Lijkt de burgerking in groningen wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ooit bij een snackbar gezien: 1 vrouw achter de balie, die een bestelling opneemt. Vervolgens gooit ze het bestelde in de pan, en rekent ze af. Daarna pakt ze het in, geeft het aan de klant, en dan is de volgende aan de beurt. Ik had gelukkig geen haast...
Daar heb ik nooit problemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:55 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Lijkt de burgerking in groningen wel.
Ik heb laatst anders weer wat meegemaakt in een Duits restaurant.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Duitse horeca, Duitse gastvrijheid.![]()
![]()
![]()
![]()
Neem bijvoorbeeld alleen al een Duits tapbiertje. Perfect getapt, in een altijd schoon glas en zo'n papiertje aan het glas voetje.![]()
Ow jah. En slechts 1,60 euro per tap biertje.
Dat is een zuur bier en geen pils, eentje met een melkzuurgisting, zo zuur als joghurt, lekker, vanavond nog eentje gedronken bij de kip. Zonder die kunstmatige lievevrouwebedstrosiroop zoals bij jouw fotoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist wel
[ afbeelding ]
Vind het ook lekker bier, alleen het logo wekt wel ideen van kinderbier opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een zuur bier en geen pils, eentje met een melkzuurgisting, zo zuur als joghurt, lekker, vanavond nog eentje gedronken bij de kip. Zonder die kunstmatige lievevrouwebedstrosiroop zoals bij jouw foto
Zelfgemaakte frambozensiroop is erg lekker, waldmeister ga ik binnenkort maken, heb niet zozeer wat tegen siropen maar tegen de sythetische smaakjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vind het ook lekker bier, alleen het logo wekt wel ideen van kinderbier opmet die siroop vind ik het ook niet vies eigenlijk, maar ik ben zo'n wijf dat die citroenbiertjes op zich best te doen vindt.
Oh? Vertel eens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb laatst anders weer wat meegemaakt in een Duits restaurant.
Ja die van Hollandia bijvoorbeeld is dan al minder erg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yuck. Die van debic/hollandia is dan nog enigszins te nassen..
Mij boeit dat dus vrij weinig, zo'n haar.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De meest tenenkrommemde ervaring die ik me herinner is een geval waarbij een blunder wordt "rechtgezet" met nog een keer dezelfde blunder. Tijdens het eten ontdekte ik een dikke zwarte glimmende haar op mijn kabeljauw. De ober nam het bord mee terug en met veel verontschuldigingen kreeg ik een nieuw bord ... met weer een dikke zwarte haar op mijn kabeljauw. Op dat moment was de eetlust me wel vergaan en heb ik mijn bord naar voren geschoven. Daarna vond een tafelgenoot tot overmaat van ramp ook een haar in haar kabeljauw. Ik was niet degene die de rekening betaalde, maar als ik dat wel had was geweest was ik waarschijnlijk heel duidelijk "not amused" geweest en had ik geen genoegen genomen met de "compensatie", het schrappen van een fles wijn.
Ik vind het smerig. En ik begrijp de vergelijking met een graat ook niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:05 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Mij boeit dat dus vrij weinig, zo'n haar.
Wat is daar nou zo vreeeeeeselijk aan?
Sommige mensen maken ook zo'n drama van een graat in hun vis.
Wil je je recept delen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfgemaakte frambozensiroop is erg lekker, waldmeister ga ik binnenkort maken, heb niet zozeer wat tegen siropen maar tegen de sythetische smaakjes.
wijntje is niet erg, is heel normaal woord. Meneertje zou wel ergerlijk zijn, maar dat deed ze nietquote:Op zondag 13 juli 2014 11:09 schreef kenosis het volgende:
Ik vind het een afknapper als het serveerstertjebij het opnemen van de drankbehoefte alles in verkleinvorm gaat aanprijzen "misschien een wijntje voor voor meneer".
Ik heb daarom al een restaurant links laten liggen.
Dat is er alquote:Op zondag 13 juli 2014 10:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wil je je recept delen?
Is wel erg off topic hier, misschien beter om een siropen & limonades topic te maken..
Toch wekt het bij mij, klant, ergernis op. Maar het kan inderdaad nog ergerquote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wijntje is niet erg, is heel normaal woord. Meneertje zou wel ergerlijk zijn, maar dat deed ze niet
Dat lijkt de snackbar aan de overkant van de straat hier wel.....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ooit bij een snackbar gezien: 1 vrouw achter de balie, die een bestelling opneemt. Vervolgens gooit ze het bestelde in de pan, en rekent ze af. Daarna pakt ze het in, geeft het aan de klant, en dan is de volgende aan de beurt. Ik had gelukkig geen haast...
Doen ze bij de Burgerkingquote:Op zondag 13 juli 2014 13:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat lijkt de snackbar aan de overkant van de straat hier wel.....
Die bakt per persoon de bestelling,pakt het in, rekent af en gaat dan pas verder met de volgende klant.
Als klant 2 ook patat en een kroket wil, kun je dat toch in één keer bakken
En als je zaak vol staat, kun je best meer dan één bakje patat tegelijk bakken
burgerking utrecht centraal toevallig?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
Doen ze bij de Burgerkinghier op het station ook.
Staat regelmatig een rij door de zaak tot halverwege de stationshal. Ze beginnen pas aan de volgende order als er 1 is afgehandeld. (met max 2 kassa's)
Enschede. Maar op Utrecht ook meegemaakt jaquote:Op zondag 13 juli 2014 17:16 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
burgerking utrecht centraal toevallig?
moet daar ook altijd tering lang wachten
Dat voorkomt verwarring. 1 taak tegelijk, lekker makkelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:18 schreef CrashO het volgende:
Zit het broodje voor een klant in de oven te toasten, staat de medewerker ondertussen wat voor zich uit te staren ipv 1 van de andere 10 klanten te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |