quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hoeft het niet elke keer te melden als je hem wél leuk vindt hoor, dat weten we wel.
senant ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind die stukjes van Sierd altijd een beetje senant of zo, op de een of andere manier.
Beetje chanant wel, maar wel vermakelijk ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind die stukjes van Sierd altijd een beetje senant of zo, op de een of andere manier.
Ik vind het wel leuk weet je wel. Dan denk je toch van, dat is wel vermakelijk allemaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja ja ja ja ja ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
*chanantquote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja, of vind jij van niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
True. Maar dat deel dus net niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen valse bescheidenheid, dat was je ook gewoon.
Gelukkig ben jij ons meest volwassen en gewaardeerde lid.quote:
Je komt vandaag licht geïrriteerd over zeg..quote:Op zondag 6 juli 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ons meest volwassen en gewaardeerde lid.
Klopt ik ben de meest beroemde FOK!kerquote:Op zondag 6 juli 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ons meest volwassen en gewaardeerde lid.
Wij hebben helemaal geen ruzie joh, zie je die "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |