Sowieso cabaretiers die gekke geluidjes en gezichten trekken om grappig te zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
Hans Teeuwen is al een tijdje over de hill en niet grappig.
Je hoeft niet iedere keer te melden dat je Sierd niet leuk vindt. We weten het wel.quote:
volgens mij snap je de grap niet gisteren werd snoeks gebeld tijdens de uitzending en nu doet hij alsof hij met hem praat xD xDquote:
Oooooooooooohquote:Op zondag 6 juli 2014 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
volgens mij snap je de grap niet gisteren werd snoeks gebeld tijdens de uitzending en nu doet hij alsof hij met hem praat xD xD
Jij hoeft het niet elke keer te melden als je hem wél leuk vindt hoor, dat weten we wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je hoeft niet iedere keer te melden dat je Sierd niet leuk vindt. We weten het wel.
Hoef je niet gelijk zo boos te doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hoeft het niet elke keer te melden als je hem wél leuk vindt hoor, dat weten we wel.
Zeer ergelijk jaquote:
Pitch?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef Caland het volgende:
Ik stond gisteren op een festival die pot te kijken en dacht dat ik hem hard aan het spacen was toen ik die telefoon hoorde
Pascalus zegt nooit meer dat hij Sierd leuk vindt, jij zegt nooit meer dat je Sierd niet leuk vindt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hoeft het niet elke keer te melden als je hem wél leuk vindt hoor, dat weten we wel.
Geen valse bescheidenheid, dat was je ook gewoon.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef Caland het volgende:
Ik stond gisteren op een festival die pot te kijken en dacht dat ik hem hard aan het spacen was toen ik die telefoon hoorde
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
senant ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind die stukjes van Sierd altijd een beetje senant of zo, op de een of andere manier.
Beetje chanant wel, maar wel vermakelijk ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind die stukjes van Sierd altijd een beetje senant of zo, op de een of andere manier.
Ik vind het wel leuk weet je wel. Dan denk je toch van, dat is wel vermakelijk allemaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja ja ja ja ja ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
*chanantquote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja, of vind jij van niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
True. Maar dat deel dus net niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen valse bescheidenheid, dat was je ook gewoon.
Gelukkig ben jij ons meest volwassen en gewaardeerde lid.quote:
Je komt vandaag licht geïrriteerd over zeg..quote:Op zondag 6 juli 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ons meest volwassen en gewaardeerde lid.
Klopt ik ben de meest beroemde FOK!kerquote:Op zondag 6 juli 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ons meest volwassen en gewaardeerde lid.
Wij hebben helemaal geen ruzie joh, zie je die "quote:
Ik doe niets anders dan normaalquote:Op zondag 6 juli 2014 21:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je komt vandaag licht geïrriteerd over zeg..
Ik ben het met deze post eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Dat verplichte geklap vind ik toch wel zo irritant.
Je hoeft niet te klappen hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Niemand durft te weigerenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar ja, dat weet ik allemaal wel, maar omdat iets vermakelijk is om naar te kijken, is het nog niet automatisch goede televisie of zo. Uiteindelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk weet je wel. Dan denk je toch van, dat is wel vermakelijk allemaal.
Zeg dit nou nieeeeeeeeetquote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef Minimunt het volgende:
Ben ik de enige die onderhand een hekel krijgt aan de stukken met sierd.
Eerste paar keren leek het zeer spontaan, nu is het gewoon geforceerd zoeken naar een grap of iets om zichzelf voor schut te zetten![]()
Zo hey, jij durft.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hoeft niet te klappen hoor.
Zo heb ik niet geklapt voor Nico Dijkshoorn
Alleen wordt er nogal veelquote:
Ja, maar hij durfde mij niet uit het publiek te verwijderen omdat ik zo'n mooie baret had.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, jij durft.
Was de stagemanager toen niet in paniek?
Leven op het randje.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hoeft niet te klappen hoor.
Zo heb ik niet geklapt voor Nico Dijkshoorn
Snoeks zei inderdaad 'op weg naar'quote:Op zondag 6 juli 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Grueter in de WK-finale vorige keer? Uh, nee.
Dankjewel.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat ik van johannes vind?
Ik vind johannes een belhamel!
Nee.quote:
Ik neig meer naar schavuit eigenlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat ik van johannes vind?
Ik vind johannes een belhamel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |