Ingewanden in een filet? Die snap ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef BodyLanguage het volgende:
Dat je een tongfilet besteld, deze aansnijdt en vervolgens ontdekt dat de ingewanden er nog inzitten..
(Ervaring bij een "van der valk" hotel)
Ja tongetje besteld en vervolgens is hij niet ontleedquote:Op maandag 7 juli 2014 16:17 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ingewanden in een filet? Die snap ik niet.
Met ongewassen handenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef Brembo het volgende:
Servetten, die twintig keer gevouwen zijn door het personeel.
Oh datte ook!quote:
Smerige toiletten is een grote alarmbel voor mij, want dat betekent dat de hygiëne in de keuken ook niet goed is.quote:
Daar kan je nu via een App van de VWA al iets over bekijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:53 schreef JoPiDo het volgende:
Smerige toiletten is een grote alarmbel voor mij, want dat betekent dat de hygiëne in de keuken ook niet goed is.
Zou dan sowieso geen cola drinken dan want daar zitten citrusextracten in. Maar verder heb je gelijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef Sylvana het volgende:
Personeel dat geen rekening houdt met allergieën. Keer vergeten van te voren aan te geven dat ik geen citroen in mijn cola wil vanwege allergie. Zit er wel 1 in, dus geef ik het dan aan. Halen ze gewoon aan alleen de citroen eruit in de keuken. Want toen ik het glas terugkreeg dreef er toch nog een stukje in.
Heb het gelukkig niet zo erg dat ik daar heel veel last van hebquote:Op maandag 7 juli 2014 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou dan sowieso geen cola drinken dan want daar zitten citrusextracten in. Maar verder heb je gelijk.
In cola zitten extracten uit de schilquote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heb het gelukkig niet zo erg dat ik daar heel veel last van hebSoms zit ergens een beetje citroenzuur in (in een sausje ofzo) en dat gaat gelukkig ook goed
Maar echt de vrucht zelf (sinaasappel, citroen, limoen, mandarijn etc) gaat niet goed.
Sowieso, 3 euro voor tap is al een compleet idiote prijs, maar 6 euro vragen voor een flesje...quote:Op maandag 7 juli 2014 20:49 schreef JoPiDo het volgende:
Ik bedenk mij nog een pareltje; een keer ging ik bij café Engels bij Rotterdam centraal wat drinken. De tap was gesloten, maar "we hebben alle bier op fles". Dus ik bestel een flesje Palm, dat op de kaart staat voor 3 euro (tap). Krijg ik de rekening, staat er voor een flesje Palm 6 euro. Dat werd een mooie stennis in dat gare kutcafe
Het is toch fucking dieptriest met de horeca in NL dat je bij de plaatselijke Mac of Burger King gewoon betere service kunt verwachten dan bij een normaal restaurant...!?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:53 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Smerige toiletten is een grote alarmbel voor mij, want dat betekent dat de hygiëne in de keuken ook niet goed is.
Ik heb nog een klacht die ik niet eerder heb gelezen; als je over iets klaagt, dat degene die serveert in discussie gaat in plaats van het oplost. Zo had ik een keer een glas Guinness zonder prik, gaat die student beweren dat ik waarschijnlijk nooit bier drink, want dat hoort zo. Na een tijdje heen en weer discussiëren neemt hij het glas mee, om even later er mee terug te komen en te melden dat ze "er achter ook niets mis mee vinden". Kreeg ik dus serieus mijn half opgedronken biertje teruguiteraard niet opgedronken en ook niet betaalt. Als hij gewoon zegt "sorry meneer dat het u niet bevalt, kan ik iets anders aanbieden?", dan was het binnen 2 tellen opgelost, zonder dat ik of hij er mee zou zitten.
Neuh, ik refereerde aan johannes van dam, die had ook de pleuris aan gevouwen servetten.quote:
Triest niet?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is toch fucking dieptriest met de horeca in NL dat je bij de plaatselijke Mac of Burger King gewoon betere service kunt verwachten dan bij een normaal restaurant...!?
Als je bij de Mac terug gaat met je lauwe burger, of je crappy cola (of die valt van je tray op de grond), of je slappe lauwe patat, dan krijg je normaal gesproken gewoon zonder gezeik nieuwe. Maar er zijn dus serieus restaurants die ondanks die compleet idiote prijzen dan oo nog gaan lopen mekkeren terwijl ze zelf fout zitten...
Met bier durven ze dat niet, met cola vinden ze het heel normaal om te schenken uit een fles die al een dag of langer open staat.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Yi-Long het volgende:
Idiote prijzen voor een drankje. Dat ze 3 euro vragen voor een glaasje cola zonder prik
Dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:50 schreef Isegrim het volgende:
Wat erg.
Ik durf het nooit zo goed, iets terug sturen.
Dan kan je niet veel tenten in Nederland in ben ik bang. Of is 2,- voor een glas fris een randstadprijs?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
en als een cola meer dan 1,75 kost, dan gaan we niet naar binnen.
Ik zou willen dat het 2,- kostte, kom hier zelden fris tegen wat goedkoper is dan 2,50 per glas.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan kan je niet veel tenten in Nederland in ben ik bang. Of is 2,- voor een glas fris een randstadprijs?
Inderdaad, 2,- is nog vrij 'goedkoop'. Gelukkig drink ik bijna nooit frisdrank bij een kroeg en doet de prijs er na het 6de biertje niet zoveel meer toequote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:18 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het 2,- kostte, kom hier zelden fris tegen wat goedkoper is dan 2,50 per glas.
En tsja, je betaalt het, zeker in een groep.
Die relnicht van herman op rtl4.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, ik refereerde aan johannes van dam, die had ook de pleuris aan gevouwen servetten.
Wat keek jij?
Weet je ook van wie hij het gejat heeft.quote:
En melk komt uit de supermarktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Vragen waar de tonijn vandaan komt en dan als antwoord krijgen (nadat serveerster naar de keuken is geweest om het te vragen!) "Van de groothandel".
Ze had ook gewoon "uit de keuken" kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Vragen waar de tonijn vandaan komt en dan als antwoord krijgen (nadat serveerster naar de keuken is geweest om het te vragen!) "Van de groothandel".
In je dromenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Een flesje cola van 200 ml in een bar is ook wat karig, vroeger kreeg je zeker 300 ml.
De bediening vragen of de rogvleugel van een kolibrierog is waarna ze dat even in de keuken gaan vragen is wel weer pricelessquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |