abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141993975

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Bewonerslijst:

Exits:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)

Nieuwe kandidaten die tegen elkaar met een verkiezing gaan strijden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoiler

SPOILER
Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
Henk (28)
Sonny (33)
Tim (24)
Tussenstand:

De nominatie- en eliminatie data van juli:

DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.

Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
  maandag 7 juli 2014 @ 02:16:16 #2
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 7 juli 2014 @ 02:16:45 #3
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 7 juli 2014 @ 02:17:59 #4
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_141994025
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:16 schreef Flow3r het volgende:
Ron nog steeds op die laptop 8)7
Hij is al wat ouder hé...dan duurt het ff langer :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 7 juli 2014 @ 02:21:13 #5
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_141994066
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 01:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:

volgens mij is zaterdag musical en zondag biomarkt.
Nee, vrijdag is de musical en zaterdag de biomarkt, als die tenminste nog doorgaat ....
.
pi_141994093
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Nee, vrijdag is de musical en zaterdag de biomarkt, als die tenminste nog doorgaat ....
Die gaat wel door hoor, Lot heeft nieuwe kleren nodig
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
  maandag 7 juli 2014 @ 02:26:13 #7
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_141994118
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 01:58 schreef Punkman het volgende:

[..]

Zie jij dit tot december lopen ?
Ik niet, denk dat het straks gebeurd is met Utopia.
Ik heb geen idee.

Als ik JdM was en een vervolg zou willen zou ik het eind oktober stoppen zodat het terrein op 1 januari klaar kan zijn voor een nieuwe.

Met de hele infrastructuur van die daar ligt zou ik het zeker nog eens proberen. De kans die hij bij aanvang van deze editie had krijgt hij nooit meer maar met een andere opzet zou het best iets kunnen worden.

Maar als het meer van hetzelfde low culture crap wordt hoeft hij er niet eens aan te beginnen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_141994130
Wat een flop dat kankerfestival. Ik hoop dat KWF spijt heeft. Honderden mensen, waaronder Fokkers, hebben de organisatie gemaild. Ik zelf ook. En toch gingen ze met de Fles in zee :r
pi_141994172
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:26 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.

Als ik JdM was en een vervolg zou willen zou ik het eind oktober stoppen zodat het terrein op 1 januari klaar kan zijn voor een nieuwe.

Met de hele infrastructuur van die daar ligt zou ik het zeker nog eens proberen. De kans die hij bij aanvang van deze editie had krijgt hij nooit meer maar met een andere opzet zou het best iets kunnen worden.

Maar als het meer van hetzelfde low culture crap wordt hoeft hij er niet eens aan te beginnen.
Ze hebben het zelf verpest. Als ze hadden toegestaan dat mensen zoals Billy en Ruud eruit gegooid konden worden en zelf een betere casting hadden gedaan was het een veel beter programma geweest. Nu zit elke nieuwe inwoner die een beetje serieus is, zoals Ivan, aan een dood paard te trekken..
pi_141994194
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:29 schreef ThaRickah het volgende:

[..]

Ze hebben het zelf verpest. Als ze hadden toegestaan dat mensen zoals Billy en Ruud eruit gegooid konden worden en zelf een betere casting hadden gedaan was het een veel beter programma geweest. Nu zit elke nieuwe inwoner die een beetje serieus is, zoals Ivan, aan een dood paard te trekken..
Mee eens. Utopia kan in principe zelf-reinigend zijn. Maar dan hadden ze ook een low-lifer als Laura er niet in moeten laten, want er zitten nu zo veel tokkies in (Billy/Ruud/Lau/Lot/Fles) dat je minimaal 5 maanden nodig hebt om dat er uit te krijgen. En dan heb ik het niet eens over Ron en Rienk gehad waar je ook weinig aan hebt.
pi_141994197
quote:

[..]

Dit dus ..

pi_141994219
quote:

[..]

Ik denk, dat er een inschattingsfout is gemaakt bij het casten. We zetten 15 totaal verschillende mensen erin, met allemaal een steekje los. Dat wordt smullen. Maar ze hebben er niet op gerekend, dat het juist dat soort mensen zijn, die compromissen sluiten met elkaar en wie te serieus is of te normaal valt buiten zo'n groep. Het zal zeker niet het spektakel zijn, wat ze er van hadden verwacht.
Dan moet men andere inschattingen doen.
  maandag 7 juli 2014 @ 02:40:43 #13
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_141994288
Ik wacht nog steeds op de F-16 piloot -O-
pi_141994319
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:40 schreef HiDiHo het volgende:
Of de tandarts, die van mij is net vrij, iets met niet goed zijn werk doen ..
pi_141994326
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:40 schreef HiDiHo het volgende:
er valt daar niet veel te vliegen :)
Maar inderdaad, als men gecast had op een groep mensen, die echt gemotiveerd waren en hun expertise hadden willen gebruiken. Hadden we nu een ander Utopia gehad, met minder feesten en beesten misschien, maar met verwondering kunnen kijken. Niet gericht op luxe bijvoorbeeld, maar een totaal andere samenleving, een nieuwe subcultuur.
Waarschijnlijk een totaal nieuwe vorm, waar veel mensen zich toe aangetrokken hadden gevoeld.
Dit is alleen maar commercie
  maandag 7 juli 2014 @ 02:46:08 #16
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_141994346
Op afstand bestuurbare straaljager ;)
Zoals Rienk die helikopter had
pi_141994350
De nieuwe bewoners zijn alledrie wel precies hetzelfde laken een pak
pi_141994389
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
De nieuwe bewoners zijn alledrie wel precies hetzelfde laken een pak

Heb ook niet gestemd, moet ze alle drie niet.
pi_141994404
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:49 schreef Punkman het volgende:

[..]

nope, ik ook niet. Mijn dochter mag altijd van me stemmen (ze raadt altijd de goede :) ) Maar zelfs zij heeft er geen zin meer in. Ze is al 2 maanden terug afgehaakt en ze staat misschien wel voor meerdere jongeren, die eerst nieuwsgierig waren (23 jaar)
  maandag 7 juli 2014 @ 02:52:32 #20
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_141994408
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:49 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gestemd, er zit niks tussen wat de moeite waard is, nog meer van hetzelfde :{w
pi_141994428
Dat is misschien wel een clou. De voorspelbaarheid. Als er dit of dat is, dan gebeurd er dat. Je gaat ze helemaal doorgronden. Het enige wat dat zou doorbreken, is een snellere wisseling van bewoners
  maandag 7 juli 2014 @ 02:57:14 #22
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_141994440
Ik snap de bewoners ook niet.
De insteek was om een utopie op te bouwen en daar horen dan toch geen Andrea's in, zij werd veel te lang getolereerd. Robin kwam nog met het argument dat in utopia ook mensen hoorden die 'anders 'zijn.
Juist niet muts :')

Ik snap ook niet dat ze het pikken dat Ruud zegt dat ie daar alleen voor zijn eigen lol is en niet echt een doel heeft, of Billy die mensen wil 'inspireren'met haar levensvisie :O

Iedere nieuwkomer die zijn gestelde doelen niet behaald wordt er wel op afgerekend, waarom die oude garde niet? Daar zitten namelijk de meeste sfeerverpesters

Komop zeg, je kwam daar om iets op te bouwen, tief die lamzakken er dan ook uit? 8)7

Doen ze niet, lafheid alom oO<
pi_141994447
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dat is misschien wel een clou. De voorspelbaarheid. Als er dit of dat is, dan gebeurd er dat. Je gaat ze helemaal doorgronden. Het enige wat dat zou doorbreken, is een snellere wisseling van bewoners
Echt ?
De nieuwe bewoners gaan ook lekker mee met de huidige bewoners.
pi_141994452
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:57 schreef Flow3r het volgende:
De insteek was om een utopie op te bouwen en daar horen dan toch geen Andrea's in, zij werd veel te lang getolereerd. Robin kwam nog met het argument dat in utopia ook mensen hoorden die 'anders 'zijn.

Ik snap ook niet dat ze het pikken dat Ruud zegt dat ie daar alleen voor zijn eigen lol is en niet echt een doel heeft, of Billy die mensen wil 'inspireren'met haar levensvisie :O

Komop zeg, je kwam daar om iets op te bouwen, tief die lamzakken er dan ook uit? 8)7

En dat ze een goed voorbeeld willen zijn, hoe dan??
pi_141994459
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 02:57 schreef Flow3r het volgende:

Ik had altijd het beeld van little house on the prairi .. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')