quote:
Nee ik mis liefde...quote:
* complicate stuurt je liefdequote:
#heksteksmetheteseksquote:
#troostenmetseksquote:
"Lieverd, moet ik je troosten? Hier heb ik wel wat voor je."quote:
Wat te doen als seks niet meer troost na een verlies tijdens het WK ?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Lieverd, moet ik je troosten? Hier heb ik wel wat voor je."
*5,5 uur stomende seks later*
"Ik voel me nog steeds kut"
Dan voel je je kut en voel je je kut.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat te doen als seks niet meer troost na een verlies tijdens het WK ?
Zeefje zou dit zeggen : "hvj xoxoxox"quote:
Ik heb een hele gevoelige kant. Maar als ik die laat zien ben ik een mietjequote:Op zondag 6 juli 2014 16:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje zou dit zeggen : "hvj xoxoxox"Bewijs dat mannen dus niet kunnen troosten!
Hello gmquote:
Als je dat gevoelige kant niet durft laten zien, dan is het triestquote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een hele gevoelige kant. Maar als ik die laat zien ben ik een mietje
Maakte ook een geintjequote:Op zondag 6 juli 2014 16:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je dat gevoelige kant niet durft laten zien, dan is het triest
Wat is/doet een stereotype klootzak dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maakte ook een geintje
Ben niet het stereotype klootzak
Ik ben nog aan t bijkomenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Hello gm![]()
Blij met de overwinning van NL ?
Vrouwen 'misbruiken'quote:Op zondag 6 juli 2014 16:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is/doet een stereotype klootzak dan?
Ach dat kan ik best geloven, weet je, tijdens de match met België ben ik even een tijdje gaan wandelen gewoon door die spanning en tegen mijn vrienden gezegd "ik ga wat halen om te drinken"quote:Op zondag 6 juli 2014 16:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan t bijkomenveel te druk gemaakt vannacht...
Ben blij dat je er weer bent
Ontvangen en tot in je hart gevoeld?quote:
Je speelt graag verstoppertje hè, verklaar je nader meneer Thijs.quote:
Uit beleefdheid zeg ik maar jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ontvangen en tot in je hart gevoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |