Ja, maar hóé erg? Wat voor gevolgen zal dat hebben? Is eerlijk zijn niet gewoon veel fijner?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:10 schreef dionkoffie het volgende:
Als ik het ze verteld dan zullen ze heel pissig zijn
Dat kost het overal wel een beetje. Het is dan ook gewoon best duur, een display laten fixen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:17 schreef Lollertrolle het volgende:
Maja, 180 euro voor een nieuw scherm is wel heel erg veel. Heb je een nieuwe telefoon voor.
Het gaat om TS, niet om jouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat kost het overal wel een beetje. Het is dan ook gewoon best duur, een display laten fixen.
Ik kan het weten
Dit moet wel het slechtste advies zijn wat ik hier heb gezien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Pittig dit. Normaal zou ik het nimmer aanraden, maar stelen lijkt me nu inderdaad de beste oplossing. Steel hard en steel goed. Je bent het universum niets verplicht, TS.
Iets met trollen door die user.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:49 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dit moet wel het slechtste advies zijn wat ik hier heb gezien.
Eerlijk duurt het langst. Dat is niet leuk en je moet door het stof. Maar dan ben je tenminste een kerel en geen zwakke dief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |