Wat zit je vunzig te praten (waar je zusters bij zijn), man. Is dit een moslim waardig gedrag? Hou je geslachtsdeel lekker voor jezelf.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja maar dan zit je weer met dat velletje en zo, zonder gewoon lekker strak geen problemen altijd fris en zo beetje minder gevoel maar zo kan je weer je spierballen laten zien jwtz
Ze is nog ontkennende, geef het tijd.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
sorry dacht dat ik met een alfa-lid sprak
Het liefst ontken ik dat Somalië bestaatquote:Op zondag 6 juli 2014 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet in Somalie de holocaust ontkennen?
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:38 schreef leeell het volgende:
[..]
Het liefst ontken ik dat Somalië bestaat
Ik zou niet durven, aghi.quote:
Racist?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:38 schreef leeell het volgende:
[..]
Het liefst ontken ik dat Somalië bestaat
Achterhaalde rassenleerquote:
Braaf meisje.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]_
[..]
Ik zou niet durven, aghi.Vies.
Wrm dit, ik ben hier altijd wel even jaquote:
Ik wilde zeggen betere piraten, maar Piet Hein zou zich omdraaien in zn grafquote:Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op bepaalde gebieden zijn ze iig wel superieur aan de blanke.
Wat betreft piraterij waren moslims echt wel de baas hoorrrr.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen betere piraten, maar Piet Hein zou zich omdraaien in zn graf
Meh, de schaal waarop Europa actief was met zijn kapersbrieven is onbetwist wel het meest noemenswaardig.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat betreft piraterij waren moslims echt wel de baas hoorrrr.
Ik ben trots op jou.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef leeell het volgende:
Als echte Nederlander natuurlijk ontzettend trots op onze 16de eeuwse natie
Ah hell no, er is maar een verdrag wat de Verenigde Staten ooit heeft getekend in een taal anders dan de hare, Ottomaans, om te mogen varen over de Middelandse wateren.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef leeell het volgende:
[..]
Meh, de schaal waarop Europa actief was met zijn kapersbrieven is onbetwist wel het meest noemenswaardig.
quote:
Wel indrukwekkend verdrag ja, zeker zo lang met Marokko, maar goed de VS was net gesticht en de moslims zagen hen natuurlijk ook als potentiële partner tegen het christelijke europese vasteland. was gewoon diplomatisch van het sultanaat.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah hell no, er is maar een verdrag wat de Verenigde Staten ooit heeft getekend in een taal anders dan de hare, Ottomaans, om te mogen varen over de Middelandse wateren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |