Hoogste cijfer Nederlands en Engelsquote:Op maandag 7 juli 2014 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je d'r inmiddels nou al tenminste één keer gegroet?
[..]
Kwestie van opdreunen, hoogste cijfer voor Duits met m'n examens
Zou jou ook adopteren als het kon.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben geboren in de DDR tok, geadopteerd door Nederlandse familie.
Omg ik ook. :$quote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoogste cijfer Nederlands en Engels.
Klopt, maar heb een hekel aan kleine kinderen dus helaas voor jou.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou qua age gap wel kunnen.
[..]
Omgomg so much in common =$ =$
Doe maar stoer hoor gladduboi :$quote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoogste cijfer Nederlands en Engels.
Lucky mo'fuckaquote:Op maandag 7 juli 2014 23:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben geboren in de DDR tok, geadopteerd door Nederlandse familie.
Not sure if still shy of expres weigert oogcontact met me te makenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je d'r inmiddels nou al tenminste één keer gegroet?
Hahaha, snap jequote:Op maandag 7 juli 2014 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Duuuung
Andele andele mama e.i e.i ohooooo
Ben niet klein.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, maar heb een hekel aan kleine kinderen dus helaas voor jou.
hihi ;$quote:
Mijn leraar in groep 8 deed elk jaar mee en haalde vaak niet eens 550 terwijl er leerlingen waren die dat wel haaldenquote:
Allebei, zo is zequote:Op maandag 7 juli 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Not sure if still shy of expres weigert oogcontact met me te maken.
Nou, lekker danquote:Op maandag 7 juli 2014 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Allebei, zo is ze. Maar zit meestal ook op d'r telefoon toch?
Ik had 550 met havo/vwo-advies, na 2 jaar brugklas 3e jaar naar havo vanwege m'n gedrag/mentaliteitquote:
Ga dan hoi zeggenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. En klopt, maar vandaag niet iig. Zag d'r van achter mwuhaha [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga dan hoi zeggenAls ik nu swaffel uit m'n raam kan ze het zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
kk creepy jij, screenshot gemaakt en geappt.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. En klopt, maar vandaag niet iig. Zag d'r van achter mwuhaha [ afbeelding ].
HAHA, pls app me d'r reactiequote:Op maandag 7 juli 2014 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kk creepy jij, screenshot gemaakt en geappt.
Echt no way dat jij en Vas niet geneukt hebben.quote:
Kopje suiker lenen. En dan haar over je schouder slingeren omdat zij je zoetje isquote:Op maandag 7 juli 2014 23:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik nu swaffel uit m'n raam kan ze het zien.
Achteraf gezien wel moeten doen, had ze nog die tig ole bitties enzoquote:Op maandag 7 juli 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt no way dat jij en Vas niet geneukt hebben.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kopje suiker lenen. En dan haar over je schouder slingeren omdat zij je zoetje is
Nee grapje heb d'r al een tijd niet meer gesproken en vorige keer vond ze het ook ietsie creepy.quote:
Wrm nou weer zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt no way dat jij en Vas niet geneukt hebben.
Zal volgende keer wel gewoon subtiel aan d'r haar gaan ruiken danquote:Op maandag 7 juli 2014 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee grapje heb d'r al een tijd niet meer gesproken en vorige keer vond ze het ook ietsie creepy.
gwnquote:
Bah, sniffer.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal volgende keer wel gewoon subtiel aan d'r haar gaan ruiken dan.
Bij ons waren er 2 havo/vwo klassen waarbij in de ene klas men gemiddeld een 7 moest halen om op vwo door te mogen gaan en de andere klas (waar ik in zat) moest gemiddeld een 5,5 halen om op vwo door te mogen gaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik had 550 met havo/vwo-advies, na 2 jaar brugklas 3e jaar naar havo vanwege m'n gedrag/mentaliteit.
Wat.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bij ons waren er 2 havo/vwo klassen waarbij in de ene klas men gemiddeld een 7 moest halen om op vwo door te mogen gaan en de andere klas (waar ik in zat) moest gemiddeld een 5,5 halen om op vwo door te mogen gaan.
Eindresultaat was dat er van de andere klas er maar enkelen naar vwo gingen en van mijn klas vrijwel iedereen, zeer oneerlijk, veel boze ouders en ouderavonden over die regeling.
Het is ook nooit echt duidelijk geworden waarom dat nou zo was geregeld maar ik ben er wel blij mee.
Mi gadoquote:Op maandag 7 juli 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal volgende keer wel gewoon subtiel aan d'r haar gaan ruiken dan.
Bij ons één havo/vwo-klas, waarbij iedereen met >7.5 average naar vwo mocht. Drie keer radenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bij ons waren er 2 havo/vwo klassen waarbij in de ene klas men gemiddeld een 7 moest halen om op vwo door te mogen gaan en de andere klas (waar ik in zat) moest gemiddeld een 5,5 halen om op vwo door te mogen gaan.
Eindresultaat was dat er van de andere klas er maar enkelen naar vwo gingen en van mijn klas vrijwel iedereen, zeer oneerlijk, veel boze ouders en ouderavonden over die regeling.
Het is ook nooit echt duidelijk geworden waarom dat nou zo was geregeld maar ik ben er wel blij mee.
Zeker allemaal allochtonen in de 5,5 klasquote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Hard regime wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Bij ons één havo/vwo-klas, waarbij iedereen met >7.5 average naar vwo mocht. Drie keer raden7.4.
Nee, het is gewoon nooit duidelijk geworden op welke criteria dat zo is ingedeeld en bepaald.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker allemaal allochtonen in de 5,5 klas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Snap niet hoe je dat verzonnen krijgt. Daar is ook niets aan gedaan uiteindelijk?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Hard regime wel.
[..]
Nee, het is gewoon nooit duidelijk geworden op welke criteria dat zo is ingedeeld en bepaald.
Het andere klasje was juist ook een heel braaf en rustig klasje terwijl wij heel slecht bekend stonden.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
Heb gymnasium gedaan.
Street en booksmartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
Heb gymnasium gedaan.
Snap ook srs niet waarom mensen voor gymnasium kiezen, beetje grieks en latijn ja leuk nog moeilijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gewoon mavo doen lekker makkelijk ja tochquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ook srs niet waarom mensen voor gymnasium kiezen, beetje grieks en latijn ja leuk nog moeilijker.
Nee, wel veel gedoe geweest uiteraard.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap niet hoe je dat verzonnen krijgt. Daar is ook niets aan gedaan uiteindelijk?
Wat Mortax zegt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ook srs niet waarom mensen voor gymnasium kiezen, beetje grieks en latijn ja leuk nog moeilijker.
hjbquote:
Geen idee heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja gewoon mavo doen lekker makkelijk ja toch
bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |