Littlerabbit is eigenlijk stiekem Mart Smeetsquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog iemand zich niet heeft laten hersenspoelen.
Het blijven Duitsersquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben ook matig gespeeld hoor.
Jordi van de Bovenkamp ofzo en die anders Maurice van Berkel, kunnen beide ook zonder voorzetsels zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Jij kijkt altijd dat kneuterige programma, dus je weet het vast.
Onlogisch is opvallend stil. Hopelijk begint het bij hem ook langzaam te dagen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog iemand zich niet heeft laten hersenspoelen.
Okquote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boogerd is gedwongen en valse bekentenis af te geven ten behoeve van de sport. Het ergste van alles is nog wel dat mensen het daadwerkelijk lijken te geloven...
Zonder doping had Nederland een meervoudig tourwinnaar in de gelederen gehad. Daar ben ik heilig van overtuigd
Maar het is goed. Blijf jij als zogenaamde Rotterdamfan lekker Duitsland supporten. Boskamp walgt van je leugens
Klopt maar bazilie is echt veel slechterquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben ook matig gespeeld hoor.
De column van Derksen was ook wel snoeihard vergeleken met de milde kritiek van Gijpquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
Het lijkt erop alsof Genee Derksen het meer kwalijk neemt dan Gijp.
Ah, zijn die twee samen dat kutaccount met die matige photoshops?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Jordi van de Bovenkamp ofzo en die anders Maurice van Berkel, kunnen beide ook zonder voorzetsels zijn.
Ik heb geen werk dus ik zit sowieso goedquote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb al vrij gevraagd voor volgende week maandag en dinsdag op de sociale werkplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |