Gezien de berichten van eerder dit WK over Kompany die vaak niet meetrainde met de groep ben ik ervan overtuigd dat hij eigenlijk niet volledig fit was dit WK en eigenlijk niet had moeten spelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:40 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Grote kans omdat zijn club toen kampioen werd maar zoals ik met het filmpje liet zien en het zwakke optreden tegen Argentinië is hij niet in de vorm van zijn leven.
Hebben we het nou over gebrek aan kwaliteit of gebrek aan mentaliteit? Je verandert weer van onderwerp.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland 1990, Nederland 2002, Frankrijk 2002... was dat ook allemaal een gebrek aan kwaliteit? Daar stonden toch voldoende goede spelers. Toch lukte het niet.
Kloptquote:Op zondag 6 juli 2014 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland 1990, Nederland 2002, Frankrijk 2002... was dat ook allemaal een gebrek aan kwaliteit? Daar stonden toch voldoende goede spelers. Toch lukte het niet.
Lees mijn reactie maar, het aantal Belgische spelers die van vaste waarde zijn bij een Europese topclub zijn heel schaars. Hazard ligt zelfs in de clinch met zijn coach vanwege slecht presteren.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het staat er duidelijk..maar dat is toch ook zo?
Zie mijn eerdere post. Het kan mentaliteit zijn. Daar moet je kritisch naar kijken. Evalueren. I.p.v. tevreden te zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dús is het mentaliteit?Wat wil je nou zeggen?
Misschien even lezen?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Hebben we het nou over gebrek aan kwaliteit of gebrek aan mentaliteit? Je verandert weer van onderwerp.
Kompany is eigenlijk een van de paar Belgen die redelijk speelde.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gezien de berichten van eerder dit WK over Kompany die vaak niet meetrainde met de groep ben ik ervan overtuigd dat hij eigenlijk niet volledig fit was dit WK en eigenlijk niet had moeten spelen.
Uhm.. oke.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post. Het kan mentaliteit zijn. Daar moet je kritisch naar kijken. Evalueren. I.p.v. tevreden te zijn.
Misschien schrijf jij je reacties duidelijker zodat ik de moeite niet voor hoef te doen.quote:
Zegt mij helemaal niets. Spelers als Witsel, Fellaini, Dembele, De Bruyne, Vermaelen, Mirallas, Defour, Van den Bolle, Mertens, Vertonghen, Alderweireld, Ciman (lol wie), Lombaerts zijn nuttige selectiespelers, maar geen spelers die de kar trekken of een wedstrijd kunnen beslissen. Daarnaast zijn alleen Kompany en Hazard onbetwiste basisspelers bij grote clubs.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat ze bij de beste clubs van Europa spelen? Ik denk dat ze echt wel beter kunnen, mogelijk met een andere coach
En wat deed Hazard alweer precies?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Zegt mij helemaal niets. Spelers als Witsel, Fellaini, Dembele, De Bruyne, Vermaelen, Mirallas, Defour, Van den Bolle, Mertens, Vertonghen, Alderweireld, Ciman (lol wie), Lombaerts zijn nuttige selectiespelers, maar geen spelers die de kar trekken of een wedstrijd kunnen beslissen. Daarnaast zijn alleen Kompany en Hazard onbetwiste basisspelers bij grote clubs.
Heb je niet de juiste mentaliteit om te presteren op een WK in een kwartfinale, dan ben je ook niet uit het juiste hout gesneden. In andere woorden, jullie bakker er niets van.quote:
Hij heeft het over "niet alles geven" en "niet opofferen". Precies mijn punt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef WebBeestje het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140502_040
Bericht is nog steeds actueel, Hazard heeft weer gefaald.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Oh kijk, als de Belgen het moeilijk krijgen...
En "wij" dan twee of zes jaar geleden? Hoe zit het met dat hout?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:53 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Heb je niet de juiste mentaliteit om te presteren op een WK in een kwartfinale, dan ben je ook niet uit het juiste hout gesneden. In andere woorden, jullie bakker er niets van.
Je moet niet denken op basis van wij en zij he. Dat is de verkeerde mentaliteit.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En "wij" dan twee of zes jaar geleden? Hoe zit het met dat hout?
De Bruyne ook zo'n zaalvoetballer. Ooit eens een leuke actie gemaakt tegen Standard Luik en vervolgens dachten de Belgen dat ze de nieuwe Ronaldinho in huis hadden.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:56 schreef Erf14 het volgende:
Die hoekschoppen van de Bruine waren gruwelijk lelijk. Niet eens maar twee zelfs drie keer miste hij de gehele mensenmassa en schopte hij alles voorbij.![]()
Als ik Belg was zou ik niet lachen.
Met zulke kleuters kom je niet ver.
Lees even terug in dit topic, de Belgen worden behoorlijk hard aangevallen en denigrerend behandelt. En ik gebruik "wij" zodat duidelijk is dat ik dat zeg als Nederlander en niet als Belg, dus ter voorkoming dat ik in een bepaalde hoek wordt gestoptquote:Op zondag 6 juli 2014 21:58 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Je moet niet denken op basis van wij en zij he. Dat is de verkeerde mentaliteit.
6 jaar geleden was puur onderschatting. 2 jaar geleden zat je in een poule met Duitsland, Denemarken en Portugal. Daar kan je van verliezen hoe verschrikkelijk het ook was. Daarnaast hadden we ook veel matige spelers in de selectie. Dat je je niet kan opladen tegen Argentinië is toch wel heel erg sneu voor deze zogenaamde vedettes.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lees even terug in dit topic, de Belgen worden behoorlijk hard aangevallen en denigrerend behandelt. En ik gebruik "wij" zodat duidelijk is dat ik dat zeg als Nederlander en niet als Belg, dus ter voorkoming dat ik in een bepaalde hoek wordt gestopt
Waarom die toon de hele tijd? Wat heeft België jou aangedaan?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:02 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
6 jaar geleden was puur onderschatting. 2 jaar geleden zat je in een poule met Duitsland, Denemarken en Portugal. Daar kan je van verliezen hoe verschrikkelijk het ook was. Daarnaast hadden we ook veel matige spelers in de selectie. Dat je je niet kan opladen tegen Argentinië is toch wel heel erg sneu voor deze zogenaamde vedettes.
Ik zou mj schamen als wij zo'n nationale ploeg hadden. In Nederland werden ze gelynchd bij wijze van spreken. Kijk maar wat is gebeurd met van Basten na zijn verlies in 2006. Nooit meer van die kerel gehoord.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lees even terug in dit topic, de Belgen worden behoorlijk hard aangevallen en denigrerend behandelt. En ik gebruik "wij" zodat duidelijk is dat ik dat zeg als Nederlander en niet als Belg, dus ter voorkoming dat ik in een bepaalde hoek wordt gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |