending of via externe media?
Mensen die niet gekeken hebben en de kop van Gijp niet gezien hebben aan het begin van de uitzendingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:54 schreef VarkensHart het volgende:
Mensen die denken dat dit echt is en niet voor de kijkcijfers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus idd.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
René stoort zich gewoon kapot aan die irritante snickersreclame, de selfieactie en als klap op de vuurpijl De Tip Van Tom, terecht ook. Die wil gewoon over voetbal lullen en dan komt Derksen weer een half uur oreren over wat hij van Van Gaal vind of Genee met die niet grappige voetbalfilmpjes die men perse moet zien...
Hopelijk beseft Van der Gijp wel dat zijn riante salaris mede mogelijk wordt gemaakt door al deze "acties". Gijp is een type die wel de lusten wil, maar niet de lasten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit dus idd.
De selfieactie wordt gesponsord door Cannon, Mora heeft een reclame item in het programma, Snickers heeft een reclame item in het programma en Hallmark heeft een reclame item in het programma.
VI Oranje staat bol van de reclame en ik kan me goed voorstellen dat René zich daar kapot aan irriteert. Bij een reguliere uitzending van VI op maandag of vrijdagavond kan er gewoon 30 minuten lang over voetbal geluld worden zonder dat er ook maar enige vorm van reclame in voor komt, bij VI Oranje wordt de discussie om de 10 minuten verbroken omdat een of andere hansworst reclame heeft opgekocht![]()
Ik zou blij zijn als de normale VI weer begint over 5/6 weken. Gewoon weer lekker vertrouwt op maandag en vrijdag en anderhalf uur over de plaatselijke linksbuiten van Zierikzee ouwehoeren
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is Derksen zelf heel lullig geweest tegen andere mensen. Onder meer tegen Sierd, terwijl er juist heel veel mensen dagelijks uitkijken naar zijn onderdeel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb zo te doen met Derksen nu.
Die gezicht ook.
Wel mooi dat hij telkens bij zijn standpunt blijft en ach alles komt goed zolang hij maar geen strop met touw om zijn nek hangt.
Klopt, boontje komt om zijn loontje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is Derksen zelf heel lullig geweest tegen andere mensen. Onder meer tegen Sierd, terwijl er juist heel veel mensen dagelijks uitkijken naar zijn onderdeel.
Via de media.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zeiden ze dit tijdens de uitzending of via externe media?
Rene is een man van 53, maar van binnen gewoon een verwend kutkind van 10. Hij denkt dat het succes alleen om hem draait en hij gaat dreigen dat hij zijn contract verscheurt als iemand een discussie met hem wil aangaan. Dat kan niet eeuwig goed gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef CPS2000 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je iemand afschildert als patiënt, puur voor de kijkcijfers. Dit is het resultaat van jarenlange onderhuidse irritaties over elkaar en de opzet van het programma. Het mooie is dat ze zich allebei ergeren aan de talloze reclamerubriekjes (terwijl die er al sinds jaar en dag in zitten) maar ze weten dat ze er van afhankelijk zijn. Net zoals ze afhankelijk zijn van elkaar voor het succes van het programma. Ik denk dat het de fout is van de RTL-directie en de regie van het programma dat ze het zo ver hebben laten komen.
Ja ik denk dat het ook vooral aan hem te wijten is dat het zo uit de hand is gelopen. Zijn verhaal in Trouw en gedrag bevestigen het beeld dat Derksen schetst wel, wat niet wegneemt dat hij zich op zijn beurt erg laat kennen door zo uit te halen in een column.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Rene is een man van 53, maar van binnen gewoon een verwend kutkind van 10. Hij denkt dat het succes alleen om hem draait en hij gaat dreigen dat hij zijn contract verscheurt als iemand een discussie met hem wil aangaan. Dat kan niet eeuwig goed gaan.
Denken dat Gijp dat niet kan acterenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:36 schreef Roceco het volgende:
[..]
Mensen die niet gekeken hebben en de kop van Gijp niet gezien hebben aan het begin van de uitzending![]()
![]()
De reactie van Derksen verbaast me inderdaad wel. Hij zou inmiddels moeten weten met wat voor figuur hij te maken heeft. Hij zou echt beter moeten weten en erboven moeten staan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het ook vooral aan hem te wijten is dat het zo uit de hand is gelopen. Zijn verhaal in Trouw en gedrag bevestigen het beeld dat Derksen schetst wel, wat niet wegneemt dat hij zich op zijn beurt erg laat kennen door zo uit te halen in een column.
Als ik een uurtje VI kijk lach ik vaker, en vooral om Johan, dan een uur van welke cabaratier dan ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef DarkAccountant het volgende:
Ach ja, Derksen is zo'n figuur die al zo lang op zijn stoel zit daar dat hij er van overtuigd is dat hij onmisbaar is geworden voor het programma. Hij denkt volgens mij echt dat de kijkcijfers als een pudding in elkaar zullen zakken als hij er niet meer bij is.
Zet een Theo Maassen op zijn stoel of een andere komiek met wat verstand van voetbal, en volgens mij zou het nog altijd een even leuk programma zijn, misschien het format een beetje wijzigen of zo, maar komt helemaal goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |