Maakt niet zoveel uit, als wij het maar kunnen begrijpen en je niet over de 100 miljoen heen gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:10 schreef superniger het volgende:
Moet je de waarde van de spelers in dit format invullen?: 3,18 Mill
of alleen 3,18 invullen
Sejt, even een vraagje die nog niet helemaal duidelijk is:quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, als wij het maar kunnen begrijpen en je niet over de 100 miljoen heen gaat.
Pond, aangezien de transfermarkt.co.uk website waardes in pond geeft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Sejt, even een vraagje die nog niet helemaal duidelijk is:
Mogen we 100 miljoen euro of pond uitgeven?
Ik!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef Super-B het volgende:
Iemand die zich geroepen voelt om een rivaal van mij te zijn?
jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef Super-B het volgende:
Iemand die zich geroepen voelt om een rivaal van mij te zijn?
Zie de regels.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:16 schreef Super-B het volgende:
Wat als blijkt dat deelnemers dezelfde speler willen? Wordt er dan geveild of..?
Ik wil wel, heb nog geen teamnaam dus je moet ff mijn username invullen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Ciscus het volgende:
Wie wil rivaliseren met Sport Vereniging Ciscuslaag 2014 (SVC '14)
Dat is wel de bedoeling. In tegenstelling tot "Fok als speler" hebben we geen datum, waar we op pensioen gaan. Alleen faillisement kan een club stoppen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:20 schreef Swaytje het volgende:
Hoe lang gaat de simulatie duren? Net als met Fok als speler tientallen jaren?
We kunnen 30 seizoenen doen, of is dat te veel/ te weinig?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling. In tegenstelling tot "Fok als speler" hebben we geen datum, waar we op pensioen gaan. Alleen faillisement kan een club stoppen.
Goed plan!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:24 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Het spel zal uitwijzen hoe leuk het blijft. Denk gewoon stoppen zodra het animo zakt?
Inderdaad, we zien wel waar het eindigt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:24 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Het spel zal uitwijzen hoe leuk het blijft. Denk gewoon stoppen zodra het animo zakt?
Ik geef alle managers een contract van 5 jaar. Het is geen garantie dat ze blijven, maar het risico dat ze direct weggekocht / ontslagen worden zal minder zijn. Maar natuurlijk zal je aangemaakte manager de club wel verlaten uiteindelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:28 schreef Swaytje het volgende:
Zullen de managers wel bij de club blijven? Is daar een optie toe, dat ze niet kunnen worden ontslagen/weggekocht whatever? Of gaan er manager wissels plaatsvinden?
Sorry voor al de vragen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Ciscus het volgende:
Wie wil rivaliseren met Sport Vereniging Ciscuslaag 2014 (SVC '14)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |