abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2014 @ 08:47:58 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141996271

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ekiden
Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 3% gewijzigd door YUR op 07-07-2014 09:28:35 ]
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 juli 2014 @ 08:50:07 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141996291
O+ babies O+
Heb ik weer gemist... :+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 7 juli 2014 @ 08:54:36 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141996335
Zo dan, lekker vroeg gelopen dit keer. 7km in 40 minuutjes en wederom pijnvrij. Wie weet wordt het nog eens iets. _O-
pi_141996635
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 05:44 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

McTwente, neemt u Silk tot uw wettige echtgenoot in voor en - tegenspoed, tot de ekiden uw scheidt? Wat is hierop uw antwoord?
Laten wij het maar proberen.
pi_141996682
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 08:50 schreef Ynske het volgende:
O+ babies O+
Heb ik weer gemist... :+
Die waren nog niet aanwezig hoor, ze worden nu gepland voor Hats en DW. OF Jero, dat is blijkbaar nog een beetje onduidelijk...

De kinderen van Swets en ET waren wel mee. ^O^
pi_141996797
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:19 schreef McTwente het volgende:

[..]

Laten wij het maar proberen.
Finkers :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_141996880
Ik geloof niet dat er babies in mij passen. Behalve lasagnebabies, die willen vaak wel :9
pi_141996912
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:29 schreef Guard het volgende:

[..]

Finkers :P
Absoluut! _O_

Gisteren ook nog even naar de bekende Almelose gekeken, Ilse de Lange. Ik was naar Tuckerville geweest en de concertregistratie was gisteren op tv. Leuk om terug te kijken en (weer) een slokmomentje voor en tijdens Miracle...
  maandag 7 juli 2014 @ 09:37:33 #9
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141996917
En zo fietst Finkers zo af en toe door de topics :D
  maandag 7 juli 2014 @ 09:39:38 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141996959
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:35 schreef hatsaflats het volgende:
Ik geloof niet dat er babies in mij passen. Behalve lasagnebabies, die willen vaak wel :9
:D _O-

Hierbij nog een spot de Fok!ker op de achtergrond.
  maandag 7 juli 2014 @ 09:42:22 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141997001
I'm with hats on the babies.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 7 juli 2014 @ 09:43:01 #12
349633 SiIk
Echt zijde
pi_141997013
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_141997096
De ervaring leert dat de vrouwen die het stelligst beweren geen baby's te willen over een paar jaar mijn FB-nieuwsoverzicht bombarderen met foto's van hun vers gewipte telgen. De ene foto nog lelijker dan de ander, maar het geeft tenminste wat afwisseling tussen de paardenfoto's door.
pi_141997158
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
De ervaring leert dat de vrouwen die het stelligst beweren geen baby's te willen over een paar jaar mijn FB-nieuwsoverzicht bombarderen met foto's van hun vers gewipte telgen. De ene foto nog lelijker dan de ander, maar het geeft tenminste wat afwisseling tussen de paardenfoto's door.
Paardenfoto's? Ik verkeer in minder gestelde kringen geloof ik. Ik zie voornamelijk katten- en hondenfoto's.
De eerste vissenfoto moet overigens nog voorbij, wat ergens teleurstellend is...
  maandag 7 juli 2014 @ 09:51:54 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141997172
Onze baby *O* :s)
F means you're fucked
pi_141997195
Ik vrees dat ik zo'n moeder wordt :@ doe het nu al met foto's van mijn hond :')
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 7 juli 2014 @ 09:54:06 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141997213
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
Me 2.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_141997220
Om weer ontopic te gaan, handig dat Strava.
Segmentjes PAC - keerpunt 7,195 en keerpunt 7,195 - PAC bestaan.
Kun je enigsinds zien of je een beetje constant gelopen hebt, of met een split.
Voor mij terugweg 10 sec langzamer dan de heenweg, voorwaar niet slecht

Ene Jeroen is overigens #1 op beide segementen :P
pi_141997230
En @stipjestreep ik kan je niet meer quoten in het vorige topic. Maar ik denk dat idd de mensen waarmee je meedoet zo'n evenement maken of breken :)

Maar het klinkt echt super gezellig.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 7 juli 2014 @ 09:58:08 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141997268
Gelukkig hoef ik ook geen babies/kinderen. Voor een paar uur is leuk maar als ze vervelend worden moet ik ze weer aan de rechtmatige eigenaren kunnen geven.

Dat gejengel an de kop /finkers
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_141997339
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:51 schreef YUR het volgende:
Onze baby *O* :s)
Ok, da's waar. En mijn neefje en nichtje ook.
pi_141997396
Het roeiseizoen is klaar. Wat een ontlading. Nu volle focus op die marathon! (oke, en fietsvakantie).
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_141997419
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:54 schreef Guard het volgende:
Om weer ontopic te gaan, handig dat Strava.
Segmentjes PAC - keerpunt 7,195 en keerpunt 7,195 - PAC bestaan.
Kun je enigsinds zien of je een beetje constant gelopen hebt, of met een split.
Voor mij terugweg 10 sec langzamer dan de heenweg, voorwaar niet slecht

Ene Jeroen is overigens #1 op beide segementen :P
Ik vroeg me nog wat af over dat keerpunt. Ik kan me vergissen, maar dat is niet halverwege toch? Anders kom ik er niet uit. Graag input van de meer wiskundig onderlegde mensen.

Mijn redenatie: het parcours is 5 km. Het stuk buiten het stadion is heen-en-weer en dus even lang (2 keer 2,3 km is 4,6 km). Op de baan start je rond de finish en je loopt ongeveer 300 meter voor je het stadion uitloopt. Bij het stadion inlopen heb je nog zo'n 100 meter te gaan.

Wordt een negatieve split lopen ons zo makkelijker gemaakt of ben ik nu gek? 8)7

P.S. kinderen zijn leuk! Vooral die van mij uiteraard.
pi_141997556
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:06 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik vroeg me nog wat af over dat keerpunt. Ik kan me vergissen, maar dat is niet halverwege toch? Anders kom ik er niet uit. Graag input van de meer wiskundig onderlegde mensen.

Mijn redenatie: het parcours is 5 km. Het stuk buiten het stadion is heen-en-weer en dus even lang (2 keer 2,3 km is 4,6 km). Op de baan start je rond de finish en je loopt ongeveer 300 meter voor je het stadion uitloopt. Bij het stadion inlopen heb je nog zo'n 100 meter te gaan.

Wordt een negatieve split lopen ons zo makkelijker gemaakt of ben ik nu gek? 8)7

P.S. kinderen zijn leuk! Vooral die van mij uiteraard.
Beide segmenten zijn 1,5 km en beginnen zo ongeveer vanaf van het hek van PAC (het zal niet precies op de meter nauwkeurig zijn), en dus het stuk op de baan wordt in beide segmenten niet meegeteld.
pi_141997574
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Gelukkig hoef ik ook geen babies/kinderen. Voor een paar uur is leuk maar als ze vervelend worden moet ik ze weer aan de rechtmatige eigenaren kunnen geven.

Dat gejengel an de kop /finkers
Maar wel handig voor op de fiets.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')