Helaas nietquote:Op maandag 7 juli 2014 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nog meer materiaal inmiddels?
Lelijke mensen hebben niet gelijk poep in hun ogen of zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Toe maar, en wat voor modellenmateriaal ben jij?
Nee maar ze kunnen wel gewoon afgunstig zijn van 'echte vrouwen zijn zichzelf en hoeven niet met dubbel-decollete rond te lopen'.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mensen hebben niet gelijk poep in hun ogen of zo.
Wat een vieze aanname, waarschijnlijk ben je zelf veel afgunstig als je dat zo'n voor de hand liggende emotie vindt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen wel gewoon afgunstig zijn van 'echte vrouwen zijn zichzelf en hoeven niet met dubbel-decollete rond te lopen'.
Wajoow geil meisje.quote:
gvd is dat lepra?quote:
Kun je me die niet geven please.quote:
Maakt hij nog steeds geen vorderingen?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:08 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Idd want Braddie en z'n rijbewijs halen gaat nog jáááren duren!
Nog steeds geen rijbewijs iig.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maakt hij nog steeds geen vorderingen?
En denk jij dat jij een betere bestuurder bent als hem?
Ik vind het geen geruststellende gedachte dat jij je vrijelijk op het Nederlandse wegennet begeeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nog steeds geen rijbewijs iig.
En ja, dat maakt mij idd een betere bestuurder dan hem, aangezien je pas echt leert rijden als je je rijbewijs hebt.
Jezus, gast.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het geen geruststellende gedachte dat jij je vrijelijk op het Nederlandse wegennet begeeft.
Braddie had hier wat van gezegd!quote:
hillywood de gekstequote:
Jij mag dat jaquote:Op zondag 6 juli 2014 23:32 schreef Rectum het volgende:
he steef (ik mag steef zeggen toch?) prima topic dezen.
#BringBackBraddie
2x op Vbl en 1x klbquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |