Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ekiden Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Gisteren ook nog even naar de bekende Almelose gekeken, Ilse de Lange. Ik was naar Tuckerville geweest en de concertregistratie was gisteren op tv. Leuk om terug te kijken en (weer) een slokmomentje voor en tijdens Miracle...
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende: Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
De ervaring leert dat de vrouwen die het stelligst beweren geen baby's te willen over een paar jaar mijn FB-nieuwsoverzicht bombarderen met foto's van hun vers gewipte telgen. De ene foto nog lelijker dan de ander, maar het geeft tenminste wat afwisseling tussen de paardenfoto's door.
Op maandag 7 juli 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende: De ervaring leert dat de vrouwen die het stelligst beweren geen baby's te willen over een paar jaar mijn FB-nieuwsoverzicht bombarderen met foto's van hun vers gewipte telgen. De ene foto nog lelijker dan de ander, maar het geeft tenminste wat afwisseling tussen de paardenfoto's door.
Paardenfoto's? Ik verkeer in minder gestelde kringen geloof ik. Ik zie voornamelijk katten- en hondenfoto's. De eerste vissenfoto moet overigens nog voorbij, wat ergens teleurstellend is...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Om weer ontopic te gaan, handig dat Strava. Segmentjes PAC - keerpunt 7,195 en keerpunt 7,195 - PAC bestaan. Kun je enigsinds zien of je een beetje constant gelopen hebt, of met een split. Voor mij terugweg 10 sec langzamer dan de heenweg, voorwaar niet slecht
Ene Jeroen is overigens #1 op beide segementen
Gelukkig hoef ik ook geen babies/kinderen. Voor een paar uur is leuk maar als ze vervelend worden moet ik ze weer aan de rechtmatige eigenaren kunnen geven.
Dat gejengel an de kop /finkers
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op maandag 7 juli 2014 09:54 schreef Guard het volgende: Om weer ontopic te gaan, handig dat Strava. Segmentjes PAC - keerpunt 7,195 en keerpunt 7,195 - PAC bestaan. Kun je enigsinds zien of je een beetje constant gelopen hebt, of met een split. Voor mij terugweg 10 sec langzamer dan de heenweg, voorwaar niet slecht
Ene Jeroen is overigens #1 op beide segementen
Ik vroeg me nog wat af over dat keerpunt. Ik kan me vergissen, maar dat is niet halverwege toch? Anders kom ik er niet uit. Graag input van de meer wiskundig onderlegde mensen.
Mijn redenatie: het parcours is 5 km. Het stuk buiten het stadion is heen-en-weer en dus even lang (2 keer 2,3 km is 4,6 km). Op de baan start je rond de finish en je loopt ongeveer 300 meter voor je het stadion uitloopt. Bij het stadion inlopen heb je nog zo'n 100 meter te gaan.
Wordt een negatieve split lopen ons zo makkelijker gemaakt of ben ik nu gek?
P.S. kinderen zijn leuk! Vooral die van mij uiteraard.
Ik vroeg me nog wat af over dat keerpunt. Ik kan me vergissen, maar dat is niet halverwege toch? Anders kom ik er niet uit. Graag input van de meer wiskundig onderlegde mensen.
Mijn redenatie: het parcours is 5 km. Het stuk buiten het stadion is heen-en-weer en dus even lang (2 keer 2,3 km is 4,6 km). Op de baan start je rond de finish en je loopt ongeveer 300 meter voor je het stadion uitloopt. Bij het stadion inlopen heb je nog zo'n 100 meter te gaan.
Wordt een negatieve split lopen ons zo makkelijker gemaakt of ben ik nu gek?
P.S. kinderen zijn leuk! Vooral die van mij uiteraard.
Beide segmenten zijn 1,5 km en beginnen zo ongeveer vanaf van het hek van PAC (het zal niet precies op de meter nauwkeurig zijn), en dus het stuk op de baan wordt in beide segmenten niet meegeteld.
Op maandag 7 juli 2014 09:58 schreef Daywalk3r het volgende: Gelukkig hoef ik ook geen babies/kinderen. Voor een paar uur is leuk maar als ze vervelend worden moet ik ze weer aan de rechtmatige eigenaren kunnen geven.
Dat gejengel an de kop /finkers
Maar wel handig voor op de fiets.
It has to mean something Could never mean more than a sacrifice