quote:Op maandag 7 juli 2014 12:19 schreef Skillstorm het volgende:
Terechte klacht, vaak met bijdehand commentaar nog erbij zodat je niet kan reageren, hoe laf wil je het hebben.
Terechte klacht, vaak met bijdehand commentaar nog erbij zodat je niet kan reageren, hoe laf wil je het hebben.
Huhu kneusje wat ga je doen dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:19 schreef Skillstorm het volgende:
Dat wil ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 12:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan op de frontpage met -2 minnen en oo de weblog reacties deleten
quote:
quote:
Klagen bij Yvonne.quote:
Op de frontpage komenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan op de frontpage met -2 minnen en oo de weblog reacties deleten
Vol met klikbaitquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je'm zeker ook nog ge-FAlcoked?
Dat doen modder-etters nu eenmaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef d4v1d het volgende:
Dan voel je je buitengesloten omdat je niet meer kan reageren
Bijna weblogwaardigquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Zelfs sticky nu.
Wat een moment voor d4v1d in zijn 12-jarige bestaan.
Hoho wat een taalcreativiteitquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat doen modder-etters nu eenmaal.
Ik heb iig een princt-screen gemaakt, voor het nageslacht.quote:
Je moet toch wat als je zjenerel mennezjer bent.quote:
Kom haten vriendquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Zelfs sticky nu.
Wat een moment voor d4v1d in zijn 12-jarige bestaan.
Want digital arts hoort in US thuis jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef Oerbeer het volgende:
Hé dat is die user die een topic wou jatten uit US.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:21 schreef d4v1d het volgende:
Al die haat die ik hier heb gecreëerd op modjes
Kompt iequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef Oerbeer het volgende:
Hé dat is die user die een topic wou jatten uit US.
Nu verwacht hij nog blauw te worden ook uit coulancequote:
Ik als mod?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu verwacht hij nog blauw te worden ook uit coulance
Argumenten?quote:
Ok, lama WP, je hebt gelijk.quote:
Inderdaad. Dat is de enige reden voor mij.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waarom niet. Dan kun je ook fijn door slotjes posten.
Het is d4v1dquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Argumenten?
[..]
Ok, lama WP, je hebt gelijk.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is de enige reden voor mij.
Originele username ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is d4v1d
dat dekt de lading wel zo'n beetje
Oh, ik vergeet de auto van het werk. Die is ook best aardig.quote:
De jaarlijkse bonus en de toeslagen niet vergeten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, ik vergeet de auto van het werk. Die is ook best aardig.
En voor de webloggers hebben ze die nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, ik vergeet de auto van het werk. Die is ook best aardig.
Ik heb alleen nog maar mijn Wajong ontvangen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
De jaarlijkse bonus en de toeslagen niet vergeten.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar mijn Wajong ontvangen.
Jij mag nog maar net fietsen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En voor de webloggers hebben ze die nietHet is godverdomme een hele verantwoordelijke taak, dat weblogger zijn.
Daarom juist, dan kan het topic rustig staan.quote:
Komt door Paulquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En voor de webloggers hebben ze die nietHet is godverdomme een hele verantwoordelijke taak, dat weblogger zijn.
Ik ook niet. moet nog toegang aanvragen alhoewel ik betwijfel of ik er ingelaten wordquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
KPD, dan kan TS niet eens zelf posten.
HOE KAN JIJ DAAR POSTEN, JE BENT 13.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga ff douchenDoe een beetje lief voor mijn topic, oké?
12, jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
HOE KAN JIJ DAAR POSTEN, JE BENT 13.
En of je dat wil.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ook niet. moet nog toegang aanvragen alhoewel ik betwijfel of ik er ingelaten word
Nee, we wonen het erger uit dan Duitsland bij Brazilië deed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga ff douchenDoe een beetje lief voor mijn topic, oké?
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:
Pharkus weer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Moet je ook geen rare dingen postenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
ik wil er bijhorenquote:
Ja maar ik ben uiteindelijk gestopt met eeuwig student zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
Vroeger stond er toch student in je ondertitel pharkus?
oh, okeequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja maar ik ben uiteindelijk gestopt met eeuwig student zijn
Eeuwig vader klinkt sowieso beter.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vast. Jij kan ook mijn lock overridenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Priester Phark, als ik je bericht edit, met een lock, kun jij het wel weer unlocken toch?
Whut?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
Oerbeer ik heb mijn hand nog steeds niet gewassen![]()
![]()
mmmm lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
Oerbeer ik heb mijn hand nog steeds niet gewassen![]()
![]()
Oh zoquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van toen in lelystad
nu klinkt mijn grapje vies
was tof jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh zo
Ja dat was een puike meet. Zeer geslaagd.
Kan je goed alpalca's temmen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
oh als jullie nog modjes zoeken die lullen na het slotje wil ik wel solliciteren
Verdomme wat een macht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vast. Jij kan ook mijn lock overriden
Gelieve dit prachtige onderdeel niet te vervuilen.quote:
Hoe doe je dat? Stoppen met iets dat eeuwig is?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het leven een kennisdrang met zich meebrengt. Alleen leer ik nu in een lager tempo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Stoppen met iets dat eeuwig is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |