abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142012158
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:05 schreef Sejt het volgende:

[..]

Daar werkten ze echter niet met een budget. De tot nu toe genoemde 100 miljoen wordt misschien ook nog wel bijgesteld, zodat je niet 25 sterspelers kan kopen, maar ook alternatief te werk moet gaan.
Daardoor is het risico van dubbele keuzes veel minder en zal zo'n draft systeem niet nodig zijn. Dubbele keuzes worden daarna door een eerlijk veiling systeem afgehandeld.

Ik ben er in ieder geval geen fan van, moet ik toegeven. Want dan komt het aan op RNG geluk.
100 mil is zelfs aan de lage kant. Een Isco kost al 30 mil ofzo. Vanuitgaand dat er sowieso minimaal 18 spelers nodig zijn voor een fatsoenlijke selectie, zonder te kijken naar of het een sterspeler is of niet.

100 / 20 spelers bijvoorbeeld is al 5 mil. Dus 5 mil per speler. Dat is aan de lage kant hoor. ;)

Lager hoeft van mij betreft niet. :N

150 mil is zeker te veel? Natuurlijk is er ruimte om een speling te creeëren, zodat je 1 speler voor 2 mil haalt,om het zodoende te kunnen compenseren met het feit dat er een speler gehaald kan worden voor 8 mil.
pi_142012187
Ik wil als bestuur van mijn club de grote lijnen uitzetten. Dus bijv wel: clubnaam, stadion, faciliteiten, staff, verantwoordelijkheden, tactiek, budget, etc

Maar de transfers wil ik niet zelf doen, dat mag de (assistent-) manager doen.

Is dat niet leuker?

En nog wat anders. Is het niet leuk als we instellen dat we bijv alleen Nederlanders of europeanen in ons team mogen. Een beetje zoals Bilbao dat doet met Spanjaarden. Of kan dat niet ingesteld worden?
pi_142012293
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:53 schreef Ciscus het volgende:
Ik wil als bestuur van mijn club de grote lijnen uitzetten. Dus bijv wel: clubnaam, stadion, faciliteiten, staff, verantwoordelijkheden, tactiek, budget, etc

Is dat niet leuker?

En nog wat anders. Is het niet leuk als we instellen dat we bijv alleen Nederlanders of europeanen in ons team mogen. Een beetje zoals Bilbao dat doet met Spanjaarden. Of kan dat niet ingesteld worden?
Het liefst wil ik alles zo gedetailleerd mogelijk uitzetten. Dus ook exact de tactieken enzo? Is dat mogelijk?

Regels binnen de competitie vind ik maar niks...
  maandag 7 juli 2014 @ 18:11:46 #79
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142012768
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:52 schreef Super-B het volgende:

[..]

100 mil is zelfs aan de lage kant. Een Isco kost al 30 mil ofzo. Vanuitgaand dat er sowieso minimaal 18 spelers nodig zijn voor een fatsoenlijke selectie, zonder te kijken naar of het een sterspeler is of niet.

100 / 20 spelers bijvoorbeeld is al 5 mil. Dus 5 mil per speler. Dat is aan de lage kant hoor. ;)

Lager hoeft van mij betreft niet. :N

150 mil is zeker te veel? Natuurlijk is er ruimte om een speling te creeëren, zodat je 1 speler voor 2 mil haalt,om het zodoende te kunnen compenseren met het feit dat er een speler gehaald kan worden voor 8 mil.
Het bedrag zal nog wel aangepast worden. Tests moeten dat uitwijzen.

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:53 schreef Ciscus het volgende:

Is dat niet leuker?

Die instellingen kan ik niet in de editor maken. Die verantwoordelijkheden kan je alleen instellen als je even manager van de club bent.

Clubnaam, stadion, faciliteiten, tactiek, budget e.d. heb je grotendeels in eigen hand. Je hebt een kopie van het voorlopige inschrijvingsformulier, daar kan je het zien. ;)
I love my mispoken words.
pi_142013460
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:57 schreef Super-B het volgende:

[..]

Het liefst wil ik alles zo gedetailleerd mogelijk uitzetten. Dus ook exact de tactieken enzo? Is dat mogelijk?

Regels binnen de competitie vind ik maar niks...
Dat klinkt meer gewoon als een multiplayer spel van FM, wat ook gewoon mogelijk is :P
Lijkt me niet helemaal binnen deze opzet te passen
pi_142013508
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Sejt het volgende:

[..]

Het bedrag zal nog wel aangepast worden. Tests moeten dat uitwijzen.

[..]

Die instellingen kan ik niet in de editor maken. Die verantwoordelijkheden kan je alleen instellen als je even manager van de club bent.

Clubnaam, stadion, faciliteiten, tactiek, budget e.d. heb je grotendeels in eigen hand. Je hebt een kopie van het voorlopige inschrijvingsformulier, daar kan je het zien. ;)
Dat ga ik vanavond allemaal eens even bekijken.

Maar moet je niet zelf een paar managers maken die allemaal op vakantie gaan (behalve de host, die komt een paar keer koekeloeren). Dit ivm de verantwoordelijkheden.
pi_142013627
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:32 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Dat klinkt meer gewoon als een multiplayer spel van FM, wat ook gewoon mogelijk is :P
Lijkt me niet helemaal binnen deze opzet te passen
Nee daar heb je gelijk in. Een multiplayer game met een aantal FOK!ers zou ook tof zijn. :D
pi_142013760
Misschien een idee om bepaalde eisen aan je eigen club toe te voegen, zoals filosofen: waar de managers zich aan moeten houden.

Daarnaast misschien ook leuk om per club een clubvoorzitter maken met de naam van de betreffende FOK!deelnemer. De attributen en eigenschappen van de clubvoorzitter kan weer ingedeeld worden naar de wensen van de desbetreffende fok!er, net zoals in het andere topic.
pi_142013862
Is het niet beter om het gewoon eerst een beetje basic te houden om te testen hoe het zal gaan :P?
  maandag 7 juli 2014 @ 18:46:35 #85
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142013960
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:44 schreef Hermanna het volgende:
Is het niet beter om het gewoon eerst een beetje basic te houden om te testen hoe het zal gaan :P?
Oh, dat zeker. Ik heb sowieso nog niks werkends.
Ondertussen zijn alle ideeën welkom, maar we zijn uiteindelijk gelimiteerd aan de mogelijkheden in de editor en FM zelf.

Aangezien ik dit niet eerder heb gedaan, loop ik constant tegen kleine problemen aan, zoals hier bij het aanmaken van de nationale beker. Kan geen competitie/teams selecteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Super Cup is daarentegen wel al gelukt.
pi_142014200
Ik heb helaas niet de beschikking over de juisteapparatuur aangezien ik op vakantie ben. Gewdig concept, volgende ronde doe ik zeker mee!
pi_142014263
Op google is er wel veel info te vinden hierover onder de trefwoorden "create own league fm 14"
  maandag 7 juli 2014 @ 18:55:23 #88
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142014362
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:53 schreef Super-B het volgende:
Op google is er wel veel info te vinden hierover onder de trefwoorden "create own league fm 14"
Trust me, Google is my best friend. O+

Krijg de normale Cup maar niet aan de praat. :{
Nu dus wel. *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door Sejt op 07-07-2014 19:39:11 ]
pi_142020244
Alvast het logo gemaakt voor mijn club :D

pi_142020326
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:49 schreef Bow het volgende:
Alvast het logo gemaakt voor mijn club :D

[ afbeelding ]
  maandag 7 juli 2014 @ 21:33:58 #91
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142023366
Check! :D

Het echte testen kan beginnen. :)

Vlag, logo, etc. moet natuurlijk nog aangemaakt worden. Iemand ideeën qua vlag?

[ Bericht 20% gewijzigd door Sejt op 07-07-2014 21:40:28 ]
  Moderator / Redactie FP maandag 7 juli 2014 @ 21:44:49 #92
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_142024078
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

De Prinsenvlag, zie mijn ava :7
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_142024374
Zwart, met een onbeduidend oranje stipje in een hoek.
pi_142024572
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

Gewoon random 1 van google afbeeldingen:

http://www.google.nl/imgr(...)e=7&start=59&ndsp=12
  maandag 7 juli 2014 @ 22:30:04 #95
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142026948
Ik zal even uit moeten zoeken waar ik het icoontje moet plaatsen, maar dat komt wel goed. :)

Het (ei)land is in ieder geval aangemaakt. Zie hieronder met de aangemaakte divisies/cups.
Populatie moet ik ergens in een xml aanpassen, geloof ik.

Moderator / Redactie FP maandag 7 juli 2014 @ 22:38:39 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_142027555
Je moet hier toch wel iets aanpassen:

De laatste 2 data kloppen niet, en het lijkt me toffer om echt des foks "De Zolderkamer" als National Stadium te hebben :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 7 juli 2014 @ 22:53:29 #97
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142028452
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet hier toch wel iets aanpassen:

[ afbeelding ]

De laatste 2 data kloppen niet, en het lijkt me toffer om echt des foks "De Zolderkamer" als National Stadium te hebben :P
Dat alles kan heel makkelijk aangepast worden. U roept maar, als er maar een beetje concensus is. :)

PS: Beetje groot. :D

Dit ziet er wel redelijk uit voor een eerste poging:

pi_142029578
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef Sejt het volgende:

[..]

Dat alles kan heel makkelijk aangepast worden. U roept maar, als er maar een beetje concensus is. :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Alle dingen van Fokkers zijn altijd groter dan bij anderen :P
pi_142030109
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Sejt het volgende:
Ik zal even uit moeten zoeken waar ik het icoontje moet plaatsen, maar dat komt wel goed. :)

Het (ei)land is in ieder geval aangemaakt. Zie hieronder met de aangemaakte divisies/cups.
Populatie moet ik ergens in een xml aanpassen, geloof ik.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Estadio nacional de Fok! :D
pi_142030217
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef Sejt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
^O^
begint al serieus form te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')