Ik lurk al een poosje mee in het OUD topic (jajaja sshhht

) en nu zie ik dat ze daar een round robin project hebben gestart. ik heb eerde best wel veel rondgehangen op het forum van postcrossing.com en daar ook weleens meegedaan an een round robin project. het boekje ging toen bijna de hele wereld over en het was erg leuk om te doen! alleen kwam het boekje vaak njet terug bij de eigenaar.
is het ook niet een leuk project om hier in CRE te starten? er zijn een hoop vaste posters en we zijn allemaal creatief op onze eigen manier, anders zouden we dit topic nket gaande houden zoals we nu doen

het lijkt mij iig ontzettend leuk! er is ook een facebook pagina van met leuke inspiratie erop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor een goede uitleg ben ik even zo brutaal geweest om een gedeelte van de OP uit OUD te kopiëren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer liefhebbers? waaronder iemand die misschien een leuk topic met leuke OP kan maken?
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Ja dat was mijn ervaring ook wel. Maar ik dacht hierb posten best wel veel vaste mensen, boekje blijft binnen nl, gokje wagen..
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Ik vind het een heel leuk idee, maar ik kan/wil helaas niet mee doen. Ik ben net begonnen met postcrossing en daar wil ik de focus even op leggen (naast 800 andere hobbies). Ik zal jullie topic wel zeker volgen als het doorgaat.