SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.

Mjah ik liep sinds juli vorig jaar minimaal 1 HM afstand per maand. Ben gaan voorbereiden in December. Heb in totaal 14 20+ duurlopen gelopen in de aanloop waarvan 5 25+ en een 30'er en 35'er gelopen. Naast de herstelloopjes en intervallen. Denk eerlijk gezegd dat mijn voorbereiding niet zo zeer het probleem was/is met in totaal een kleine 700KM.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezien je lange herstelperiode is dit misschien best een optie. Of jezelf beter voorbereiden. Over langere tijd vaker lange duurlopen doen zodat je lichaam er echt aan went

quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:01 schreef SiIk het volgende:
Geloof dat dit niet helemaal de bedoeling was van m'n rondje lopen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooi
Maar scheve klinkerpaadjes lopen niet fijn, veerooster zijn glad als het nat is, en hekjes waar je door moet zijn ook niet al te handig.
Voorlopig dus maar niet nog een keerTuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ja doei.
Ja doei.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooi
Maar scheve klinkerpaadjes lopen niet fijn, veerooster zijn glad als het nat is, en hekjes waar je door moet zijn ook niet al te handig.
Voorlopig dus maar niet nog een keerDaar is toch niet zo veel mis mee ? Als je saai fietspad wil dan ga je maar EkidennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooi
Voorlopig dus maar niet nog een keerJij woonde toch bij rheden? Dan moet je toch gewoon de veluwezoom op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog mooieren goed voor je spieren!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooi
Voorlopig dus maar niet nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailschoenen kopen, dan is het ineens wat minder glad. En inderdaad Veluwezoom opMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.

Alleen voor vrouwenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben jullie ladders om ergens op te klimmen?
 . De echte mannen klommen gewoon via de schoeiing omhoog.
 . De echte mannen klommen gewoon via de schoeiing omhoog.

Nee, bij Rhenenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij woonde toch bij rheden? Dan moet je toch gewoon de veluwezoom op!
Dat is nog mooieren goed voor je spieren!
 In Wageningen. Utrechtse Heuvelrug is opzich wel om de hoek, maar dan moet ik nog iets verder rennen.
 In Wageningen. Utrechtse Heuvelrug is opzich wel om de hoek, maar dan moet ik nog iets verder rennen.Al die hekjes enzo halen je zo uit je tempo. Maar verder was het opzich wel een leuk rondje. Misschien binnenkort maar kijken of ik naast het pad in het gras kan lopen op dat ene stuk dat heel verrot liep. Dan is het verder wel de moeite waardquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Daar is toch niet zo veel mis mee ? Als je saai fietspad wil dan ga je maar Ekidennen

.
 .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Aah, dat ligt wat verderop jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, bij RhenenIn Wageningen. Utrechtse Heuvelrug is opzich wel om de hoek, maar dan moet ik nog iets verder rennen.
 Dan kan je net de stuwwallen op of niet? Is ook leuk lopen!
 Dan kan je net de stuwwallen op of niet? Is ook leuk lopen!

gaat dus nog steeds over de TTMquote:De meting gebeurde met een zogeheten Jones-counter, waarbij de ideale looplijn wordt gevolgd . De basis voor de meting is een officieel vastgesteld ijkstuk dat op de Bredaseweg ligt.

Ja, die beginnen ongeveer 3,5 km vanaf hier. Dus als ik straks 8 km kan lopen ofzo behoort dat tot de opties.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Aah, dat ligt wat verderop jaDan kan je net de stuwwallen op of niet? Is ook leuk lopen!

Dat zal zeker een puntje zijn ja. En wat dat betreft een typisch geval van volgende keer beter als je het nog eens doet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah ik liep sinds juli vorig jaar minimaal 1 HM afstand per maand. Ben gaan voorbereiden in December. Heb in totaal 14 20+ duurlopen gelopen in de aanloop waarvan 5 25+ en een 30'er en 35'er gelopen. Naast de herstelloopjes en intervallen. Denk eerlijk gezegd dat mijn voorbereiding niet zo zeer het probleem was/is met in totaal een kleine 700KM.
Ik heb gewoon niet of nauwelijks serieus rust gepakt na de marathon.... leer puntje

quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Wie is Zwalkerbank? Die naam komt mij niet bekend voor.

In de voorbereiding meer 30+ afstanden lopen had ik al genoemd in mijn 'lessons learned' net na de marathon. En dan met name om die laatste kilometers comfortabeler door te komen ja. Maar er gaat zo verdomd veel tijd in die 30+ lopen zitten. Bij mij dan....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zal zeker een puntje zijn ja. En wat dat betreft een typisch geval van volgende keer beter als je het nog eens doet.
Wat ik bedoelde was dat het naar mijn idee goed zou zijn om vaker een 30+ afstand te lopen, een paar jaren voorafgaand aan de M. Niet dat dat moet, maar dat maakt het denk ik comfortabeler voor je lichaam, want dat went eraan.

Ik heb in de dagen rond de Ekiden denk ik net zoveel gepost als het hele jaar daarvoor... Maar even goed, excuses aanvaard!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Het grappige van die Ekiden is wel dat ik ineens mensen in dit topic zie posten die dat wellicht altijd al deden, maar mij nooit bijbleven. Mijn kortzichtigheid, dus mea culpa aan o.a. Mr B en Silk!
Bij de nieuwste foto's dan eindelijk een jero in actie!

Ik geloof dat voor mij hetzelfde geldt ja. Ben over het algemeen meer een lezer dan een poster.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:30 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik heb in de dagen rond de Ekiden denk ik net zoveel gepost als het hele jaar daarvoor... Maar even goed, excuses aanvaard!

Hoe dan ook dank voor je mooie woorden na afloop!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik geloof dat voor mij hetzelfde geldt ja. Ben over het algemeen meer een lezer dan een poster.
Post meestal wel m'n loopjes, maar aangezien dat er niet zoveel waren de laatste tijd..

Is je rusthartslag ook hoger dan voor de marathon nog dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de voorbereiding meer 30+ afstanden lopen had ik al genoemd in mijn 'lessons learned' net na de marathon. En dan met name om die laatste kilometers comfortabeler door te komen ja. Maar er gaat zo verdomd veel tijd in die 30+ lopen zitten. Bij mij dan....

Vanmiddag (dus niet echt rust) zat ik op 58. Voor de marathon zat ik op 55 's morgens direct na het wakker worden. Dus die lijkt prima op dit moment. Heb alleen het idee dat ik langzamer herstel tussen loopjes in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is je rusthartslag ook hoger dan voor de marathon nog dan?

Topschoen! Het is dat ik al 8 paar heb staan...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen er hier nog mensen op Brooks Glycerin? Die zijn nu in de aanbieding hier voor 60 pond bij sweatshop met 'n 50% korting actie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |