De sjeiks betalen dus bepalenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maareh... we zijn een soeverein gebied binnen het Koninkrijk der Nederlanden, dan is het wel vaag als we Engelse-, Spaanse- of anderstalige club- en stadionnamen hebben
Ik denk dat iemand best Messi mag kiezen. Maar dan heeft ie met zijn 100miljoen maar weinig andere spelers in zijn team.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:12 schreef Hermanna het volgende:
Maar hoe worden spelers nou gekozen? Om en om als een draft? Zijn er regels als bijvoorbeeld maximaal 3 25+ jaar spelers, nationaliteiten etc. Spelers bannen bijv messi.
Dan kiest die gewoon een paar goedkope jonge wonderkinderen die uitgroeien tot volgende messisquote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef ambiance het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand best Messi mag kiezen. Maar dan heeft ie met zijn 100miljoen maar weinig andere spelers in zijn team.
Ik voorzie complete vrijheid wat betreft spelers. Messi is te duur, maar een CR7 of Neymar mag je kopen - dan heb je alleen weinig over voor de rest, maar het is een keuze.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:12 schreef Hermanna het volgende:
Maar hoe worden spelers nou gekozen? Om en om als een draft? Zijn er regels als bijvoorbeeld maximaal 3 25+ jaar spelers, nationaliteiten etc. Spelers bannen bijv messi.
Met zo'n keuze zou je dus een team hebben met alleen maar 16 jarigen. Dat lijkt me nou ook niet optimaal. Maar dat is het leuke van dit topic.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:17 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Dan kiest die gewoon een paar goedkope jonge wonderkinderen die uitgroeien tot volgende messis.
En eerste jaren een transferverbod? En kunnen we tijdens transferseizoen spelers ruilen met andere fokkers of nog andere spelers aantrekken of spelen we door met regensquote:Op maandag 7 juli 2014 16:18 schreef Sejt het volgende:
[quote]Op maandag 7 juli 2014 16:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik voorzie complete vrijheid wat betreft spelers. Messi is te duur, maar een CR7 of Neymar mag je kopen - dan heb je alleen weinig over voor de rest, maar het is een keuze.
Daarnaast wat betreft leeftijd, mag je helemaal zelf weten. Alle keuzes hebben hun voor- en nadelen en uiteindelijk liggen daar de wortels van dit concept. Keuzes!
Het kiezen van spelers zie ik als iets wat gewoon via de inschrijving moet gaan. Indien er een speler door meerdere deelnemers gekozen is, dan kan ik dat aangeven en een veiling via DM te starten tussen die 2 (of meer) deelnemers.
[..]
Met zo'n keuze zou je dus een team hebben met alleen maar 16 jarigen. Dat lijkt me nou ook niet optimaal. Maar dat is het leuke van dit topic.
Gewoon een tranfersverbod op clubs zettenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind dat je ook moet kunnen degraderen, dat maakt het ook onderin leuker. In de 2e klasse kunnen we wat kleine clubs toevoegen. Dit, zodat het nog wel wat moeite kost om te promoveren.
En als je jonge talentjes haalt, zal er ook aan ze getrokken worden. Ze blijven niet perse bij jouw club.
Maar hoe kom je dan aan een transferbudget? Prijzengeld?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef HamburgerHenk het volgende:
Maar is het geen probleem dat grote clubs je spelers gaan kopen? Volgens mij moet elke club dan max reputatie hebben en de spelers naar 20 loyaliteit.
Qua transfers kunnen we wel even kijken wat we doen. Transfers tussen clubs op Fok! eiland moeten we gewoon z'n verloop laten gaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef Hermanna het volgende:
En eerste jaren een transferverbod? En kunnen we tijdens transferseizoen spelers ruilen met andere fokkers of nog andere spelers aantrekken of spelen we door met regens?
Je hebt wel gelijk, maar dat betekent een hoop extra werk voor mijquote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind dat je ook moet kunnen degraderen, dat maakt het ook onderin leuker. In de 2e klasse kunnen we wat kleine clubs toevoegen. Dit, zodat het nog wel wat moeite kost om te promoveren.
En als je jonge talentjes haalt, zal er ook aan ze getrokken worden. Ze blijven niet perse bij jouw club.
Volgens mij kan dat op een of andere manier aan het begin wel uitgezet worden. Maar daarna moeten we het natuurlijk laten lopen. Dat is het risico van het vak en aan jullie om te overwegen bij het kopen van grote talenten.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef HamburgerHenk het volgende:
Maar is het geen probleem dat grote clubs je spelers gaan kopen? Volgens mij moet elke club dan max reputatie hebben en de spelers naar 20 loyaliteit.
Hier kan ik mij wel in vinden. Laten we eerst beginnen met een seizoen waarin de uitgedachte dingen van hier kunnen worden getest in een jaar zodat je eventuele dingen kunt verhelpen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:30 schreef 44rdbei het volgende:
denk dat we rustig met 1 jaar moeten beginnen, 2e divisie kan altijd nog.
krijgen we doorlopende seizoenen? dan word het bijzonder moeilijk om terug te komen aan de top.
Aan eind van elk seizoen statistieken bijelkaar zetten en dan prijzen voor bepaalde prestaties.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:30 schreef ambiance het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan een transferbudget? Prijzengeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |