Doe niet zo.quote:
Beter gewoon een gans ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef chroestjov het volgende:
Misschien is hij gewoon aan het jagen en komt hij straks met een pad thuis.
Nee, maar dat is wel stoerder dan een fucking pad. Zou 'm niet eens binnen laten als hij daarmee aan komt kakken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoezo een gans? Eet je die dan meteen op?
IJskoud deze meid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel stoerder dan een fucking pad. Zou 'm niet eens binnen laten als hij daarmee aan komt kakken.
Ik lees haar posts en topics gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef ntm het volgende:
Ik irriteer me niet zo snel aan users maar pfff die mapima heGewoon midden in de vakantie loopt ze nog schooltopics te maken. Al haar topics gaan alleen over school/studie
![]()
Anti-daas en vliegenspul.. das enorm seksie ja.quote:
Mooiquote:
Ik las een topic van haar over de bristol.. Kennelijk hebben ze daar wel passende broeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef ntm het volgende:
Ik irriteer me niet zo snel aan users maar pfff die mapima heGewoon midden in de vakantie loopt ze nog schooltopics te maken. Al haar topics gaan alleen over school/studie
![]()
en dan zo vroeg al op?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 06:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker thuiswerken, 0 uur reistijd..
Lekker vroeg weer klaarquote:
kun je ook weer vroeg naar bedquote:
Was chill manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |