Ik krijg ook veel appjes van vrienden en kennissen daar vandaan, als Brazilië er vandaag uitgaat wordt 90% van de wereldbevolking zo'n beetjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:08 schreef hafcfan het volgende:
62 %van de mensen in Italië hopen dat Nederland wereldkampioen wordt.
Only sing when you're winning.quote:
Ik zet 1 euro op Kittel vandaag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer van al die saaie kutetappes nu, alhoewel het morgen wel leuk kan worden.
Eigenlijk moet de Kit even geblesseerd raken, zo maakt Van Poppel geen kans.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet 1 euro op Kittel vandaag.
living on the edge.
Even wachten op de Klit grapjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de Kit even geblesseerd raken, zo maakt Van Poppel geen kans.
Van Poppel is mijn adoptierenner naar het schijnt. Al verwacht ik toch wel dat andere hem voor hem aanmoedigen en volgenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de Kit even geblesseerd raken, zo maakt Van Poppel geen kans.
Het is hier ook een beetje kutweer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het regent hier vanaf 6:00 al non-stop. Gekkigheid.
[..]
Van Poppel is mijn adoptierenner naar het schijnt. Al verwacht ik toch wel dat andere hem voor hem aanmoedigen en volgen
Ik snap het niet zo goed.quote:
Kenner pur sang. Ik roep niet zomaar iets natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is hier ook een beetje kutweer.
Je hebt wel de goede Van Poppel uitgekozen want zijn broer doet deze keer niet mee.
Goed bezig lrquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kenner pur sang. Ik roep niet zomaar iets natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja ik heb niemand omdat Lavender Arashiro voor mijn neus wegkaapte
Bedankt voor deze informatie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
Hier nog steeds warm. Er loopt reuzel in m'n reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |