Ene Jan Vertonghen kan dat welquote:Op zondag 6 juli 2014 22:51 schreef Bonkers. het volgende:
Van Buyten en Kompany hebben vooral ballen naar voren gehengst. Echt, een opbouwende verdediger daar en het spel was zoveel beter geworden.
Trollen op de rustdag is een zonde.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:49 schreef Erf14 het volgende:
[..]
OMG. Hoe hebben zulke lui ooit de eredivisie kunnen halen?
Vond ik ook apart dat die linksback werd gezet. Geen enkel land speelt nog met centrale verdedigers als back, daar staan bij de grote landen gasten die de hele flank opstomen.quote:
Bovendien moet je opbouw niet verlopen via de backs maar via de centrale verdedigers die de middenvelders inspelen. Is allemaal heel simpel maar dat ga je nooit krijgen met Toby en Jantje op links en rechtsback die krijgen de bal dan veel te vroeg. Omdat de rest het niet kan.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Vond ik ook apart dat die linksback werd gezet. Geen enkel land speelt nog met centrale verdedigers als back, daar staan bij de grote landen gasten die de hele flank opstomen.
hehehehequote:Op zondag 6 juli 2014 22:55 schreef OnePlusOne het volgende:
Een Belgie topic? Waren zij niet uitgeschakeld?
[..]
Blijven Belgen he![]()
Ja vreemd inderdaad, ik ben vergeten de "stop volgen" knop aan te vinken, maar je blijft hier als Nederlander maar trollen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:55 schreef OnePlusOne het volgende:
Een Belgie topic? Waren zij niet uitgeschakeld?
[..]
Blijven Belgen he![]()
Ik zou het grappig en geweldig vinden mocht Ned verliezen van Arg.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Belgenhaat? Knul haal je niet te veel in je hoofd![]()
Hadden de Belgjes maar niet zo'n grote bek moeten hebben dan had iedereen ze nog sympathiek gevonden. Maar nee dat zat er weer niet in he
Dat kan Vertonghen ook. Die ging in de wedstrijden in de poulefases voortdurend over Hazard heen op de linkerflank, maar die ging dan te vaak voor de individuele actie, terwijl Vertonghen een voorzet had kunnen geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Vond ik ook apart dat die linksback werd gezet. Geen enkel land speelt nog met centrale verdedigers als back, daar staan bij de grote landen gasten die de hele flank opstomen.
Hoe hebben jullie ooit zo'n rotslecht team kunnen opbouwen zeg? Ontbreekt het ergens aan geld?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik zou het grappig en geweldig vinden mocht Ned verliezen van Arg.
Want jullie Nederlanders hebben het ook hoog in jullie bol heb ik zo de indruk.
Niemand in België zei ooit dat ze de finale zouden winnen, wat jullie in Nederland trouwens wel denken.
De ambiance, sfeer, medelevendheid is gewoon het enthousiasme die leeft onder Belgen. Beetje jammer dat jullie dan steeds maar weer moeten negatief doen!
Daarom hoop ik keihard dat Argentinië dus wint. Zo hebben niet alleen de Belgen verloren tegen Argentinië maar ook Nederland
Jullie hebben trouwens een voorsprong want jullie moeten het al niet meer opnemen tegen Di Maria, dus jullie kansen zijn sowieso al een pak hoger.
Dus mocht Nederland verliezen dan hebben jullie het eigenlijk beter gedaan zeg je.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Niemand in België zei ooit dat ze de finale zouden winnen, wat jullie in Nederland trouwens wel denken.
De ambiance, sfeer, medelevendheid is gewoon het enthousiasme die leeft onder Belgen. Beetje jammer dat jullie dan steeds maar weer moeten negatief doen!
Daarom hoop ik keihard dat Argentinië dus wint. Zo hebben niet alleen de Belgen verloren tegen Argentinië maar ook Nederland
Jullie hebben trouwens een voorsprong want jullie moeten het al niet meer opnemen tegen Di Maria, dus jullie kansen zijn sowieso al een pak hoger.
Vertonghen voetbalde ook nog wel aardig ja, aantal goede voorzetten. Maar de Belgjes hadden zoveel meer voetballen vermogen gehad als hij centraal zou spelen. Die lange ballen van Kompany en Van Buyten naar voren, of dat oeverloos rondtikken naar elkaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:00 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dat kan Vertonghen ook. Die ging in de wedstrijden in de poulefases voortdurend over Hazard heen op de linkerflank, maar die ging dan te vaak voor de individuele actie, terwijl Vertonghen een voorzet had kunnen geven.
Alderweireld is daar wel wat minder in ja.
Waarom doe je nu dan zelf wat je de Nederlanders kwalijk neemt? Ik kan je zeggen dat in de kroegen en op straat verreweg de meeste Nederlanders heel erg hoopte dat België won (zelfs hier in Groningen). Ik heb Argentinië-België in het café gekeken en slechts een enkeling was voor de Zuid-Amerikanen. Op dit soort fora krijg je nou niet precies een dwarsdoorsnee van de Nederlandse bevolking. Het zou je sieren als je jezelf niet zo liet beïnvloeden door een paar schreeuwende Nederlanders.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Volgens mij schoten ze de bal altijd laag (schuivertjes) terwijl een hoogbal erin zou zijn komen te staan. Slechte mikvaardigheid dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:05 schreef einzeinz het volgende:
Het enige wat je de Belgen kunt verwijten is het individueel belang!
Nooit willen passen, heel traag spel en veel risico nemen. Anders hadden ze inderdaad verder gestaan (daar hebben jullie gelijk in).
Probleem is gewoon dat je geen goede backs hebt en dat er daarom CVs staan. Van den borre kan het misschien op rechts, maar dat moet nog blijken.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:03 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Vertonghen voetbalde ook nog wel aardig ja, aantal goede voorzetten. Maar de Belgjes hadden zoveel meer voetballen vermogen gehad als hij centraal zou spelen. Die lange ballen van Kompany en Van Buyten naar voren, of dat oeverloos rondtikken naar elkaar.
Ik kan je zeggen dat ook in België het Nederlandgevoel enorm heeft geleefd en het verlangen om het tegen elkaar op te nemen volgende week.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:05 schreef Ruif het volgende:
[..]
Waarom doe je nu dan zelf wat je de Nederlanders kwalijk neemt? Ik kan je zeggen dat in de kroegen en op straat verreweg de meeste Nederlanders heel erg hoopte dat België won (zelfs hier in Groningen). Ik heb Argentinië-België in het café gekeken en slechts een enkeling was voor de Zuid-Amerikanen. Op dit soort fora krijg je nou niet precies een dwarsdoorsnee van de Nederlandse bevolking. Het zou je sieren als je jezelf niet zo liet beïnvloeden door een paar schreeuwende Nederlanders.
Lombaerts? Echt waar jaquote:Op zondag 6 juli 2014 23:07 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Probleem is gewoon dat je geen goede backs hebt en dat er daarom CVs staan. Van den borre kan het misschien op rechts, maar dat moet nog blijken.
Lombaerts mag van mij op links, ontgoochelt zelden. Nu van Buyten stopt, zal het centraal duo wel kompany en Vertonghen worden ofwel toch weer vermaelen.
Ik was ook voor België maar toen ze verloren werd ik boos op ze. Maar ik haat ze niet. Ik vind ze eerder vermakelijk en ondeskundig.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:05 schreef Ruif het volgende:
[..]
Waarom doe je nu dan zelf wat je de Nederlanders kwalijk neemt? Ik kan je zeggen dat in de kroegen en op straat verreweg de meeste Nederlanders heel erg hoopte dat België won (zelfs hier in Groningen). Ik heb Argentinië-België in het café gekeken en slechts een enkeling was voor de Zuid-Amerikanen. Op dit soort fora krijg je nou niet precies een dwarsdoorsnee van de Nederlandse bevolking. Het zou je sieren als je jezelf niet zo liet beïnvloeden door een paar schreeuwende Nederlanders.
En die laatste zin is natuurlijk een beetje onzinnig. Di Maria is een prima speler, maar alleen Messi maakt het verschil.
Dat komt meer omdat Nederland wel een team is dat taakbewust kan voetballen. België deed en doet maar wat.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef einzeinz het volgende:
dus jullie kansen zijn sowieso al een pak hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |