Ze heeft meer aan de suikers van de banaan dan aan die van de chocolade.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Banaan is snelle koolhydraten, je moet juist langzame eten wil je er morgen iets aan hebben.
Dan val je flauw.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu met de ramadan? Rond de 800-1000 ofzo denk ik. why?
bosver demis kadar oldun.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
hahaha simdi birsey derdim ama neyse hahaha
ik wist niet van de chocola schatquote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze heeft meer aan de suikers van de banaan dan aan die van de chocolade.
normaliter.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu met de ramadan? Rond de 800-1000 ofzo denk ik. why?
Onzin.quote:
NEEE DOE NORMAAL DENK AAN DE KINDEREN IN AFRIKAAAAAAAA WATISMOSMETJOUUUUquote:Op zondag 6 juli 2014 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
WAT MAG IK NIET GENIETEN NA IFTAR OFZO JEZUSSS
Geef mijn blueberries terug JAAquote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEEE DOE NORMAAL DENK AAN DE KINDEREN IN AFRIKAAAAAAAA WATISMOSMETJOUUUU
Ik hoor dat een groot deel nu opgevangen wordt door Boko Haram, niks om je meer zorgen over te maken dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEEE DOE NORMAAL DENK AAN DE KINDEREN IN AFRIKAAAAAAAA WATISMOSMETJOUUUU
Watquote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een uur voor iftar zelfs. Echt een bitch he?
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik hoor dat een groot deel nu opgevangen wordt door Boko Haram, niks om je meer zorgen over te maken dus.
In jouw wereld ben ik een liliputter ja, maar verder ben ik net below average ofzo. Ik ben rond de 1.67. Verder zit ik tijdens werk niet op mijn kont maar sta ik de hele dag en ben ik redelijk actief. Oh en ik ben redelijk chubby dus eet ik sowieso meer dan nodig.quote:
als je er maar van genietquote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In jouw wereld ben ik een liliputter ja, maar verder ben ik net below average ofzo. Ik ben rond de 1.67. Verder zit ik tijdens werk niet op mijn kont maar sta ik de hele dag en ben ik redelijk actief. Oh en ik ben redelijk chubby dus eet ik sowieso meer dan nodig.
hoe chubby? Ha ha ik ben een cm langerrrquote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In jouw wereld ben ik een liliputter ja, maar verder ben ik net below average ofzo. Ik ben rond de 1.67. Verder zit ik tijdens werk niet op mijn kont maar sta ik de hele dag en ben ik redelijk actief. Oh en ik ben redelijk chubby dus eet ik sowieso meer dan nodig.
Ben ik serieus de kleinste van jullie?!quote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe chubby? Ha ha ik ben een cm langerrr
Niet dik ofzo. Gewoon chubby.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe chubby? Ha ha ik ben een cm langerrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |