Nooit meer is onzin. Het zal een stuk meer narigheid brengen als je het niet vertelt.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:40 schreef dionkoffie het volgende:
Ik twijfel daarover, maar ik krijg dan een heleboel gezeik over mijn hele familie en dan zal ik nooit meer iets duurs mogen kopen..
Gamenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:36 schreef dionkoffie het volgende:
Ik kan er 200 euro mee verdienen maar dan is mn pc niet goed meer voor alle games die ik wil spelen.
Dit. En in feite heb je het al zelf opgelost door het met je eigen spaargeld te laten repareren. Kortom: ja je hebt wat gesloopt, maar je hebt je verantwoording genomen door het zelf op te lossen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
Vertel het je opa en oma. Geef ook aan dat je het zelf gaat oplossen en ga een vakantie baantje zoeken
Maar waarom zou je het ze uberhaupt vertellen en een vervelende situatie gaan creëren.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit. En in feite heb je het al zelf opgelost door het met je eigen spaargeld te laten repareren. Kortom: ja je hebt wat gesloopt, maar je hebt je verantwoording genomen door het zelf op te lossen.
Ik zou ook balen als ik je opa en oma was dat je zo - ehm - slordig met je spullen omgaat, en ik zou mss zelfs ook wel even boos worden op je, maar uiteindelijk zou ik vinden dat je voldoende bent gestraft doordat je je geld kwijt bent.
Dus ik zou voorstellen: leg ze het verhaal voor, vertel ze het eerlijk (zullen ze alleen maar waarderen, ook al worden ze eerst boos) en zeg idd dat je van de zomer een zomerbaantje zal vinden en je spaargeld terug gaat verdienen.
Succes!
Maar dat was per ongeluk toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef dionkoffie het volgende:
Het scherm van de telefoon was gebroken, niet het glas. daarom was het zo duur. en ik heb het juis bij de telefoonturk gedaan.
omdat de situatie 1000x erger zal gaan zijn als ze er zelf achter komen dat hij geen geld heeft om leuke dingen te doen in de vakantie oid.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:50 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het ze uberhaupt vertellen en een vervelende situatie gaan creëren.
Gewoon niks vertellen
Ja, maar hóé erg? Wat voor gevolgen zal dat hebben? Is eerlijk zijn niet gewoon veel fijner?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:10 schreef dionkoffie het volgende:
Als ik het ze verteld dan zullen ze heel pissig zijn
Dat kost het overal wel een beetje. Het is dan ook gewoon best duur, een display laten fixen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:17 schreef Lollertrolle het volgende:
Maja, 180 euro voor een nieuw scherm is wel heel erg veel. Heb je een nieuwe telefoon voor.
Het gaat om TS, niet om jouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat kost het overal wel een beetje. Het is dan ook gewoon best duur, een display laten fixen.
Ik kan het weten
Dit moet wel het slechtste advies zijn wat ik hier heb gezien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Pittig dit. Normaal zou ik het nimmer aanraden, maar stelen lijkt me nu inderdaad de beste oplossing. Steel hard en steel goed. Je bent het universum niets verplicht, TS.
Iets met trollen door die user.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:49 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dit moet wel het slechtste advies zijn wat ik hier heb gezien.
Eerlijk duurt het langst. Dat is niet leuk en je moet door het stof. Maar dan ben je tenminste een kerel en geen zwakke dief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |