Ik moest vandaag naar buiten. Want als echte Fok!ker moet je af en toe even van je zolderkamer af. Dat is al erg genoeg natuurlijk maar als je dan ook nog over de openbare weg moet rijden....!

Ik reed dus over de A15, richting Rotterdam, vlak voor Tiel, toen ik in mijn grote snelle pooierbak werd ingehaald door 2 middelmatige auto's. De voorste middelmatige auto ging netjes naar rechts nadat hij de middelmatige auto voor mij had ingehaald. De 2e middelmatige inhaler ging ook naar rechts, maar iets meer dan de eerste en begon vervolgens de eerste middelmatige inhaler via de vluchtstrook in te halen!
Nou gaat de A15 vlak voor afslag Tiel over een sluis. Dat heeft iets weg van een brug, en bij de meeste bruggen komt de vangrail naar binnen en verdwijnt de vluchtstrook. Zo ook hier. Nou had ik al enigszins het vermoeden dat de 2e middelmatige inhaler de eerste wilde afsnijden, maar wegens de verdwijnende vluchtstrook werd e.e.a. bespoedigd.
De vluchtstrook inhaler stuurde naar links, veel bandenrook, maakte een spectaculaire pirouette midden op de A15 (waarbij hij zeker 1x misschien 2x de vangrail raakte) en kwam dwars en middenop de A15 tot stilstand. En de rest van het verkeer dus ook.
Vervolgens stapte er 2 stevige gasten uit de geslipte aso-bak en liepen naar de 1e auto om de bestuurder een paar keer stevig op z'n gezicht te stompen!
Ik reageerde meteen en drukte dapper op mn claxon!

en de rest van de A15 deed vrolijk met me mee (ha! het ging viral!

)
Nadat de stevige gasten waren weggereden klom ik uit mijn grote snelle pooierbak om het slachtoffer te redden. Een andere weggebruiker nam net de telefoon over van de bestuurder, want die had pijn aan zijn oor (hij was een beetje verdwaasd, ik vroeg nog hoe het met hem ging,. maar daar merkte hij niets van).
Nadat ik door kreeg dat iemand het kenteken van de aso-bak had opgeschreven en alles verder wel goed kwam, ben ik snel weggereden (al die mensen bij elkaar werd deze Fok!ker natuurlijk snel te veel) zodat ik dit topic kon openen.
Klacht: Asociale file-veroorzakers
Anti-klacht: vooraan in de file staan en er geen last van hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 07-07-2014 20:34:15 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op
dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia