Het vertrouwde recept als lunch. dat na het "Turkse geweld" van vanmorgen nog wel paste.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:40 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen vroeg even de Meent in Rotterdam aangedaan en die Turkse Fastfood toko bezocht zoals ik al hier mededeelde.
Turkse hapjes met een stevige vulling.
Was maagvullender dan ik dacht,maar prima te doen.![]()
Leuk om die achtergrond info te lezenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:26 schreef Skeletor. het volgende:
Hongaarse csirkepaprikás, dat zijn blokjes kipfilet (csirke) en roomsaus met paprika. Verder zit er in de saus knoflook. Het wordt meestal met pasta of maïspap gegeten. Ik vind het met gepofte aardappelen erg lekker!
Erbij koolsalade.
Werk jij nou weinig, of veel thuis ofzo? Aangezien het allemaal redelijk veel tijd kost dat klaar te maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:09 schreef minilot het volgende:
Vanavond vegetarisch: soep van geroosterde tomaten en veel paddestoelen + knoflokige, kleine platbroodjes.
Tussen de middag een stamppotje van drie aardappelen, borlottibonen, een lik rode uiensaus en veel peterselie.
Ik werk rond de 36 uur in de week buitenshuis (en nog vier uur per week thuis), maar vaak wel verspreid over zes dagen. En ik woon op tien minuten fietsen bij mijn werk vandaan, dat scheelt ook. Ik hoefde bijvoorbeeld vandaag pas om elf uur op mijn werk te zijn, dus de soep heb ik vanmorgen vroeg al helemaal gemaakt. Ik was om zeven uur vanavond thuis, en toen heb ik de broodjes gemaakt (kostte maar tien minuten), terwijl de soep stond op te warmen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Werk jij nou weinig, of veel thuis ofzo? Aangezien het allemaal redelijk veel tijd kost dat klaar te maken.
Hier 't zelfde maar dan met stokbrood ipv pasta.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:16 schreef Molo het volgende:
Hier staat trouwens een melanzane alla parmigiana (aubergine met Parmezaanse kaas in tomatensaus uit de oven) in de oven te bakken.
Met beetje fussili erbij, noms
Werden geen bugles maar soepstengeltjes met la vache qui'rit (cheez dippers)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Aardappelgratin, kabeljauw en tomaat.
Nu trek. Laatste bugles maar even pakken tijdens de afslachting Brazilië - Duitsland.
omg, donutballtjes dat klinkt hemelsquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:22 schreef minilot het volgende:
Uiteraard Argentijns vandaag. Vanmiddag sandwiches de miga, vanavond steak chimichurri met bonensalade en toe iets met dulce de leche, maar ik weet nog niet of het gevulde donutballetjes worden, of soesjes of pannekoeken.
Yup, hou het Foodgawkertopic maar in de gaten. Het worden de donutballen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
omg, donutballtjes dat klinkt hemels![]()
Als je die maakt, foto!! haha
Tadaaaaaa, gevulde donutballetjes!quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
omg, donutballtjes dat klinkt hemels![]()
Als je die maakt, foto!! haha
Al het gebak van hun is heerlijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef Tinuviel het volgende:
Holtkamp, heb ik laatst taart van gehad die goddelijk was.
Ooh dat ziet er echt heerlijk uit!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Tadaaaaaa, gevulde donutballetjes!
[ afbeelding ]
Heel, heel, heel lekker!
Nog volgehouden tijdens de penalties?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Molo het volgende:
Net anderhalve liter San Pellegrino weggetikt, dus nu zeiken als een paard.
Als we maar geen pienalties krijgen
Wat lekker allemaal!quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:25 schreef minilot het volgende:
Straks geroosterde groenten uit de oven (krielaardappelen, tomaten, paddestoelen en rode ui) met een lik kruidenmayonaise (homemade mayo gepureerd met basilicum, koriander en bieslook). Erbij, zelfgemaakte citroenlimonade, wellicht met een scheut wodka erin.
Toe een bak kersen.
Wel simpel, zijn gewoon de restjes die ik nog in de koelkast had.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat lekker allemaal!
Ik zit aan de doritos en een glaasje druivensap
Meringue erbij maken en je hebt eton mess!quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Straks nog verse aardbeien, vla en slagroom als toetje
Waar haal jij je lamsrack en wat betaal je er voor? Eet het graag maar vind het bij de groothandel zo duurquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Tomatensoep van eigen tomaten
Lamsrack, patatas bravas, salade met buffelmozarella, cours de boeuf, pijnboompitten en basilicum
Perziksorbet
Ja tussendoor even snel geplast en na afloop teleurgesteld na een half uurtje 9gag ter ontspanning in slaap gevallenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:10 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nog volgehouden tijdens de penalties?![]()
Beetje ongezond geweest de laatste 2/3 dagen, vanwege veel verven in huis. Voor vanavond maar iets uitzoeken qua verse groenten o.i.d.
Groothandel ook, en ja het is duur, lamsrack is de laatste 10-15 jaar populair en gillend duur geworden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Waar haal jij je lamsrack en wat betaal je er voor? Eet het graag maar vind het bij de groothandel zo duur
Hier een salade gegeten met gerookte zalm, rucola, eikenblad, gedroogde tomaatjes, rode uitjes cherrytomaatjes en dressing met hangop en citroensap, lekker fris met plakkerig weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |