Het is mij om het evenquote:Op maandag 3 juli 2017 10:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Naar gekeken te hebben in het vaste topics vind je hier, topic kon ik geen topic vinden voor (naald)vilten.
Nu leverde een fok! search een topic op uit begin 2012, kan deze gereactiveerd worden of is het beter een nieuw topic hier voor te open?
(Extra info: Van vilten heb ik zelf echt geen verstand maar naald vilten doe ik sinds korte tijd en ga er van uit dat deze twee disciplines bij elkaar horen dus vandaar mijn vraag)
Helemaal welkom.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:52 schreef Mubassie het volgende:
Woodworking wellicht een idee?
Vind het altijd mooi om te zien wat mensen kunnen maken van hout. Van speelgoed tot aan meubel(tjes) etc..
Ja, die zijn er, staan in het Feestdagenforum als die weer open gaat, waarschijnlijk eind deze maand.quote:Op zondag 17 september 2017 23:01 schreef Fripsel het volgende:
Zijn er wel eens knutseltopics die aan feestdagen verbonden zijn? Zoals voor Kerst, Sinterklaas, Pasen, Halloween enzo.
Zo niet is het misschien wel leuk om daarmee te beginnen? Dat iedereen zijn feestdagen gerelateerde knutsels kan delen?Is ook leuk als je inspiratie op wil doen!
Sure, hoef je niet te vragen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 09:37 schreef Patapon het volgende:
Hoi!
ik heb een Wreck this journal gekocht en het lijkt me leuk om de resultaten in een topic te laten zien. Volgens mij is er nog geen topic over Wreck this journal.
Kan ik er eentje aanmaken?
Waar komt dit wegquote:Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef Myrr het volgende:
Ik denk dat creativiteit sws geen goede naam is om een houtbewerker mee aan te trekken.
Als je hier kijkt die je verven met nummers, diamantplakschilderijen, breien en haken, tekeningen e.d.
Hout, metaal, meubels, producten en echt dingen waar je de dus een hele werkplaats bij nodig hebt is echt een heel andere tak van creativiteit. Die gaan naar klussen en wonen toe.
De OP. Die uit 2014 komt zie ik nu.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar komt dit weg?
Maar, klopt. Hoewel dat hier wel gewoon gepost kan worden.
Zeker. Als jij dat leuk vindt mag je verhalen schrijven.quote:
Ik heb er al een heleboel.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Als jij dat leuk vindt mag je verhalen schrijven.
Toen ik hier mod werd heette het nog 'knutselen en creativiteit' dus dan vind ik 'creativiteit' toch al een vooruitgangquote:Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef Myrr het volgende:
Ik denk dat creativiteit sws geen goede naam is om een houtbewerker mee aan te trekken.
Als je hier kijkt zie je verven met nummers, diamantplakschilderijen, breien en haken, tekeningen e.d.
Hout, metaal, meubels, producten en echt dingen waar je de dus een hele werkplaats bij nodig hebt is echt een heel andere tak van creativiteit. Die gaan naar klussen en wonen toe.
Daarom juist ja.quote:Ik zit bijvoorbeeld op een kunstacademie (maar dan niet een zweverige tak) en voel me totaal niet geroepen naar dit forum te komen, terwijl ik niet anders doe.
Dat heb ik geprobeerd en heb toen op den duur plaats gemaakt om het stokje over te geven aan iemand die daar meer tijd/moeite in kon steken die er nu nog steeds niet is hequote:Op maandag 11 maart 2019 17:24 schreef Samzz het volgende:
Ja je zou daar natuurlijk gewoon mee kunnen beginnen. Idee'tje he.
Ik bedoel een topic openen met dingen die je maaktquote:Op maandag 11 maart 2019 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd en heb toen op den duur plaats gemaakt om het stokje over te geven aan iemand die daar meer tijd/moeite in kon steken die er nu nog steeds niet is he
True, al maak ik tegenwoordig helemaal niks meerquote:Op maandag 11 maart 2019 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel een topic openen met dingen die je maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |