Jij mag dat jaquote:Op zondag 6 juli 2014 23:32 schreef Rectum het volgende:
he steef (ik mag steef zeggen toch?) prima topic dezen.
#BringBackBraddie
2x op Vbl en 1x klbquote:
Een ban of 20 ervoor gehad samen met een note of 360 maar nooit een ban gehad tijdens het gebeurenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
En dan als mod ook nog een ban krijgen.
ik heb he'm vroeger regelmatig met braddie gesproken en zoals hij hier is hij echtquote:
van dijkies maar dat was meer vroegerquote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen uit Hilversum moeten de beruchte familie v Dijk kennen toch
Zijn oom had laatst een boek uitgebrachtquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb trouwens wel interesse in die meloewa.rar
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb trouwens wel interesse in die meloewa.rar
Stuur hem doorquote:
Dat iemand met jouw reputatie nog moderator kon wordenquote:
Steven wordt stiekem voor iedere note die hij krijgt beloond. Daar gaan premies in om, tjonge.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat iemand met jouw reputatie nog moderator kon worden. Jij had meer notes dan de meeste mensen hersencellen hebben
Braddie zal eerder een (dodelijk) ongeluk maken dan ik!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het geen geruststellende gedachte dat jij je vrijelijk op het Nederlandse wegennet begeeft.
Lekker boeiend zeugende trolhoer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Braddie zal eerder een (dodelijk) ongeluk maken dan ik!
Ik heb zelfs nog nooit schade gereden, terwijl Braddie ervan overtuigd was dat dat gelijk zou gebeuren.
Ik vraag me af hoelang je hier nog mee doorgaat.quote:
Je huilt jezelf in slaap. Elke dag. Next.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang je hier nog mee doorgaat.Het doet me nml geen reet dat schelden.
Dit heb ik ook tegen Superwormjim gezegd en die is inmiddels gestopt. Heel verstandig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |