Ik heb 48 uur achter elkaar aan mijn scriptie gewerkt zodat ik net wat kon inleveren. Ben nu wel moe dus.quote:
Studentenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur achter elkaar aan mijn scriptie gewerkt zodat ik net wat kon inleveren. Ben nu wel moe dus.
Oh nee, dat niet hoor. Maar ik zat er gewoon lekker in en dat overkomt me niet vaak. Meestal gaat het met horten en stoten dus als het dan een keer lekker loopt dan stop ik niet alleen maar omdat het officieel bedtijd is.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Studenten. Uiteraard waren dat de enige 2 dagen waarin het kon?
.
Er bestaat dan ook niet iets als officieel bedtijd natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 09:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet hoor. Maar ik zat er gewoon lekker in en dat overkomt me niet vaak. Meestal gaat het met horten en stoten dus als het dan een keer lekker loopt dan stop ik niet alleen maar omdat het officieel bedtijd is.
Nja, oke, de tijd waarop ik normaal gesproken naar bed ga dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er bestaat dan ook niet iets als officieel bedtijd natuurlijk.
aanzienlijk deel kantoorgenoten is op vakantie dus vandaag ook maar thuis 'werken'quote:Op maandag 7 juli 2014 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. geen idee waar m'n hele team is vandaag. Had net zo goed thuis kunnen werken
Ik heb dat nooit gedaan hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Studenten. Uiteraard waren dat de enige 2 dagen waarin het kon?
.
Nou ja, ik heb ook wel eens dingen tot het laatste moment uitgesteld, maar dan wel zo dat ik nog gewoon kon slapenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan hoorOok niet tijdens mijn scriptie.
Working 9 tot 5, what a way to make a living (or get your degree).
Nu zie ik je met grote tieten voor mequote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan hoorOok niet tijdens mijn scriptie.
Working 9 tot 5, what a way to make a living (or get your degree).
Do you have any idea how much it costs, to look this cheap?quote:
19,64 incl BTW.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you have any idea how much it costs, to look this cheap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |