volgens mij moet je ook polen precies hetzelfde betalen als neerlanders.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:25 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul, die zijn lekker goedkoop dus staan Nederlanders aan de zijlijn
Het probleem is in dit geval dat immigranten uit dermate arme landen komen dat een leven met bijstandsuitkering vergeleken met de situatie in het oorsprongsland een leven in weelde is.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja zelf doen natuurlijk. en wij helpen misschien een beetje ook.
ook daar zijn allerlei regels voor.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het probleem is in dit geval dat immigranten uit dermate arme landen komen dat een leven met bijstandsuitkering vergeleken met de situatie in het oorsprongsland een leven in weelde is.
Ze gaan gewoon met een man of 8 in een rijtjeshuis wonen en vinden dat prima.
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
volgens mij moet je ook polen precies hetzelfde betalen als neerlanders.
tenzij je hun zwart uitbetaald, wat best wel zal gebeuren.
http://www.pvda.nl/berich(...)+goed+werk+in+Europaquote:Ook wordt er op dit moment, onder het mom van de vrije markt, misbruik gemaakt van Europese arbeidsmigratie. Oost-Europese werknemers worden uitgebuit en op een oneerlijke manier ingezet om Nederlandse arbeiders te vervangen. Dat is slecht voor iedereen, behalve voor de louche bedrijven en malafide uitzendbureaus. Daarom ga ik in Brussel knokken voor een minimumloon in alle Europese landen en betere en meer gecoördineerde arbeidsinspectie.
Ik zeg je dat Teeven niet de waarheid sprak met zijn 1000 per week. Het is nogal een flinke duik.quote:675 nieuwkomers
Afgelopen week waren er in totaal 675 nieuwkomers en de week daarvoor 535. Doordat Syriërs veelal in aanmerking komen voor een status, moeten zij snel doorstromen naar gemeenten, die woningen moeten regelen. Dat gaat nu niet snel genoeg, zei Teeven.
Het aantal asielzoekers dat ons land binnenkomt verandert snel. Eind april schommelde het aantal rond de 1000 per week. In mei halveerde dit aantal. Nu stijgt het weer.
Hoe ziet hij dat voor zich? Iedereen in Europa het minimumloon van Nederland?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Ook wordt er op dit moment, onder het mom van de vrije markt, misbruik gemaakt van Europese arbeidsmigratie. Oost-Europese werknemers worden uitgebuit en op een oneerlijke manier ingezet om Nederlandse arbeiders te vervangen. Dat is slecht voor iedereen, behalve voor de louche bedrijven en malafide uitzendbureaus. Daarom ga ik in Brussel knokken voor een minimumloon in alle Europese landen en betere en meer gecoördineerde arbeidsinspectie.
http://www.pvda.nl/berich(...)+goed+werk+in+Europa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
louche bedrijven en illegale uitzendburos betekend dus illegaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[..]
http://www.pvda.nl/berich(...)+goed+werk+in+Europa
Er wordt alleen geen flikker mee gedaan, die zogenaamde regels is alleen symboolpolitiek.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ook daar zijn allerlei regels voor.
.
nee hoor, dat is wanbeleid. daar moeten wij wat aan doen, dat we niet zulke prutsers kiezen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er wordt alleen geen flikker mee gedaan, die zogenaamde regels is alleen symboolpolitiek.
Noem eens wat huidige politici die jij niet als prutsers zou kwalificeren.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee hoor, dat is wanbeleid. daar moeten wij wat aan doen, dat we niet zulke prutsers kiezen.
op wie je stemt, moet je zelf bepalen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Noem eens wat huidige politici die jij niet als prutsers zou kwalificeren.
Goeie stropop wel. Het heeft gewoon geen flikker met elkaar te maken.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:12 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ok je hebt me overtuigd, zet de poorten maar verder open. Alles graties.
En 10 jaar oud zeker?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb nog steeds 1 plekje over, mits vrouw, lang, slank en niet gebruikt.
Post aangepast, mijn excuus voor het vervuilen van NWS.quote:
daar vroeg ik niet om, maar goed...quote:Op maandag 7 juli 2014 20:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
op wie je stemt, moet je zelf bepalen.
Dat komt omdat bendes mensensmokkelaars destijds Nederland als eindbestemming hadden. Bijna al die Eritreërs vertelde hetzelfde onzinverhaal hoe ze hier zijn gekomen en hadden hetzelfde geldbedrag bij zich. Zulke bendes passen voortdurend hun strategie aan om uit handen van de autoriteiten te blijven en dus wordt nu weer een ander Europees land overspoeld met Eritreërs.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zeg je dat Teeven niet de waarheid sprak met zijn 1000 per week. Het is nogal een flinke duik.
Het CBS liegt ook volgens jou? Het zijn er zelfs meer:quote:Op maandag 7 juli 2014 16:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zeg je dat Teeven niet de waarheid sprak met zijn 1000 per week. Het is nogal een flinke duik.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)014/2014-4103-wm.htmquote:Meeste asielzoekers sinds eerste halfjaar 2001
Het aantal asielverzoeken is de afgelopen maanden sterk toegenomen. In het eerste halfjaar van 2014 kwamen twee keer zo veel asielzoekers naar Nederland als in de eerste helft van 2013. Het is zelfs het hoogste aantal sinds het eerste halfjaar van 2001.
Vooral uit Syrië en Eritrea kwamen afgelopen halfjaar veel meer asielzoekers dan vorig jaar. In juni is het aantal asielzoekers uit Eritrea alweer sterk gedaald ten opzichte van april en mei.
Bijna zes op de tien uit Eritrea en Syrië
In de eerste helft van 2014 kwamen 12,3 duizend asielzoekers naar Nederland, een verdubbeling ten opzichte van de eerste helft van 2013. Syriërs vormden in de eerste helft van 2014 met 3,7 duizend de grootste groep, gevolgd door Eritreeërs met 3,5 duizend aanvragen. Samen waren zij goed voor 58 procent van de asielverzoeken. In eerdere jaren waren Somalië, Irak en Afghanistan de belangrijkste herkomstlanden.
Nee, 2000 per maand volgens die cijfers. Geen 4000 dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het CBS liegt ook volgens jou? Het zijn er zelfs meer:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)014/2014-4103-wm.htm
En dat is geen explosieve stijging?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, 2000 per maand volgens die cijfers. Geen 4000 dus.
Iedere pvda/sp/groenlinks stemmer moet onderdak geven aan een asielzoeker, maximaal 2 per huishouden.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Hoe moeten we volgens jullie zorgen voor de opvang van de alsmaar groter wordende groep asielzoekers?
In Holland is ook weiland genoeg hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 23:26 schreef spambot31 het volgende:
Waarom nou op een boot, gewoon een tentenkampje opzetten in een of ander weiland in Limburg is toch veel goedkoper?
Dan kunnen die boten ook weer voor leukere dingen gebruikt worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Iedere pvda/sp/groenlinks stemmer moet onderdak geven aan een asielzoeker, maximaal 2 per huishouden.
12.300 gedeeld door 26.......473 per week.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het CBS liegt ook volgens jou? Het zijn er zelfs meer:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)014/2014-4103-wm.htm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |