Lukaku heeft zijn beperkingen, maar scoorde twee seizoenen op rij meer dan vijftien goals in de PL en is nog steeds een prille twintiger .quote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Net zoals Dembele en Lukaku zeker.![]()
Niet alles geloven wat jullie journalisten schrijven.
Die de Bruyne is zeker weten een speler die elke club graag wil hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Net zoals Dembele en Lukaku zeker.![]()
Niet alles geloven wat jullie journalisten schrijven.
Nou nou nouquote:Op zondag 6 juli 2014 23:51 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die de Bruyne is zeker weten een speler die elke club graag wil hebben.
Lukaku is een counterspits die het vooral van kracht en snelheid moet hebben. Technisch is hij een drama; iedere bal springt van z'n voet.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:50 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Lukaku heeft zijn beperkingen, maar scoorde twee seizoenen op rij meer dan vijftien goals in de PL en is nog steeds een prille twintiger .
ach..dat doen er meer...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Vannieuwkerke was gisteren trouwens ook weer op dreef.
[ afbeelding ]
De verwachting in belgie was kwartfinale, dus klopt wel. Alleen mocht het voetbal beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
En zijn er ook Belgen het totaal niet eens met de TT van dit topic??
Jullie selectie is toch vele malen beter van kwaliteit dan die van Oranje met die armoedige verdediging
Klopt, is dan ook leuk om een counterspits in je kern te hebben. Zien hoe origi evolueert. En Benteke.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lukaku is een counterspits die het vooral van kracht en snelheid moet hebben. Technisch is hij een drama; iedere bal springt van z'n voet.
Bij een topclub heb je daar niet zoveel aan, want dan ben je 8 van de 10 keer de bovenliggende partij.
Ach als ik in zo'n land woonde zou ik ook boos zijn daar alles mij tegenzit.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ach..dat doen er meer...
[youtube][/youtube]
Het is geen pokemonquote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Klopt, is dan ook leuk om een counterspits in je kern te hebben. Zien hoe origi evolueert. En Benteke.
Het meisje wordt door Mexicanen op Reddit als hogere midden- of bovenklasse bestempeld. Veel (duidelijk eigen) boeken, goed in Engels, goed met taal in het algemeen.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Ach als ik in zo'n land woonde zou ik ook boos zijn daar alles mij tegenzit.
De Bruyne heeft minstens twee hoekschoppen ver uit de buurt van iedere speler op het veld getrapt. Was dat strategie? Wat voor dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Wat? Die gozer ken aardig voetballen.
Waar schort dat aan dan want misschien hadden ze wel de beste selectie van de hele WK als je kijkt naar individuele spelersposities.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik woon/werk in België en in mijn indruk zijn het vooral de media/commercie geweest die zo overdreven reageerden.
Daarmee kregen ze wel een deel van het land mee in euforie, maar echt geloven in de kansen van de ploeg deed niet 1 weldenkende Belg...
Dat ontken ik ook niet. Maar een topclub zit echt niet op hem te wachten geloof mij maar.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Wat? Die gozer ken aardig voetballen.
Dat geloofden ze vooral in Belgie ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar schort dat aan dan want misschien hadden ze wel de beste selectie van de hele WK als je kijkt naar individuele spelersposities.
Hoeveel heeft hij er genomen?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:57 schreef Erf14 het volgende:
[..]
De Bruyne heeft minstens twee hoekschoppen ver uit de buurt van iedere speler op het veld getrapt. Was dat strategie? Wat voor dan?
En toch kan ze van de ene op de andere dag bij hrt oversteken van de straat zomaar doodgeschoten of ontvoerd worden door een roekeloze drugsbende die oorlog voert. Fijn land.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Het meisje wordt door Mexicanen op Reddit als hogere midden- of bovenklasse bestempeld. Veel (duidelijk eigen) boeken, goed in Engels, goed met taal in het algemeen.
Een coach die de zelfverzekerde man van de wereld acteert. En tactisch gewoon een onbenul is.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar schort dat aan dan want misschien hadden ze wel de beste selectie van de hele WK als je kijkt naar individuele spelersposities.
Toch geen collectief of zo?
Ja da's waar. Maar goed, zal een Mexicaan zeggen, Nederland kan elk moment onder water lopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:00 schreef Erf14 het volgende:
[..]
En toch kan ze van de ene op de andere dag bij hrt oversteken van de straat zomaar doodgeschoten of ontvoerd worden door een roekeloze drugsbende die oorlog voert. Fijn land.
Hij is nog jong en er zit voetballend vermogen en strijdlust in die gozert.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar een topclub zit echt niet op hem te wachten geloof mij maar.
Dat kun je ook zeggen van iedere middelbare scholier.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:02 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Hij is nog jong en er zit voetballend vermogen en strijdlust in die gozert.
Nogmaals dat ontken ik toch helemaal niet maar geen een topclub zit daar op te wachten die willen kwaliteit zoals Depayquote:Op maandag 7 juli 2014 00:02 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Hij is nog jong en er zit voetballend vermogen en strijdlust in die gozert.
Moet wel lachen Wilmots heeft gezegd dat ze op de EK in 2016 minstens de halve finales moeten halen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een coach die de zelfverzekerde man van de wereld acteert. En tactisch gewoon een onbenul is.
Hazard die onzichtbaar was, Fellaini die niet kan voetballen. En uiteindelijk toch gebrek aan ervaring om op toernooien te spelen.
Depay moet het ook nog laten zien, 1 goede wedstrijd maakt nog geen grote.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals dat ontken ik toch helemaal niet maar geen een topclub zit daar op te wachten die willen kwaliteit zoals Depay
Dat geld voor elke jonge speler maar Depay heeft specifieke kwaliteiten en laat het zien dat kun je van elke willekeurige Belg van die leeftijd niet zeggen en al helemaal niet van KDBquote:Op maandag 7 juli 2014 00:05 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Depay moet het ook nog laten zien, 1 goede wedstrijd maakt nog geen grote.
Dat zegt wat over je beoordelingsvermogen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:03 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Dat kun je ook zeggen van iedere middelbare scholier.
Ik ben gewoon een Nederlander hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Oh kijk, als de Belgen het moeilijk krijgen...
Zeg dan eens Scheveningen?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Nederlander hoor
Tja, daar zit gewoon klapvee net zoals bij VI Oranje bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet wel lachen Wilmots heeft gezegd dat ze op de EK in 2016 minstens de halve finales moeten halen.
Bizar dat niemand die vent er uit wil hebben. Doelstelling van Nederlands elftal met al haar gebreken was al halve finale maar in België maakt niemand zich druk om de uitschakeling lijkt het.
Vanavond in zo'n sportshow op VRT werd er zelfs geklapt om de goede prestatie.
Goed, je bent Nederlander. Een Belg had iets als 'zedde-gij in nen gatske gedonderdskes?' gezegd.quote:
De media omtrent de Rode Duivels is ook een beetje overgenomen door een marketingbureau. Is sowieso wel een reden waarom er weinig kritiek is in de media. Daarbij moeten we wel blij zijn dat we na 12 jaar een dwergland te zijn eindelijk weer bij de grote jongens horen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet wel lachen Wilmots heeft gezegd dat ze op de EK in 2016 minstens de halve finales moeten halen.
Bizar dat niemand die vent er uit wil hebben. Doelstelling van Nederlands elftal met al haar gebreken was al halve finale maar in België maakt niemand zich druk om de uitschakeling lijkt het.
Vanavond in zo'n sportshow op VRT werd er zelfs geklapt om de goede prestatie.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, daar zit gewoon klapvee net zoals bij VI Oranje bijvoorbeeld.
Brabander ben ik op 5 km van de grens geboren.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Goed, je bent Nederlander. Een Belg had iets als 'zedde-gij in nen gatske gedonderdskes?' gezegd.
Als jullie terugkomen hebben we bijna 30 miljoen mensen in een der rijkste landen ter wereld. Dan staat de Benelux direct in de Top 10 grootste economieën. Sport nog daargelaten.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef Belgosome het volgende:
[..]
De media omtrent de Rode Duivels is ook een beetje overgenomen door een marketingbureau. Is sowieso wel een reden waarom er weinig kritiek is in de media. Daarbij moeten we wel blij zijn dat we na 12 jaar een dwergland te zijn eindelijk weer bij de grote jongens horen.
Ah, daar kwam de twijfel dus vandaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah, daar kwam de twijfel dus vandaan
Het wordt nog erger want nu woon ik bijna in Duitsland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindhoven?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het wordt nog erger want nu woon ik bijna in Duitsland.
Sjeetje. Is je achternaam Drielandenpunt of zo?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het wordt nog erger want nu woon ik bijna in Duitsland.
Ik mag onze buurlanden wel en kom er vaak.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Sjeetje. Is je achternaam Drielandenpunt of zo?
Idem hoor, mijn twee favoriete vakantielanden.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik mag onze buurlanden wel en kom er vaak.
Vroeger was België mijn 2e thuisland maar tegenwoordig heb ik die Duitsers weten te waarderen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Idem hoor, mijn twee favoriete vakantielanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |