Heeft er echt geen ene fuck mee te maken. Gaat niet om duur/goedkoop, gaat om wel/niet gastvrij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:42 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
die hele discussie gaat er dan ook over kijk mij is belangrijk zijn dat ik in duurdere restaurants eet, waar ik standaard gratis een karaf water krijg en niet in goedkope eetcafe's kom.
Juist ja. Maar ondertussen vervoer je wel jezelf naar het restaurant, wat vele malen meer grondstoffen, vervoersmiddelen en geld verspilt...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Welnee, 't is een principekwestie. In ons land hebben we prima water in de kraan. Dat in flessen door het land heen vervoeren is de reinste verspilling van grondstoffen, vervoersmiddelen en geld.
Je bent mijn held van de dag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Welnee, 't is een principekwestie. In ons land hebben we prima water in de kraan. Dat in flessen door het land heen vervoeren is de reinste verspilling van grondstoffen, vervoersmiddelen en geld. Ik weiger het te drinken, ook al is het gratis, bijvoorbeeld bij een personeelsuitje. Ik wil het gewoon niet.
lopen of fietsen gaat ook prima.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Juist ja. Maar ondertussen vervoer je wel jezelf naar het restaurant, wat vele malen meer grondstoffen, vervoersmiddelen en geld verspilt...
Ben geen wijnkenner, maar heb wel een klant die zijn eigen wijnen meeneemt als hij uit eten gaat en tegen de kok zegt: "maak er maar iets moois bij".quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Kurkgeld is niet zo bekend in Nederland, maar heb het regelmatig gedaan, betaal de restaurant uitbater een bedrag en drink mijn eigen wijn.
Wat neem je aan kurkgeld?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Ben geen wijnkenner, maar heb wel een klant die zijn eigen wijnen meeneemt als hij uit eten gaat en tegen de kok zegt: "maak er maar iets moois bij".
Eens. Ik drink geen flessenwater, uit principe.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Welnee, 't is een principekwestie. In ons land hebben we prima water in de kraan. Dat in flessen door het land heen vervoeren is de reinste verspilling van grondstoffen, vervoersmiddelen en geld. Ik weiger het te drinken, ook al is het gratis, bijvoorbeeld bij een personeelsuitje. Ik wil het gewoon niet.
Alleen maar frisdrank?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Eens. Ik drink geen flessenwater, uit principe.
Hij neemt niks denk ik. Want een hoer heeft klanten, in de horeca spreekt men over gasten :pquote:
Ben je nu serieus of maak je een grapje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:26 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag altijd of ze kraanwater in een mooie fles willen doen van een of ander duur water- merk.
als je helemaal niks anders drinkt dan water in een goedkoop restaurant, dan zou ik ook denken bestel maar lekker spa ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heeft er echt geen ene fuck mee te maken. Gaat niet om duur/goedkoop, gaat om wel/niet gastvrij.
Tenten die daar moeilijk over doen zijn vermoedelijk van het type toeristentent, alles-van-de-groothandel-tent etc.
Ik betaal dan die duurdere fles die ze eerst leeg moeten gooien wel. Principes hé.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ben je nu serieus of maak je een grapje.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik betaal dan die duurdere fles die ze eerst leeg moeten gooien wel. Principes hé.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik betaal dan die duurdere fles die ze eerst leeg moeten gooien wel. Principes hé.
precies, slaat nergens op man met je eigen wijntje of sausje..stelletje paupers!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:25 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Als ik in jouw restaurant me eigen wijn ga zitten zuipen en elk gerecht terug stuur naar de keuken wordt je er ook helemaal para van.
quote:Op maandag 14 juli 2014 08:16 schreef refro het volgende:
[..]
Nou die mening deel ik niet helemaal. Er zijn zat supermarkten die hun vlaai bij een lokale bakker vandaan halen en dat is over het algemeen best goed. Maar een AH die gewoon alleen de standaard fabrieksvlaai hebben net als in de rest van NL daar kan ik niet warm van lopen.
Ook wat van gezegd? Of alleen hier, achterafquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef MaLo het volgende:
Vanavond een afknapper meegemaakt. We waren bij een all you can eat sushi-restaurant. Prijs-kwaliteitverhouding van het eten was goed; daarover geen klachten.
Wat ik echter niet zo netjes vond, was dat het drankje van mijn vriend werd geserveerd vanaf een dienblad waarop ook allemaal vieze lege bordjes van andere eters stonden.
De serveerster had het drankje op haar dienblad, nam ondertussen op weg naar ons tafeltje vast lege schaaltjes van andere tafels mee op datzelfde dienblad en serveerde vervolgens het drankje uit.
Neem die lege schaaltjes gewoon op de terugweg van het serveren van de drankjes mee, zo leek het echt vreemd en "viezig" .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |