Ingewanden in een filet? Die snap ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef BodyLanguage het volgende:
Dat je een tongfilet besteld, deze aansnijdt en vervolgens ontdekt dat de ingewanden er nog inzitten..
(Ervaring bij een "van der valk" hotel)
Ja tongetje besteld en vervolgens is hij niet ontleedquote:Op maandag 7 juli 2014 16:17 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ingewanden in een filet? Die snap ik niet.
Met ongewassen handenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef Brembo het volgende:
Servetten, die twintig keer gevouwen zijn door het personeel.
Oh datte ook!quote:
Smerige toiletten is een grote alarmbel voor mij, want dat betekent dat de hygiëne in de keuken ook niet goed is.quote:
Daar kan je nu via een App van de VWA al iets over bekijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:53 schreef JoPiDo het volgende:
Smerige toiletten is een grote alarmbel voor mij, want dat betekent dat de hygiëne in de keuken ook niet goed is.
Zou dan sowieso geen cola drinken dan want daar zitten citrusextracten in. Maar verder heb je gelijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef Sylvana het volgende:
Personeel dat geen rekening houdt met allergieën. Keer vergeten van te voren aan te geven dat ik geen citroen in mijn cola wil vanwege allergie. Zit er wel 1 in, dus geef ik het dan aan. Halen ze gewoon aan alleen de citroen eruit in de keuken. Want toen ik het glas terugkreeg dreef er toch nog een stukje in.
Heb het gelukkig niet zo erg dat ik daar heel veel last van hebquote:Op maandag 7 juli 2014 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou dan sowieso geen cola drinken dan want daar zitten citrusextracten in. Maar verder heb je gelijk.
In cola zitten extracten uit de schilquote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heb het gelukkig niet zo erg dat ik daar heel veel last van hebSoms zit ergens een beetje citroenzuur in (in een sausje ofzo) en dat gaat gelukkig ook goed
Maar echt de vrucht zelf (sinaasappel, citroen, limoen, mandarijn etc) gaat niet goed.
Sowieso, 3 euro voor tap is al een compleet idiote prijs, maar 6 euro vragen voor een flesje...quote:Op maandag 7 juli 2014 20:49 schreef JoPiDo het volgende:
Ik bedenk mij nog een pareltje; een keer ging ik bij café Engels bij Rotterdam centraal wat drinken. De tap was gesloten, maar "we hebben alle bier op fles". Dus ik bestel een flesje Palm, dat op de kaart staat voor 3 euro (tap). Krijg ik de rekening, staat er voor een flesje Palm 6 euro. Dat werd een mooie stennis in dat gare kutcafe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |