Dat zie ik echt heel zelden. Vaak is het wel gewoon te bestellen, boterham of zacht broodje met ham, kaas, paté of iets aanverwants.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als men bij de lunch een boterham jam/hagelslag/pindakaas voor kleintjes op de kaart heeft staan (meestal voor 1,50) snap ik wel dat het niet kan maar dan hoeft t ook niet omdat ze al aan de kleintjes hebben gedacht.
Dan kan de kok nog steeds lui zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yerseke is dé mosselplaats. Als men Yerseke zegt, zegt men mosselen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan kan de kok nog steeds lui zijn
Ja vind het zoiets dat je asperges in Limburg moet eten omdat limburg asperges is.quote:
Oh ik dacht dat Limburg champignons was?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja vind het zoiets dat je asperges in Limburg moet eten omdat limburg asperges is.
Die vind ik echt al-tijd tegenvallen.quote:
Zelfs in Limburg is een goede vla iets waar je naar moet zoeken.quote:
Buiten Limburg nog nooit een lekkere vla gevonden, is altijd een soort taart, en een vla is geen taartquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die vind ik echt al-tijd tegenvallen.
En van die appeltaart uit de koelvitrine hoef ik ook niet. Brrrr.
Zo simpel, zo vaak fout.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh, de hoofdprijs vragen voor kraanwater met bubbels. Geldt voor alle horeca, niet alleen eetgelegenheden (waar je imho gewoon een karaf kraanwater gratis hoort te kunnen krijgen maar dat is zeldzaam in de gelegenheden waar ik kom).
Drink je dan ook wijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:32 schreef Pap89 het volgende:
[..]
.
Ook met "echt" uit eten gaan vragen we vaak duidelijk om kraanwater.
Als het niet kan, best.
In Rotterdam zit La Pisa, daar neem ik altijd 2 toetjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Buiten Limburg nog nooit een lekkere vla gevonden, is altijd een soort taart, en een vla is geen taart
Appelgebak van de bakker is eigenlijk altijd blikappels, smerig.
Vind sowieso gekocht gebak triest meestal
Het eten was wel perfect, en het was gewoon heel erg druk. Geen excuus natuurlijk, wel een verklaring. Daarnaast werd het ook best netjes afgehandeld en werd onze kritiek ook prima en beleefd ontvangen, dus het was verder niet zo'n probleem. Het zou me er in ieder geval zeker niet van onthouden om er nogmaals heen te gaan.quote:
Precies. Ik ben daar ook heel duidelijk in. De uitbater is de baas en niet de gast. De gast mag maar 2 dingen. Eventuele misstanden aankaarten en verder betalen. Denken dat jij even gaat bepalen wat er wel of niet mag worden gedaan in een ander zijn zaak is einde oefening.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:49 schreef Fapsalon het volgende:
Jij gaat, voordat je uit eten gaat, vast even checken welke sauzen er daar beschikbaar zijn? Persoonlijk vind ik het niet kunnen, je bent daar toch te gast. Dan eet je maar een keer zonder je favo sausje hoor..
En als de gast klaagt tuf je ff lekker in de gast zijn soepquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. Ik ben daar ook heel duidelijk in. De uitbater is de baas en niet de gast. De gast mag maar 2 dingen. Eventuele misstanden aankaarten en verder betalen. Denken dat jij even gaat bepalen wat er wel of niet mag worden gedaan in een ander zijn zaak is einde oefening.
JIJ BENT GAST! meer niet.
Je kan wel verzoeken,maar zomaar je eigen spullen meenemen onder het mom van "moet kunnen",alsof je bij familie komt zitten is gewoonweg brutaliteit. Eerst vragen en dan pas voorstellen of jij....
Ik weet niet bij welke bakkers jij wel eens gebak heb gehaald maar die waar wij ( afdeling bedrijf) altijd gaan heeft heerlijk gebak.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Buiten Limburg nog nooit een lekkere vla gevonden, is altijd een soort taart, en een vla is geen taart
Appelgebak van de bakker is eigenlijk altijd blikappels, smerig.
Vind sowieso gekocht gebak triest meestal
De kwaliteitsverschillen tussen bakkers zijn inderdaad enorm. De bakker hier in de buurt is niet geweldig, de bakker waar mijn baas gebak haalt verdient drie lintjes per jaar, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:54 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welke bakkers jij wel eens gebak heb gehaald maar die waar wij ( afdeling bedrijf) altijd gaan heeft heerlijk gebak.
Mensen die zich zo gedragen hebben waarschijnlijk nooit zelf in de horeca gewerkt. Als je het een keer van de andere kant hebt gezien, snap je ook dat die klanten stront vervelend zijn op een drukke avond.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. Ik ben daar ook heel duidelijk in. De uitbater is de baas en niet de gast. De gast mag maar 2 dingen. Eventuele misstanden aankaarten en verder betalen. Denken dat jij even gaat bepalen wat er wel of niet mag worden gedaan in een ander zijn zaak is einde oefening.
JIJ BENT GAST! meer niet.
Je kan wel verzoeken,maar zomaar je eigen spullen meenemen onder het mom van "moet kunnen",alsof je bij familie komt zitten is gewoonweg brutaliteit. Eerst vragen en dan pas voorstellen of jij....
Als je klanten met een terechte klacht strontvervelend vindt, kun je beter in een andere sector gaan werken, denk ik zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:15 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Mensen die zich zo gedragen hebben waarschijnlijk nooit zelf in de horeca gewerkt. Als je het een keer van de andere kant hebt gezien, snap je ook dat die klanten stront vervelend zijn op een drukke avond.
Als ik in jouw restaurant me eigen wijn ga zitten zuipen en elk gerecht terug stuur naar de keuken wordt je er ook helemaal para van.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je klanten met een terechte klacht strontvervelend vindt, kun je beter in een andere sector gaan werken, denk ik zo.
Ligt er aan of de klachten terecht zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:25 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Als ik in jouw restaurant me eigen wijn ga zitten zuipen en elk gerecht terug stuur naar de keuken wordt je er ook helemaal para van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |