Ga naar KLB ofzo.. Dit interesseert je niet eensquote:
Als je aan het trollen bent, verwacht dan geen voortzetting van serieuze reacties, maar goed, laatste poging, ja het wordt gebruikt voor slavinnen, nee er staan geen slavinnen, gaat specifiek over groepen waarbij het gerechtvaardigd is.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja het zal wel over ezels en geiten gaan.
Je kan ook gewoon niet ieder topic waarin je post proberen te kapen. Het draait niet om jou, anderen posten hier ook en zij hoeven het niet per se over hetzelfde als jij te willen hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga naar KLB ofzo.. Dit interesseert je niet eens
Maar dat is het dus NIET (gerechtvaardigd)quote:Op maandag 7 juli 2014 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je aan het trollen bent, verwacht dan geen voortzetting van serieuze reacties, maar goed, laatste poging, ja het wordt gebruikt voor slavinnen, nee er staan geen slavinnen, gaat specifiek over groepen waarbij het gerechtvaardigt is.
Hoeveel topics heb jij daar geopend?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet ieder topic waarin je post proberen te kapen. Het draait niet om jou, anderen posten hier ook en zij hoeven het niet per se over hetzelfde als jij te willen hebben.
Filosofie & Levensbeschouwing als je ongehinderd wilt discussiėren over filosofische onderwerpen
Geen want /carequote:Op maandag 7 juli 2014 03:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel topics heb jij daar geopend?
Ga dan gewoon weg uit een topic dat religieus raakt.. Is niet jouw dingquote:
Overdag gaat het hier alleen over eten en 's nachts word ik door een niet-moslim weggestuurd omdat ik haar leermoment 'verpest'. Het moet verdomme niet veel gekker wordenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon weg uit een topic dat religieus raakt.. Is niet jouw ding
Jij bent de vraag aan het ontwijken. De vers geeft aan met wie het is toegestaan om seks te hebben. Wanneer er staat 'jullie vrouwen en wat jullie rechterhand bezit', dan is het - imo - duidelijk waar het over gaat. Of wil jij soms beweren dat het over iets of iemand anders behalve slavinnen gaat? Of blijf je erbij dat er niet letterlijk 'slavinnen' staat en je het daarom niet zeker kan weten?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je aan het trollen bent, verwacht dan geen voortzetting van serieuze reacties, maar goed, laatste poging, ja het wordt gebruikt voor slavinnen, nee er staan geen slavinnen, gaat specifiek over groepen waarbij het gerechtvaardigt is.
Wat doe je hier nog dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Overdag gaat het hier alleen over eten en 's nachts word ik door een niet-moslim weggestuurd omdat ik haar leermoment 'verpest'. Het moet verdomme niet veel gekker worden
Owh ja, dat was het...quote:
Loulou heeft vaak een praktische inslag. Maar het is je imam niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil weten wat Aloulou heeft te zeggen over deze kwestie. Trigger, no offence, maar jij bent altijd zo vaag. Ik word zelden wijzer van je antwoorden.
ik zeg: ga eten!quote:Op maandag 7 juli 2014 03:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Smakelijk?google was wat onduidelijk
Heb je eigen mening zeg..quote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil weten wat Aloulou heeft te zeggen over deze kwestie. Trigger, no offence, maar jij bent altijd zo vaag. Ik word zelden wijzer van je antwoorden.
Er is geen twijfel dat het wordt gebruikt voor slavinnen in de Koran, ook al staat het er niet bij, jij vroeg hoezo interpretatie, waarop ik dat toelicht.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent de vraag aan het ontwijken. De vers geeft aan met wie het is toegestaan om seks te hebben. Wanneer er staat 'jullie vrouwen en wat jullie rechterhand bezit', dan is het - imo - duidelijk waar het over gaat. Of wil jij soms beweren dat het over iets of iemand anders behalve slavinnen gaat? Of blijf je erbij dat er niet letterlijk 'slavinnen' staat en je het daarom niet zeker kan weten?
Yemin ederim hasta yaquote:Op maandag 7 juli 2014 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Loulou heeft vaak een praktische inslag. Maar het is je imam niet.
None taken. Blijf vooral rondvragen idd.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef Bortecinem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |