Engelse drop at ik vroeger wel eens, maar ook daar afkeer voor tegenworodig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom heeft iedereen steeds commentaar op mijn smaak in dit topic?!![]()
Deze man, voeg deze ook toe aan het rijtje en dan is het compleeeeeeeeeeeeeet:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat zwarte peper ijs?
Cookie dough en brownie van b&j
Kende ik nog nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze man, voeg deze ook toe aan het rijtje en dan is het compleeeeeeeeeeeeeet:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik eet al jaren geen snoep meer. Let maar niet op die plaatjes die ik hier deel, maar ik vond Engelse drop wel lekker. Zuigsnoepjes als Napoleon en keelpastille-achtige dingen eet ik nog wel eens.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Engelse drop at ik vroeger wel eens, maar ook daar afkeer voor tegenworodig.
Valla heb zo'n hekel aan die moslims die elke keer gelatine roepen wanneer ik haribo eet. Houd je bezig met jezelf en niet met mij tenk you very much.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haribo = varkensgelatine
ma nigga
Varkensgelatine ja. Eet het gewoon niet danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla heb zo'n hekel aan die moslims die elke keer gelatine roepen wanneer ik haribo eet. Houd je bezig met jezelf en niet met mij tenk you very much.
Zomaar noem je het op en geef je valse hoop...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verkopen ze ook niet hier. Had hem in Amerika.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef Che_ het volgende:
Zout in ijs
B&j heeft dat bij sommige smaken. Zoute caramel shit. Vieze shit
lkr voor je zo voel ik me dus wnneer ik met jou gepraat hebquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zomaar noem je het op en geef je valse hoop...
Snap niet hoe mensen zonder snoep kunnen leven. Ik heb een ongelofelijke suikerverslaving en wordt al sinds ik een kind was 'şekerci' genoemd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik eet al jaren geen snoep meer. Let maar niet op die plaatjes die ik hier deel, maar ik vond Engelse drop wel lekker. Zuigsnoepjes als Napoleon en keelpastille-achtige dingen eet ik nog wel eens.
Oh my god salty caramel <3quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef Che_ het volgende:
Zout in ijs
B&j heeft dat bij sommige smaken. Zoute caramel shit. Vieze shit
Laat je nakijken dan als je erover twijfelt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Snap niet hoe mensen zonder snoep kunnen leven. Ik heb een ongelofelijke suikerverslaving en wordt al sinds ik een kind was 'şekerci' genoemd.
Vraag me af waar die craving vandaan komt. Alsof iets in mijn lichaam niet goed functioneert.
Wtf hey, haram police? Wie ben jij om te bepalen wat ik wel en niet moet of mag doen? Ik eet wat ik wil.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Varkensgelatine ja. Eet het gewoon niet danOf eet drop van de natuurwinkel
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lkr voor je zo voel ik me dus wnneer ik met jou gepraat heb
Als je maar niet net van die haribo-snoepjes gegeten heb voor je over hem heenkotst.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf hey, haram police? Wie ben jij om te bepalen wat ik wel en niet moet doen. Ik eet wat ik wil.
Fuck wat heb ik een hekel aan mensen als jij. KOTS
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat je nakijken dan als je erover twijfelt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf hey, haram police? Wie ben jij om te bepalen wat ik wel en niet moet of mag doen? Ik eet wat ik wil.
Fuck wat heb ik een hekel aan mensen als jij. KOTS
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je maar niet net van die haribo-snoepjes gegeten heb voor je over hem heenkotst.
Anders zeg je gewoon dat je het niet boeit wat er in zit ipv als een ecto helemaal los te gaan. Is het zo moeilijk normaal antwoord te geven ipv als een debiel om je heen te gaan slaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, waar halen deze mensen het lef vandaag om mij te vertellen wat ik wel en niet mag of kan doen? Dat ze je ergens op wijzen is een ding, maar anderen een beetje zitten commanderen? Whut?
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]_!
Epic sadness...Is het weer die periode van de maand?
Dat bepaal jij niet, dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar flikker op met je doe dit of doe dat niet.
Ik zeg toch dat ik een hekel heb aan mensen die mij er telkens op moeten wijzen dat er gelatine in snoep zit? Daaruit kun je toch opmaken dat het mij niet boeit? Of moet echt alles worden voorgekauwd voor jou?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Anders zeg je gewoon dat je het niet boeit wat er in zit ipv als een ecto helemaal los te gaan. Is het zo moeilijk normaal antwoord te geven ipv als een debiel om je heen te gaan slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |