ik ging ergens liggen met 2 halve liters bierquote:Op maandag 7 juli 2014 01:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]! Waar dat dan, in het mos? En waarom, was je ineens moe?
Overigens: bossen.
Werd je wakker van een knagend wild zwijn?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik was inslaap gevallen in het bos ben nu pas thuis![]()
Ah, kijk aan. Lekker hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik ging ergens liggen met 2 halve liters bier
Zo raar, zullen er echt geen ander soort mensen meer bestaan, bestaat hier onze samenleving uit? Je zou bijna een hoog gebouw gaan zoekenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, echt. Dezelfde types als die er al zijn. Jammer hoor.
100%?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef isax het volgende:
die test was wazig maar ik kan het nog steeds allemaal
Aangezien wij nog in berenvellen liepen achter everzwijnen terwijn hun al een schrift hadden mogen hun bepalen wie een jood is en wie niet.quote:
Ik heb er zo geen verstand vanquote:Op maandag 7 juli 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij zegt van wel. Frits Barend is ook geen jood.
staat in zijn verhaaltje.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:07 schreef Grunge. het volgende:
Hoe komt men er überhaupt bij dat Henk (g)een jood is, wat in dat filmpje gaf dat weg? Ik heb niets gezien wat daarmee te maken had maar dan lette ik vast niet genoeg op.
Ben jij het dus niet gewend?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een donker bos is niet leuk tenzij je het gewens bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |