SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20Voornaam: Frencky
Achternaam: Fokkit
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Amerikaans
Gesproken talen (max. 2): Nederlands, Engels
Ik kies scenario: 2
Club: Fortuna Sittard
Eerste contract loopt: 3 jaar
Primaire positie: MC
Secundaire positie: AMC
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 170
Gewicht: 69
2 Preferred moves: Tries killer balls, Stops play
Techniek: 14 Passing, 13 First touch, 15 Technique
Mentaal: 14 Creativity, 15 Off the ball
Fysiek: 15 Stamina, Strength 14
Verborgen eigenschappen: Consistency 14, Important matches 16
Persoonlijkheid: 8 Adaptability, 18 Ambition, 6 Controversy, 10 Loyalty, 15 Pressure, 20 Professionalism, 10 Sportsmanship, 13 Temperament
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
Inschrijvingen zijn gesloten!
Informatie voor mensen die dit hosten
Template voor de spelersupdates: http://ge.tt/5QdtCUn1/v/0?c
Je hoeft alleen nog maar de screens via puush erin te zetten.
Shortlist views: http://ge.tt/5O41wsi1/v/0?cHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja. Vorige topic staat de spelersupdate, volgende komt eraan.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:49 schreef Super-B het volgende:
Ik zie steeds shortlists verschijnen, maar nog geen ene spelersupdate of heb ik wat gemist?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb Dolly zojuist proberen te vertellen dat hij een kloon is. Hij begreep het niet helemaal, hij was wat stoned. Als jullie hem met een rode fopneus zien voetballen, zeg er dan maar even niets van.![]()
Laat hem maar Carl² kijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:00 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb Dolly zojuist proberen te vertellen dat hij een kloon is. Hij begreep het niet helemaal, hij was wat stoned. Als jullie hem met een rode fopneus zien voetballen, zeg er dan maar even niets van.![]()
![]()
Goedenavond, ik ben de komende twee weken op vakantie dus moet het met de Fok! App doen. Moeilijk te volgen hoe Willem van Oranje het doet... succes met updates geven!![]()
Tuvai naar Chelsea, als dat maar goed gaat (lees: niet weer eeuwig bankzitter wordt)...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Kusipaa speelt eerste interland!
Record door Mate
En door Sankari
Cruz![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Poe, hele hoop transfernieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja godver, en ik zit nog steeds bij Cambuur zonder 1 wedstrijd gespeeld te hebben
Children of the night. What music they make.![]()
Swaggins pakt bijna een prijs
Blunt heeft zijn tijd bij Sparta nog mooi afgesloten!
Sankari speelt goed
Net zoals Tuvai
Graef speelt een goede interland!
Net zoals Mate!
Zitten zelfs in het Dream Team!
De halve finale
En de finale, met Naxens en Mate
Wees niet bangquote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ja godver, en ik zit nog steeds bij Cambuur zonder 1 wedstrijd gespeeld te hebben
quote:quote:quote:Op maandag 7 juli 2014 19:24 schreef PierreTT het volgende:
En iedereen wil je huren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zit het met Johnko?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef Bow het volgende:
Zo, kunnen de carrières van jonko en johnko eindelijk beginnenChildren of the night. What music they make.![]()
Mooie transfers! Wel handig te volgen trouwens; Blunt & Blunt. Hoe krijgen jullie het voor elkaar haha![]()
Spelersupdates 5 September 2015!
Julio Ricardo Cruz - SejtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hermann-Heinz von Munster zu Hüttenkäse - PierreTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uwot Mate - PBateman1978SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naxens de Bruut - NaxensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuvai Haamalaïnen - Drizzt_DoUrdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jari Pyysalo Väänänen - supernigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olen Kusipää - ambianceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti Sankari - stalybridgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Ensio - SilvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlad Graef - TornadoDKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem van Oranje - ToiletgebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patrizio Babiski - Super-BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eidur Villhjalmsson - MMUFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggi Blunt - IkeDubaku99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Johnko Blunt - BowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herbalicious Matterhorn - HappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clayton Rudisha - AgueroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shamièrevie-Shu DjéDjé - SiebeJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jackpot Dolly Crimson - CiscusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco Roach - HamburgerHenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahman Jonko - DeHovenierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaggy Chiller - Hobbel_RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luca Ti Goala - SwaytjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yolo Swaggins - ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Aai, naar Bayern als dat maar goed gaat.
Gelukig nog een jaartje HJK. Daarna bankzitten hoogst waarschijnlijk.
Was bij de laatste update nog niet eens de 300 punten gepasseerd!![]()
Tuvai +17, 395 in totaal
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ben al international
6 apps 1 goal
Komt allemaal door de wiet
Gaat alsmaar beter met Naxens. Van 340 naar 373, weer een flinke verbetering!![]()
Nu nog even m'n debuut maken bij Tottenham :p![]()
Je gaat lekker bij de jonkies!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:57 schreef Naxens het volgende:
Gaat alsmaar beter met Naxens. Van 340 naar 373, weer een flinke verbetering!![]()
Nu nog even m'n debuut maken bij Tottenham :p
Maar...
FOK! presteert primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Er wordt nog steeds prima gepresteerd door de jonge FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Lol!!!
Sankari - Sanka man.
Had hij toch bij Jamaica moeten spelen.
Eindelijk boven de 300 punten. Meteen met een sprongetje naar 335. Nog steeds 1 van de minste maar het is een begin!
(Anti Sankari)![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:15 schreef PierreTT het volgende:
Tuvai pakt twee awards!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]quote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Tuvai en Sankari, helden van de Finse competitie!
[ afbeelding ]TUVAIquote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef PierreTT het volgende:
Shortlist 31 oktober 2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuvai maakt nu al meer dan 4000 minuten
Kan de shortilst niet zien op mn mobiel, iemand die de statistieken hier kan neerzetten van Willem van Oranje?![]()
![]()
Weet je het zeker?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Kan de shortilst niet zien op mn mobiel, iemand die de statistieken hier kan neerzetten van Willem van Oranje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef PierreTT het volgende:
Op de valreep nog een transfer!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Doeg, mooie tijd in de spotlights!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:34 schreef PierreTT het volgende:
Tuvai terug naar Chelsea
[ afbeelding ]
En Sankari naar Bayern
[ afbeelding ]![]()
Transferperiode komt eraan, misschien tijd voor Swaggins om te moven?
Wat een baas is hetquote:Op maandag 7 juli 2014 20:39 schreef PierreTT het volgende:
Tuvai ramt gewoon door bij Chelsea!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:53 schreef PierreTT het volgende:
Kusipaa speelt eerste interland!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Kan je de competitie van gladback ook inladen? Zo te zien is dat niet?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef PierreTT het volgende:
Shortlist 31 oktober 2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuvai maakt nu al meer dan 4000 minuten![]()
Klopt, ik heb die toegevoegd zodra de transfer was gedaan, net zoals de Franse competitie en de Zwitserse. Alleen worden die pas toegevoegd eind juni 2016, en het is nu januari 2016... Je moet altijd een volledig seizoen wachten op een of andere manierquote:Op maandag 7 juli 2014 20:43 schreef ambiance het volgende:
[..]
Kan je de competitie van gladback ook inladen? Zo te zien is dat niet?
Aha, thanks!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, ik heb die toegevoegd zodra de transfer was gedaan, net zoals de Franse competitie en de Zwitserse. Alleen worden die pas toegevoegd eind juni 2016, en het is nu januari 2016... Je moet altijd een volledig seizoen wachten op een of andere manier![]()
Niet gewonnen zeker?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef PierreTT het volgende:
Kusipaa gaat ook voor een award, een geen onbelangrijke!
[ afbeelding ]![]()
Haha gaaf!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:48 schreef PierreTT het volgende:
Twee awards:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
17 jaar![]()
![]()
Hij laat zijn familie achter in the hood van Amerika voor een beter bestaan in Frankrijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je gaat naar Frankrijk!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Whoh,quote:Op maandag 7 juli 2014 20:48 schreef PierreTT het volgende:
Twee awards:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
17 jaar![]()
Heeft hij 21 keer gescoord in Duitsland of zit daar nog een deel van Finland bij?![]()
Jazekerquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Whoh,
Heeft hij 21 keer gescoord in Duitsland of zit daar nog een deel van Finland bij?
Welkom bij OMquote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Hij laat zijn familie achter in the hood van Amerika voor een beter bestaan in Frankrijk.
Vind het heel jammer dat stats van jeugdteams niet bijgehouden worden in die statistieken. Naxens staat al 2 keer op niets terwijl die het aardig doet geloof ik..
Zolang zijn statistieken maar doorgaan zal die vanzelf doorbreken gok ik!![]()
Dat is altijd inderdaad, under18, 19 en 21 worden niet meegerekend als appearances..quote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Naxens het volgende:
Vind het heel jammer dat stats van jeugdteams niet bijgehouden worden in die statistieken. Naxens staat al 2 keer op niets terwijl die het aardig doet geloof ik..
Zolang zijn statistieken maar doorgaan zal die vanzelf doorbreken gok ik!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Dolly had toch een paar geinteresseerde clubs achter zich aan? Is dat het kaliber Top Oss of zit er meer in?![]()
Nee, wel iets beter!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:04 schreef Ciscus het volgende:
Dolly had toch een paar geinteresseerde clubs achter zich aan? Is dat het kaliber Top Oss of zit er meer in?
Volgens mij kan ik beter stoppen met mee doen in dit soort topicsLijkt weer dezelfde kant op te gaan als vorig topic
![]()
![]()
En die daarvoor!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef HamburgerHenk het volgende:
Volgens mij kan ik beter stoppen met mee doen in dit soort topicsLijkt weer dezelfde kant op te gaan als vorig topic
![]()
Bij PSV voetballen, dat is ook wel iets teveel gevraagd voor een simpele kloon uit Kingston. Buiten dat ook niet realistisch, want PSV scout alleen op zondagen van 19 tot 20 uur.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:13 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ho ho cloontje, nu niet alles tegelijk willen he!![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef Ciscus het volgende:
PSV scout alleen op zondagen van 19 tot 20 uur.
Even snel in Genie Scout gekeken, de PA's zijn echt hoog deze ronde, dat belooft wat
Niet zeggen wiequote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef PierreTT het volgende:
Even snel in Genie Scout gekeken, de PA's zijn echt hoog deze ronde, dat belooft wat
En Jahman?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:30 schreef PierreTT het volgende:
Geen Ziggi
[ afbeelding ]
Mr. Boombastic doet het beter
[ afbeelding ]Children of the night. What music they make.![]()
Bohquote:Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In de basis bij het normale elftal!
[ afbeelding ]
Cummingsquote:Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In de basis bij het normale elftal!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Van Oranje blijft goed spelen
Maar raakt helaas geblesseerd
Yolo ook trouwens
Tijd om te gaan Dolly!
Uwot zei iets te vaak u wot tegen de scheids...
Ziggi Hari
Badr Blunt
Oh dear lord. Volgens mij heb ik Ziggi Blunt iets te veel temperament meegegeven bij het samenstellen.![]()
Dat past een jamaicaan sowieso niet. Ziet er vast heel onbeholpen uit, wat de scheidsrechter intimiderend vindt overkomen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Oh dear lord. Volgens mij heb ik Ziggi Blunt iets te veel temperament meegegeven bij het samenstellen.![]()
Kusipaa debuteert op het EK, en meteen een record!
En nog een record!
Gezelliequote:
Transfer elsewhere? Als het maar geen topclub wordt, vind het toch wel eens tijd voor wat minuten in het eerste!![]()
Transfernieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Volgens mij heb ik echt en extreem luie speler. Hij loopt amper als ik naar het aantal kilometers kijk haha. Ben Benieuwd of het wat wordt dit keer, hij gaat nog niet zo denderend..![]()
Bruut derde beste speler!
Deed ook mee voor de Golden Boot
En zit samen met Mate in het Dream Team!
Oja en is de franse competitie niet ingeladen en heeft dat invloed op de ontwikkeling van mijn speler?![]()
Is nu wel ingeladenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Oja en is de franse competitie niet ingeladen en heeft dat invloed op de ontwikkeling van mijn speler?En dat heeft geen invloed op je speler
Nog nietquote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ziggi gaat zeker ballen bij Real Madrid B?
Hermann gaat ook eindelijk eens spelen!
En tekent direct een nieuw contract
Hm, DjeDje tekent een nieuw contract maar sluit niet uit dat hij weg wil
Jahman heeft meer interlands gespeeld dan gewone wedstrijden
Weggegooit talent, gaat alleen bij de -21 spelen word dan telkens verhuurd en uiteindelijk na paar x in de basis gespeelt word die verkocht.quote:![]()
![]()
Spelersupdates 5 september 2016
Julio Ricardo Cruz - SejtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hermann-Heinz von Munster zu Hüttenkäse - PierreTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uwot Mate - PBateman1978SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naxens de Bruut - NaxensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuvai Haamalaïnen - Drizzt_DoUrdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jari Pyysalo Väänänen - supernigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olen Kusipää - ambianceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti Sankari - stalybridgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Ensio - SilvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlad Graef - TornadoDKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem van Oranje - ToiletgebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patrizio Babiski - Super-BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eidur Villhjalmsson - MMUFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggi Blunt - IkeDubaku99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Johnko Blunt - BowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herbalicious Matterhorn - HappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clayton Rudisha - AgueroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shamièrevie-Shu DjéDjé - SiebeJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jackpot Dolly Crimson - CiscusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco Roach - HamburgerHenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahman Jonko - DeHovenierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaggy Chiller - Hobbel_RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luca Ti Goala - SwaytjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yolo Swaggins - HermannaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
kan je van DjéDjé een screenshot laten zien op welke posities hij speelt? Staat bij overview > information als het goed is![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:19 schreef SiebeJ het volgende:
kan je van DjéDjé een screenshot laten zien op welke posities hij speelt? Staat bij overview > information als het goed is
Dolly voor een habbekrats verkocht aan Twente. Lijkt me een prima club om door te ontwikkelen. Ik snap de verhuur aan Nancy niet zo goed, maar zo spreekt Dolly dadelijk ook nog een woordje camembert.
CA= 340![]()
En we spelen door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
DMquote:Op maandag 7 juli 2014 23:33 schreef Aguero het volgende:
Heeft iemand een Excel bestandje om de stats bij te houden?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Weer veel goede spelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ha ha, je vergiste je he. Sankari lijkt wel Jamaicaans maar is toch echt Fins.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:41 schreef PierreTT het volgende:
Sankari waarschijnlijk niet bij Finland
[ afbeelding ]
Gooi zijn achternaam maar door Google translate dan vergeet je het niet meer!![]()
Ik had Juustoa Valmistavan moeten wordenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:45 schreef ambiance het volgende:
[..]
Haha mooi, dat is wat positiever fins dan Kusipää.
Bedankt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.![]()
Jullie hebben toch wel de combi met zijn voornaam Anti gezien toch.
Speciaal zijn controverse laag en zijn loyaliteit hoog gezet!![]()
Ik dacht juist dat Anti Sankari was gedaan als tegen de Sanka's van Jamaica, Anti Sankariquote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef stalybridge het volgende:
Ik...uhm....snap m nietquote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef stalybridge het volgende:
Vaananen en Tuvai gaan ook voor de award!
Tuvai is in vorm overigens
Blunt wil laten zien dat hij bij Jamaica hoort!
Shaggy mag twee wedstrijden chillen
Yolo gaat ook voor een award
Dan is Johnko niet al te best...yihaaquote:Op maandag 7 juli 2014 23:53 schreef PierreTT het volgende:
Ai Johnko, Dolly krijgt de voorkeur
[ afbeelding ]![]()
Zijn prima tips van te makenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat is dat toch met Jamaicanen en gele kaarten?![]()
Tik Sankari eens in bij Google Translate, Fins-Nederlandsquote:Anti ervoor
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:19 schreef PierreTT het volgende:
Ik zie trouwens net dat Tuvai 1 Bravery heeft
Maar ik heb wel +11 en sta op 406 punten
Spelers in vormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Roach niet naar Juventus, blijft gewoon bij Newell
DjeDje misschien naar United?
Er wordt nog steeds goed gespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Roach naar Shachtar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Aai, jammer en ook slecht voor zijn stats.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef PierreTT het volgende:
Einde seizoen voor Sankari![]()
[ afbeelding ]
Dan stop ik ook maar met volgen voor nu. Hoelang is het seizoen nog?![]()
31 januari 2017, nog een half seizoen te gaan. Ik stop er ook mee, het is wel weer even leuk geweestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:36 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Aai, jammer en ook slecht voor zijn stats.
Dan stop ik ook maar met volgen voor nu. Hoelang is het seizoen nog?
Later meer!
Hoe moet ik dat weten? Ben geen Fin.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:01 schreef stalybridge het volgende:
[..]
[..]
Wat snappen jullie niet?
Sankari betekend held!Children of the night. What music they make.![]()
Bedankt voor de updatesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
31 januari 2017, nog een half seizoen te gaan. Ik stop er ook mee, het is wel weer even leuk geweest
Later meer!
S1: 331
S2: +36
S3: +28
S4: +22
DjéDjé doet het best aardig zo. Hopen dat ManU een basisplek in gedachten heeft voor hem![]()
Rustig maar hoor Puutarhuri, Google translate is je vriend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ben geen Fin.![]()
Lekker kasvit in je puutarha, beetje kastelu aanleggen, auringonkukka hier, alppiruusu daar, lekker hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Rustig maar hoor Puutarhuri, Google translate is je vriend.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Met een kasvirtarha erbij, met wat purjo en wat munakoiso. lekker hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker kasvit in je puutarha, beetje kastelu aanleggen, auringonkukka hier, alppiruusu daar, lekker hoor
Olut en grilli! helemaal gelukkig![]()
FC Waarom doen ze mee is nu aan te maken in het andere topicquote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:49 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ik heb volgens mij een faalhaas..... Spelen bij de reserves van in ligue 2 cluppie:(
Dan doe ik ook wel weer mee![]()
![]()
Mja... de vorige keer riep ik dit ook en toen viel het nog mee. Ik ben bang dat het nu wat minder goed gaat komen. Samen maar een teampje doen bij Fok! als club?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:06 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
FC Waarom doen ze mee is nu aan te maken in het andere topic
Dan doe ik ook wel weer mee![]()
Nouja ik heb weinig geluk met dit soort topics voorlopigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:07 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Mja... de vorige keer riep ik dit ook en toen viel het nog mee. Ik ben bang dat het nu wat minder goed gaat komen. Samen maar een teampje doen bij Fok! als club?![]()
![]()
S1: 344quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:44 schreef SiebeJ het volgende:
S1: 331
S2: +36
S3: +28
S4: +22
DjéDjé doet het best aardig zo. Hopen dat ManU een basisplek in gedachten heeft voor hem
S2: +34
S3: +17
S4: +11
Totaal 406, ook lekkah
Rondje goed spelende FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Je begint wel beter te spelen bij Newell. Alleen jammer dat je transfers naar Juventus en Shakhtar gewoon hebt afgeslagenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef HamburgerHenk het volgende:
Zelfs bij Jamaica haalt ik geen interlands
Juventus? Serieus? Fuck.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je begint wel beter te spelen bij Newell. Alleen jammer dat je transfers naar Juventus en Shakhtar gewoon hebt afgeslagen
't helpt ook niet dat er opeens 4 Jamaicaanse spitsen zijn :p![]()
Je krijgt concurrentie!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als er een prijs was voor meeste gele kaarten, dan zou Ziggi Blunt die makkelijk winnen.
Chiller tekent geen nieuw contract
Rudisha hoeft ook niet perse bij Vitesse te blijven
Maak je nog maar niet druk hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:52 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Juventus? Serieus? Fuck.
't helpt ook niet dat er opeens 4 Jamaicaanse spitsen zijn :p![]()
2 posts hierboven wilde hij al geen nieuw contract, en nu...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hoe doet Shaggy het bij Stade Reims? Hoop dat hij wat bij leert, de arme stakker.
Nog steeds niet.
Ook wedstrijdje geschorst
Wohoo!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef PierreTT het volgende:
DjeDje knap derde!
[ afbeelding ]
Kusipaa pakt ook een knappe award
[ afbeelding ]
Vanaanen doet het goed in Belgie
[ afbeelding ]![]()
Nog geen interesse van grotere clubs voor Kusipää?![]()
Jawelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef ambiance het volgende:
[..]
Wohoo!![]()
Nog geen interesse van grotere clubs voor Kusipää?![]()
Ziggi krijgt meer speelminuten dan ik had gedacht. Ik dacht meer dat ie zou pendelen tussen de elftallen van Real Madrid onder het niveau van het eerste. Kusipaa zou de nieuwe Do Ping kunnen worden.![]()
6M waard en 28k per week vangen om in het 2e te ballen. Je kunt slechter levenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:09 schreef PierreTT het volgende:
Shortlist 20 mei 2017
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschillende spelers gaan erg goed
Hoi Winstonquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
6M waard en 28k per week vangen om in het 2e te ballen. Je kunt slechter leven
Chiiiill Winston!quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: