Je enige Posts zijn haatdragende, bittere, zure, arrogante reacties over belgie. Maar voor de rest geef je er geen ene reet om hoor. Je plaatst enkel maar om de dertig seconden een haatpost over belgie. Heeft werkelijk niets meer met objectiviteit en discussie te maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:27 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Kan jij ook nog wat anders roepen?Daarom worden jullie ook nooit een topsportland. Alle kritiek schuiven jullie onder de tafel onder het mom van 'Belgenhaat'. Ik zou jullie haten als ik een ene reet om jullie zou geven, helaas stellen jullie weinig voor dus dat gaat niet op.
Nee hoor, gewoon een gevoel van suprematie. Wetende dat je kleine broertje zo zijn best doet, maar nooit beter zal zijn in wat dan ook. Behalve verliezen dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
En nog eens die misplaatste, zure, verbitterde arrogantie. Duidelijk haat dus.
Ach men, wees blij dat ik Belgie nog met een hoofdletter schrijf.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Je enige Posts zijn haatdragende, bittere, zure, arrogante reacties over belgie. Maar voor de rest geef je er geen ene reet om hoor. Je plaatst enkel maar om de dertig seconden een haatpost over belgie. Heeft werkelijk niets meer met objectiviteit en discussie te maken.
Als we zo inferieur zijn, Blijf dan ook weg van onze festivals en uit onze steden aub.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is meer leedvermaak. Voor haat (wat op zichzelf al aardig kansloos is natuurlijk) moet er altijd wel een stuk afgunst zijn. Ik zou niet weten wat dat bij de Belgen zou moeten zijn. Eigenlijk zijn ze in alles inferieur.
Misschien kun je het zien als een aansporing tot een confrontatie Nederland-België in 2016/18? Wie weet?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
En nog eens die misplaatste, zure, verbitterde arrogantie. Duidelijk haat dus.
Gast lees even je dertig of veertig postings in dit topic terug en beweer dan nog een keer dat Belgen geen zelfkritiek kennen maar jij wel en tevens dat jij er "geen reet om geeft en dus niet haat"quote:Op zondag 6 juli 2014 22:27 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Kan jij ook nog wat anders roepen?Daarom worden jullie ook nooit een topsportland. Alle kritiek schuiven jullie onder de tafel onder het mom van 'Belgenhaat'. Ik zou jullie haten als ik een ene reet om jullie zou geven, helaas stellen jullie weinig voor dus dat gaat niet op.
Stel je eens voor dat België dan wint en/of verder zou komen dan Nederland.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Misschien kun je het zien als een aansporing tot een confrontatie Nederland-België in 2016/18? Wie weet?
Belgjes hebben amper een stad om heen te gaanquote:Op zondag 6 juli 2014 22:31 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Als we zo inferieur zijn, Blijf dan ook weg van onze festivals en uit onze steden aub.
Eigen schuld, moeten ze maar niet zo happen._O-quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gast lees even je dertig of veertig postings in dit topic terug en beweer dan nog een keer dat Belgen geen zelfkritiek kennen maar jij wel en tevens dat jij er "geen reet om geeft en dus niet haat"![]()
Massale zelfejaculatie in België. Dat was al tijdens een fucking oefenwedstrijd zo.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat België dan wint en/of verder zou komen dan Nederland.
Zelfmoord van oneplusone of caland ?
Ik weet niet over de rest maar zelf wilde ik tegen België spelen en niet Argentinië in dit toernooi in de HF. En ja daar ben ik nogal boos om maar niet haatdragend.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dat verder komen dan Nederland ging toch dit WK al 'zeker en vast' gebeuren. How is that working out for ya?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Daarom dat het vol loopt van Nederlanders in Antwerpen, Leuven, Gent, Brugge, ....quote:Op zondag 6 juli 2014 22:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Belgjes hebben amper een stad om heen te gaan
Elk weekend weer de nodige busladingen Nederlanders inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:31 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Als we zo inferieur zijn, Blijf dan ook weg van onze festivals en uit onze steden aub.
Ja of dat Anderlecht de CL wint.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd alleszins. Maar wordt het zelfmoord ?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verder komen dan Nederland ging toch dit WK al 'zeker en vast' gebeuren. How is that working out for ya?
De teamspelers hebben geen zelfkritiek. Ik weet niet wat slechter is eigenlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gast lees even je dertig of veertig postings in dit topic terug en beweer dan nog een keer dat Belgen geen zelfkritiek kennen maar jij wel en tevens dat jij er "geen reet om geeft en dus niet haat"![]()
Is goed, ik zal je bellenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik verheug me op de dag dat jij huilend in een hoekje gaat zitten.
Wellicht dat ik stik van het lachen als ze wederom weten te falen zoals het de echte Belg betaamt. Maar zelfmoord, nah.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:36 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd alleszins. Maar wordt het zelfmoord ?
Dat heb ik toch als punt van kritiek (van mij) benoemd.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:37 schreef Erf14 het volgende:
[..]
De teamspelers hebben geen zelfkritiek. Ik weet niet wat slechter is eigenlijk.
Onze verdediging heeft de toekomst. Wilmots denkt dat dit FIFA 14 is, dat die met 4 centrale verdedigers kan spelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar om even serieus te zijn die verdediging van jullie dat kan toch niet jongensNou is die van Nederland al niet veel soeps maar kom op zeg
En toch zou ik graag dat Belgisch elftal erbij willen hebben om middelbare scholieren op te leiden in basistechnieken.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar om even serieus te zijn die verdediging van jullie dat kan toch niet jongensNou is die van Nederland al niet veel soeps maar kom op zeg
Vertonghen en Alderweireld spelen wel vaker op de backs. Zeker Vertonghen is heel erg vertrouwd met de positie.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:42 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Onze verdediging heeft de toekomst. Wilmots denkt dat dit FIFA 14 is, dat die met 4 centrale verdedigers kan spelen.
Oh hij heeft er een paar keer gespeeld bij Spurs dan is het een goede linksbackquote:Op zondag 6 juli 2014 22:43 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Vertonghen en Alderweireld spelen wel vaker op de backs. Zeker Vertonghen is heel erg vertrouwd met de positie.
Dus kap nu eens met je onzin, je hebt het al duizend keer gezegd.
En hij doet het niet slecht op de back. Van Buyten en Kompany waren prima CV's, niks op aan te merken.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh hij heeft er een paar keer gespeeld bij Spurs dan is het een goede linksbackKom op gast Vertonghen is een centrale verdediger daar is hij op zijn best dat weten we allemaal.
Maar de eredivisie volg je blijkbaar ook niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:46 schreef Erf14 het volgende:
Ik heb nog nooit van die spelers gehoord als Alderweireld en De Bruyne en Vertongen e.d. En ik ben geen fanatieke kijker van de Interlands. Waar spelen ze eigenlijk?
Goeien assist had hij idd bij de 1-0quote:Op zondag 6 juli 2014 22:45 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
En hij doet het niet slecht op de back. Van Buyten en Kompany waren prima CV's, niks op aan te merken.
Of gaan we Kuyt een echte back gaan noemen? Maakt toch niet uit hoe echt iemand is, zolang ie het maar goed doet.
Volgens mij kijk je nooit voetbalquote:Op zondag 6 juli 2014 22:46 schreef Erf14 het volgende:
Ik heb nog nooit van die spelers gehoord als Alderweireld en De Bruyne en Vertongen e.d. En ik ben geen fanatieke kijker van de Interlands. Waar spelen ze eigenlijk?
Met jou kun je duidelijk praten.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goeien assist had hij idd bij de 1-0Van Buyten kom op zeg die speelt niet eens bij Bayern
De Kompany die voor City speelt heb ik nog nooit zien spelen voor de Belgjes hoor.
Ga weg.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:46 schreef Erf14 het volgende:
Afgunst ????quote:Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef opgebaarde het volgende:
Misselijkmakend om de afgunst van de Nederlanders in dit topic te lezen, na al dat succes en terwijl we mindere tijden hebben gekend.
Er valt hier niet te discussiëren, had ik al eerder aangeven maar dat verwijderde de mod ggmm oid
OMG. Hoe hebben zulke lui ooit de eredivisie kunnen halen?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Maar de eredivisie volg je blijkbaar ook niet?
Al dat succe....oooh je bent sarcastischquote:Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef opgebaarde het volgende:
Misselijkmakend om de afgunst van de Nederlanders in dit topic te lezen, na al dat succes en terwijl we mindere tijden hebben gekend.
Er valt hier niet te discussiëren, had ik al eerder aangeven maar dat verwijderde de mod ggmm oid
Waarom zoveel vertrouwen hebben in middelmaat de enige die het ontstijgt bij zijn club is Kompany. Alderweireld speelt amper bij Atletico, Vertonghen word verkracht op linksback bij Spurs en Van Buyten is zo slecht dat hij zelden tot nooit speelt bij Bayern niet dat dat een schande is maar dan ben je als basisspeler niet meer serieus te nemen. Fellaini die niks anders kan als koppen en Mertens ja wat moeten we daar van zeggen die heeft zijn kampioenswedstrijd al gespeeld volgens mij.quote:
Ga het woord maar eens opzoeken in het woordenboek. Als je al serieus was.quote:
Creativiteit kwam eigenlijk alleen van Mertens.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:49 schreef BramKVO het volgende:
Van Buyten heeft gewoon een sterk tornooi gespeeld, net als Vertonghen eigenlijk. Probleem was vooral gebrek aan creativiteit en het niet thuisgeven van hazard. Defensie kun je weinig verwijten. Oke, tegengoal was wel slap verdedigd, maar als je altijd perfect verdedigt, vallen er ook geen goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |