Dan nog. Onze grote bek is tenminste nog ergens op gebaseerd (namelijk op een hele voetbalrijke geschiedenis). Die van België op een ooit behaalde vierde plek die niemand zich nog kan herinneren.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom die toon de hele tijd? Wat heeft België jou aangedaan?
En wij hebben het maar wat vaak ook meegemaakt, zie de gouden generatie 1998 en anders 1988 waar het intern helemaal niet liep
Dan kan ik ook wel zeggen dat bij Nederland alleen Robben en Van Persie onbetwiste basisspelers bij grote clubs zijn (tenzij je Galatasaray een grote club wil noemen, dan wil ik Sneijder er ook nog wel bijtellen maar dan doe je Witsel en Mertens bv. ook maar erbij).quote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Zegt mij helemaal niets. Spelers als Witsel, Fellaini, Dembele, De Bruyne, Vermaelen, Mirallas, Defour, Van den Bolle, Mertens, Vertonghen, Alderweireld, Ciman (lol wie), Lombaerts zijn nuttige selectiespelers, maar geen spelers die de kar trekken of een wedstrijd kunnen beslissen. Daarnaast zijn alleen Kompany en Hazard onbetwiste basisspelers bij grote clubs.
Verschil is dat Robben en Van Persie uitblinken bij grote clubs. De belgjes spelen allemaal bij subtoppertjes en blinken daar niet eens uit op Hazard en Courtois daar gelaten maar goed die laatste is een keeper wie neemt die nou echt serieusquote:Op zondag 6 juli 2014 22:09 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel zeggen dat bij Nederland alleen Robben en Van Persie onbetwiste basisspelers bij grote clubs zijn (tenzij je Galatasaray een grote club wil noemen, dan wil ik Sneijder er ook nog wel bijtellen maar dan doe je Witsel en Mertens bv. ook maar erbij).
Overigens vergat je Courtois nog, maar soit.
Precies mijn punt. Eigenlijk hebben de Belgen nog nooit ook maar iets bereikt op voetbalgebied maar toch hadden ze de grootste monden vooraf. Snapte niet zo waar dat op gebaseerd was.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:08 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Dan nog. Onze grote bek is tenminste nog ergens op gebaseerd (namelijk op een hele voetbalrijke geschiedenis). Die van België op een ooit behaalde vierde plek die niemand zich nog kan herinneren.
Deze arrogantie slaat nergens op. En ik kan dat concluderen want mijn papa heeft veel meer gepresteerd dat jouw papa of de meest succesvolle oom of (overleden) opa in jouw familie dus sssttttquote:Op zondag 6 juli 2014 22:08 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Dan nog. Onze grote bek is tenminste nog ergens op gebaseerd (namelijk op een hele voetbalrijke geschiedenis). Die van België op een ooit behaalde vierde plek die niemand zich nog kan herinneren.
Atletico is een prima club, maar één zwaluw maakt voor mij nog geen zomer. Daarnaast hoorde je bij ons niemand roepen dat wij wel even het WK zouden winnen hoor. Integendeel zelfs. We zouden er roemloos afgaan na de groepsfase.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:09 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel zeggen dat bij Nederland alleen Robben en Van Persie onbetwiste basisspelers bij grote clubs zijn (tenzij je Galatasaray een grote club wil noemen, dan wil ik Sneijder er ook nog wel bijtellen maar dan doe je Witsel en Mertens bv. ook maar erbij).
Overigens vergat je Courtois nog, maar soit.
Ik haat niemand op basis van komaf. Ik haat jullie voetbal en dat moeten jullie ook haten.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef BramKVO het volgende:
Oneplusone en consoorten : in behandeling voor jullie blinde Belgenhaat ? Wow, die haat zit diepgeworteld zeg. Moet toch met een trauma te maken hebben. Posten meer over belgie dan over Nederland.
Belgenhaat? Knul haal je niet te veel in je hoofdquote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef BramKVO het volgende:
Oneplusone en consoorten : in behandeling voor jullie blinde Belgenhaat ? Wow, die haat zit diepgeworteld zeg. Moet toch met een trauma te maken hebben. Posten meer over belgie dan over Nederland.
Ej daar hebben we bramkvo weer.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef BramKVO het volgende:
Je verwart, zoals zovelen hier, "hoop hebben" en "willen winnen" met "een grote bek hebben".quote:Op zondag 6 juli 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Eigenlijk hebben de Belgen nog nooit ook maar iets bereikt op voetbalgebied maar toch hadden ze de grootste monden vooraf. Snapte niet zo waar dat op gebaseerd was.
En onze bondscoach van 2002 dan? Toen kwalificeerden we ons niet eens....quote:Op zondag 6 juli 2014 22:15 schreef Erf14 het volgende:
Deze kerel werd dus hoogstens hoofdTRAINER en nooit meer coach na zn nederlaag in de WK bij Portugal in de tweede ronde.
[ afbeelding ]
Voel je je aangesproken ja ?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Belgenhaat? Knul haal je niet te veel in je hoofd![]()
Hadden de Belgjes maar niet zo'n grote bek moeten hebben dan had iedereen ze nog sympathiek gevonden. Maar nee dat zat er weer niet in he
Wat een onzin daar moet je dan wel het materiaal voor hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:19 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Je verwart, zoals zovelen hier, "hoop hebben" en "willen winnen" met "een grote bek hebben".
Je gaat nu eenmaal naar een WK om te winnen, anders moet je thuis blijven. Dan ben je de nationale ploeg onwaardig. En dat is nu net de kritiek, vooral na die laatste wedstrijd tegen Argentinië, dat alle drive om te winnen leek te ontbreken.
(Lees voor de grap maar eens de commentaren op HLN over Hazard, die wordt daar op dit moment door de Belgen compleet afgemaakt.)
Tsja. Er naar toe gaan om te winnen. Leuk voor de Brazilianen en Duitsers. Maar toch niet voor de Belgen. Dat is gewoon een C-land op voetbalgebied (op welk gebied eigenlijk niet). Dan mag je toch hartstikke blij zijn met een kwartfinale plaats joh. Niks mis mee, laat gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:19 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Je verwart, zoals zovelen hier, "hoop hebben" en "willen winnen" met "een grote bek hebben".
Je gaat nu eenmaal naar een WK om te winnen, anders moet je thuis blijven. Dan ben je de nationale ploeg onwaardig. En dat is nu net de kritiek, vooral na die laatste wedstrijd tegen Argentinië, dat alle drive om te winnen leek te ontbreken.
(Lees voor de grap maar eens de commentaren op HLN over Hazard, die wordt daar op dit moment door de Belgen compleet afgemaakt.)
Mee eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:19 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Hey, ze hebben wel lekker bier hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar toch niet voor de Belgen. Dat is gewoon een C-land op voetbalgebied (op welk gebied eigenlijk niet).
Het is meer leedvermaak. Voor haat (wat op zichzelf al aardig kansloos is natuurlijk) moet er altijd wel een stuk afgunst zijn. Ik zou niet weten wat dat bij de Belgen zou moeten zijn. Eigenlijk zijn ze in alles inferieur.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:24 schreef BramKVO het volgende:
Het blijft opvallend : caland, van poppel, oneplusone , Shreyas, ... Diepe, blinde Belgenhaat, onvoorstelbaar.
Kan jij ook nog wat anders roepen?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:24 schreef BramKVO het volgende:
Het blijft opvallend : caland, van poppel, oneplusone , Shreyas, ... Diepe, blinde Belgenhaat, onvoorstelbaar.
En nog eens die misplaatste, zure, verbitterde arrogantie. Duidelijk haat dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is meer leedvermaak. Voor haat (wat op zichzelf al aardig kansloos is natuurlijk) moet er altijd wel een stuk afgunst zijn. Ik zou niet weten wat dat bij de Belgen zou moeten zijn. Eigenlijk zijn ze in alles inferieur.
Als je er zelf maar in gelooft zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
En nog eens die misplaatste, zure, verbitterde arrogantie. Duidelijk haat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |