Schijnt een goeie te zijn, weet wel dat Kuyt en Sneijder hem goed kennen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is jullie mening over die Turkse scheidsrechter?
Na het stappen nooit zo verstandig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is jullie mening over die Turkse scheidsrechter?
Valt wel mee denk ik, maar er is al zoveel over deze wedstrijd geschreven en Duitsland-Nederland is een lokkend affiche na de afgelopen wedstrijd. Logisch dat daar over geschreven wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Sommigen hier vergeten deze wedstrijd voor het gemak maar even.
Nee vandaag en nu de blik op Argentini.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, maar er is al zoveel over deze wedstrijd geschreven en Duitsland-Nederland is een lokkend affiche na de afgelopen wedstrijd. Logisch dat daar over geschreven wordt.Morgen wel weer de blik op Argentini natuurlijk.
Ik dacht dat Agero wel mee kon doen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Aguero en Di Maria doen niet mee, en voor de rest zijn ze compleet afgesteld op Messi, aanvallend afhankelijk van zijn ingevingen, stop je hem af dan is het grotendeels klaar qua hun aanvallen los van wat die verdediging kan tegenhouden.
Daarom is het logisch als men doet of het Nederland (wat wel een team is) vs Messi is.
En voor mensen die denken dat hij wel even in de achterzak verdwijnt van Wijnaldum en Blind: vooral niet vergeten hoe gevaarlijk goed hij kan zijn:
Hopen op een off day
Door meer doelpunten te maken dan zij.quote:
Is Leroy Fer alweer fit genoeg om te spelen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:10 schreef mig72 het volgende:
Dus wie ligt er uit?
Wij:
De Jong
Vlaar?
Van Persie?
Hen:
Di Maria
Wie anders???
Natuurlijk maar het leuke eraan is dat wij hier mee mogen denken met van Gaal en zijn strategie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Door meer doelpunten te maken dan zij.Nee, ik neem aan dat Van Gaal en rest van het team weer een goede strategie uitdenken. Wat betreft de supporters, die moeten vooral het team aanmoedigen, ook als het even wat minder gaat. Meer kan je niet doen.
Zou ik niet weten. Wie kent er bronnen hiervoor? Of kunnen de gewonden geheim worden gehouden tot op het laatste moment?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is Leroy Fer alweer fit genoeg om te spelen?
Heb je wel gelijk in ja. Helaas weet ik daarvoor onvoldoende van voetbal en de spelers af.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar het leuke eraan is dat wij hier mee mogen denken met van Gaal en zijn strategie.
Euuuhhh sommigen delen van Argentini zijn wel koud?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:15 schreef Confetti het volgende:
Maximaal 20 graden morgen daar. Dat is wel echt in ons voordeel.
Klopt. Zeker het zuiden is vergelijkbaar met IJsland of Noorwegen. Het noorden, waar de meeste mensen wonen, is echter wel een stuk warmer dan Nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Euuuhhh sommigen delen van Argentini zijn wel koud?
Beetje vergelijkbaar met noord-Spanje. Nu (winter) is het ijzig koud in BA.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klopt. Zeker het zuiden is vergelijkbaar met IJsland of Noorwegen. Het noorden, waar de meeste mensen wonen, is echter wel een stuk warmer dan Nederland.
Exact en helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Gek genoeg heb ik dankzij Duitsland meer vertrouwen in morgen gekregen.. Als team en tactisch is Nederland beter dan Argentini.. vandaag konden we zien wat je kan bereiken als je als team voetbalt tegen een ploeg die tactisch minder geschoold is en als los zand aan elkaar hangt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:42 schreef lisselotte88 het volgende:
Alleen Argentini wint alles op WK
Als enige land op het WK heeft Argentini voorlopig al zijn wedstrijden gewonnen. De ploeg van bondscoach Alejandro Sabella, woensdag tegenstander van Oranje in de halve finale, deed dat wel steeds met n doelpunt verschil.
In de groepsfase wonnen de Argentijnen van Bosni-Herzegovina (2-1), Iran (1-0) en Nigeria (3-2); in de achtste finale moest Zwitserland in de verlenging met 1-0 buigen en in de kwartfinale ging Belgi met dezelfde score onderuit (1-0).
De laatste keer dat Argentini vijf wedstrijden achter elkaar won op het WK was in 1986, toen de 'Albicelestes' aan de hand van Diego Maradona voor de tweede keer wereldkampioen werden. Als titelverdediger verloor Argentini 4 jaar later de openingswedstrijd tegen Kameroen.
Het Nederlands elftal won in Brazili vier wedstrijden (Spanje 5-1, Australi 3-2, Chili 2-0, Mexico 2-1), maar had vervolgens in de kwartfinale strafschoppen nodig om zich te ontdoen van het stugge Costa Rica (0-0). De andere twee halvefinalisten, Brazili en Duitsland, speelden allebei een keer gelijk in de groep. Het gastland had in de achtste finale tegen Chili bovendien ook strafschoppen nodig.
Finale: Duitsland - Argentini
![]()
Huilen zullen ze die Duitsers
Tis nu gewoon 10 graden in Buenos Aires hoor, waar de meeste mensen wonenquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klopt. Zeker het zuiden is vergelijkbaar met IJsland of Noorwegen. Het noorden, waar de meeste mensen wonen, is echter wel een stuk warmer dan Nederland.
Mijn Argentijnse collega zei dat het wat kouder was. Zelf heb ik het er ook kouder gehad, tegen het vriespunt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:46 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Tis nu gewoon 10 graden in Buenos Aires hoor, waar de meeste mensen wonen
Ja het kan er vriezen en sneeuwen, maar het was er vandaag 10 graden. En ik heb dat ook niet warm genoemd, ik bedoel juist dat kouder weer niet per se voor ons een voordeel is aangezien zij daar ook gewoon aan gewend zijn (al zijn Argentijnen wel veel sneller aanstellers met koud weer/regen).quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn Argentijnse collega zei dat het wat kouder was. Zelf heb ik het er ook kouder gehad, tegen het vriespunt.
En 10 graden is koud.
ga eens bij het AD klagenquote:Op woensdag 9 juli 2014 02:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo verliefd op die klunsj Fredsj dat je niet eens meer helder kan denken.
Winnen met penalties is ook winnen.
En winnen van Spanje (toen nog wereldkampioen) met 5-1 is echt ietsje knapper dan Iran met 1-0 verslaan.
Heb jij dan geen eigen mening? Je plaatste het artikel omdat je het relevant vond toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:51 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
ga eens bij het AD klagen![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)nt-alles-op-WK.dhtml
Tegen Zwitserland stond het na 90 minuten gewoon 0-0 hoor, dus je hele post raakt kant noch walquote:Op woensdag 9 juli 2014 02:42 schreef lisselotte88 het volgende:
Alleen Argentini wint alles op WK
Als enige land op het WK heeft Argentini voorlopig al zijn wedstrijden gewonnen. De ploeg van bondscoach Alejandro Sabella, woensdag tegenstander van Oranje in de halve finale, deed dat wel steeds met n doelpunt verschil.
In de groepsfase wonnen de Argentijnen van Bosni-Herzegovina (2-1), Iran (1-0) en Nigeria (3-2); in de achtste finale moest Zwitserland in de verlenging met 1-0 buigen en in de kwartfinale ging Belgi met dezelfde score onderuit (1-0).
De laatste keer dat Argentini vijf wedstrijden achter elkaar won op het WK was in 1986, toen de 'Albicelestes' aan de hand van Diego Maradona voor de tweede keer wereldkampioen werden. Als titelverdediger verloor Argentini 4 jaar later de openingswedstrijd tegen Kameroen.
Het Nederlands elftal won in Brazili vier wedstrijden (Spanje 5-1, Australi 3-2, Chili 2-0, Mexico 2-1), maar had vervolgens in de kwartfinale strafschoppen nodig om zich te ontdoen van het stugge Costa Rica (0-0). De andere twee halvefinalisten, Brazili en Duitsland, speelden allebei een keer gelijk in de groep. Het gastland had in de achtste finale tegen Chili bovendien ook strafschoppen nodig.
Finale: Duitsland - Argentini
![]()
Huilen zullen ze die Duitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |