quote:
Nee ik mis liefde...quote:
* complicate stuurt je liefdequote:
#heksteksmetheteseksquote:
#troostenmetseksquote:
"Lieverd, moet ik je troosten? Hier heb ik wel wat voor je."quote:
Wat te doen als seks niet meer troost na een verlies tijdens het WK ?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Lieverd, moet ik je troosten? Hier heb ik wel wat voor je."
*5,5 uur stomende seks later*
"Ik voel me nog steeds kut"
Dan voel je je kut en voel je je kut.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat te doen als seks niet meer troost na een verlies tijdens het WK ?
Zeefje zou dit zeggen : "hvj xoxoxox"quote:
Ik heb een hele gevoelige kant. Maar als ik die laat zien ben ik een mietjequote:Op zondag 6 juli 2014 16:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje zou dit zeggen : "hvj xoxoxox"Bewijs dat mannen dus niet kunnen troosten!
Hello gmquote:
Als je dat gevoelige kant niet durft laten zien, dan is het triestquote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een hele gevoelige kant. Maar als ik die laat zien ben ik een mietje
Maakte ook een geintjequote:Op zondag 6 juli 2014 16:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je dat gevoelige kant niet durft laten zien, dan is het triest
Wat is/doet een stereotype klootzak dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maakte ook een geintje
Ben niet het stereotype klootzak
Ik ben nog aan t bijkomenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Hello gm![]()
Blij met de overwinning van NL ?
Vrouwen 'misbruiken'quote:Op zondag 6 juli 2014 16:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is/doet een stereotype klootzak dan?
Ach dat kan ik best geloven, weet je, tijdens de match met België ben ik even een tijdje gaan wandelen gewoon door die spanning en tegen mijn vrienden gezegd "ik ga wat halen om te drinken"quote:Op zondag 6 juli 2014 16:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan t bijkomenveel te druk gemaakt vannacht...
Ben blij dat je er weer bent
Ontvangen en tot in je hart gevoeld?quote:
Je speelt graag verstoppertje hè, verklaar je nader meneer Thijs.quote:
Uit beleefdheid zeg ik maar jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ontvangen en tot in je hart gevoeld?
quote:
Nope...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:03 schreef complicate het volgende:
[..]heb je inmiddels contact verbroken met dat meisje?
Jezelf pijn blijven doen, Aeque.quote:
Als het nou alleen dat was...quote:
Fixedquote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
Complicate, we pakken argentinie wel even terug voor jullie
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
Complicate, we proberen argentinie wel even terug te pakken voor jullie
Tja, met loui geniaal weet je het nooitquote:
Eigenlijk is Louis een baasquote:Op zondag 6 juli 2014 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, met loui geniaal weet je het nooit
dan is de wedstrijd ook pas echt afgelopen na de laatste fluitsignaal
Was vandaag nog in bels, jullie 3 kleur hangt nog op veel plekkenquote:
Hij weet wel met zn wissels om te gaan en met het spel mee te gaanquote:
Vannacht heb ik geleerd de wonderen de wereld nog niet uit zijn... NL door op penalty's...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, met loui geniaal weet je het nooit
dan is de wedstrijd ook pas echt afgelopen na de laatste fluitsignaal
Ja hoor, nu iedereen voor Nederland aan het supporteren, heb ook mijn oranje tenue al klaar!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Was vandaag nog in bels, jullie 3 kleur hangt nog op veel plekkenSommige zelfs met de oranje kleur erbij
Dat laatste!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vannacht heb ik geleerd de wonderen de wereld nog niet uit zijn... NL door op penalty's...
Ik durfde niet meer te kijken..
wij zaten ook al in spanning op de verjaardag.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vannacht heb ik geleerd de wonderen de wereld nog niet uit zijn... NL door op penalty's...
Ik durfde niet meer te kijken..
goed bezigquote:Op zondag 6 juli 2014 17:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, nu iedereen voor Nederland aan het supporteren, heb ook mijn oranje tenue al klaar!
Ach tegenwoordig kan alles tijdens het WKquote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hij weet wel met zn wissels om te gaan en met het spel mee te gaan
quote:
Ik kreeg onwijze harde buiken vd spanning, zat te puffen op de bank waardoor mn man dacht dat ik al ging bevallen...quote:
Dat klopt, even kijken 2 van de 20 buitenspelsituaties klopt, de andere 18 nie, dan kreeg Robben nog les om ook een vliegende hollander te worden... dus jah zelfs met de scheidsrechters weet je het nooitquote:Op zondag 6 juli 2014 17:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig kan alles tijdens het WK
Terechte klachtquote:Op zondag 6 juli 2014 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kreeg onwijze harde buiken vd spanning, zat te puffen op de bank waardoor mn man dacht dat ik al ging bevallen...
voetbal
Vliegende Hollanderquote:Op zondag 6 juli 2014 17:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat klopt, even kijken 2 van de 20 buitenspelsituaties klopt, de andere 18 nie, dan kreeg Robben nog les om ook een vliegende hollander te worden... dus jah zelfs met de scheidsrechters weet je het nooit
Die overtredingen op hemquote:
Het regent inderdaad gebroken wervels...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die overtredingen op hem
maar jah, gelukkig niet zo erg als bij Colmbia - brazilie.
Neymaar met een gebroken regenwervel
Ach zo, arme die man.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die overtredingen op hem
maar jah, gelukkig niet zo erg als bij Colmbia - brazilie.
Neymaar met een gebroken regenwervel
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het regent inderdaad gebroken wervels...
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het regent inderdaad gebroken wervels...
Ik speel nooit verstoppertjequote:Op zondag 6 juli 2014 16:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Je speelt graag verstoppertje hè, verklaar je nader meneer Thijs.
FABELS FABELS idd, ieder vrouw wil -at the end- een lieve kerel met wat ballen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik speel nooit verstoppertje
De fabel is dat vrouwen erop kicken dat ze een lul van een vent hebben (no pun intended) die ze behandelt als een hond waar hij zijn bot in kwijt kan. Ikzelf geloof het niet zo erg, want er zullen genoeg vrouwen zijn die ook van een wat meer fijngevoeliger iemand houden.
Allicht. Een beetje tegengas, daar is niks mee. Meningen moeten er zijn en ga die ook niet opdringen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef complicate het volgende:
[..]
FABELS FABELS idd, ieder vrouw wil -at the end- een lieve kerel met wat ballen.
Stel je voor je hebt een vriendin en die zegt altijd op alles:quote:Op zondag 6 juli 2014 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht. Een beetje tegengas, daar is niks mee. Meningen moeten er zijn en ga die ook niet opdringen bijvoorbeeld.
Precies.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel je voor je hebt een vriendin en die zegt altijd op alles:
"ja schatje"
"is goed schatje"
"maakt niet uit schatje"
"ah dat is ook goed schatje"
"wat jij wilt schatje"
"ik ga vanavond met je beste vriendin naar bed" --> "is goed schatje"quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
"ja schatje"
"is goed schatje"
"maakt niet uit schatje"
"wat jij wilt schatje"
Maakt keuzes maken wel een stuk makkelijker...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
"ja schatje"
"is goed schatje"
"maakt niet uit schatje"
"wat jij wilt schatje"
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"ik ga vanavond met je beste vriendin naar bed" --> "is goed schatje"
"Is goed, schatje."quote:
"Ze was erg lekker!" --> "Weet ik, schatje."quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"ik ga vanavond met je beste vriendin naar bed" --> "is goed schatje"
Oh je wilt zo een vriendinnetje?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Maakt keuzes maken wel een stuk makkelijker...
Is er iemand die voor mij wilt koken? Heb geen zin...
Haha maar natuurlijk, daarom zit ik nog steeds met iemand in mijn hoofd die totaal het tegenovergestelde isquote:
Ik denk dat het zo iets zou zijn "waarom schatje, alles gaat toch goed met ons"quote:
Ah ja zo:quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha maar natuurlijk, daarom zit ik nog steeds met iemand in mijn hoofd die totaal het tegenovergestelde is
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
"nee schatje"
"is niet goed schatje"
"dat wil ik echt niet schatje"
"ah dat is ook weer niet goed schatje"
"mijn wil geschied, schatje"
"ik weet het niet schatje"
Dat was de grap ookquote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo iets zou zijn "waarom schatje, alles gaat toch goed met ons"
Ik bedoelde dat zulke mensen het totaal niet doorhebben dat het aan hun ligt.quote:
"Wil je seks met mij?" -> "ik weet het niet niet"quote:Op zondag 6 juli 2014 17:49 schreef complicate het volgende:
Ik heb wel een -bijna- vriendje gehad en die zei op alles : "ik weet het niet".![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Wil je seks met mij?" -> "ik weet het niet niet"
"Wil je verder met mij?" -> "ik weet het niet"quote:Op zondag 6 juli 2014 17:50 schreef complicate het volgende:
[..]Nee zo ver waren we nog niet, maar het zou mij niet verbazen dat hij het ook zou zeggen!
![]()
of toch iets in genre van "oh echt" ?
Echt ik lachte me vaak kapot van de awkwardness , en dan van mijn vriendinnen horen "wow die gast ziet er best cool uit" en ik "Dat denk ik niet"quote:Op zondag 6 juli 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Wil je verder met mij?" -> "ik weet het niet"![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Wil je seks met mij?" -> "ik weet het niet niet"
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Echt ik lachte me vaak kapot van de awkwardness , en dan van mijn vriendinnen horen "wow die gast ziet er best cool uit" en ik "Dat denk ik niet"
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Ik weet het niet.quote:
"Maakt niet uit schatje."quote:
Gelukkig dan maar.quote:
Ja ja t zal wel zijn. Je hebt je gevoelens niet meer onder controle.quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ja t zal wel zijn. Je hebt je gevoelens niet meer onder controle.
15 minuten (per dag) mediteren, dan vind je misschien de stilte in jezelf.quote:
Je bedoelt datgene wat ik elke dag doe als ik naar bed ga en niet kan slapen?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:19 schreef complicate het volgende:
[..]
15 minuten (per dag) mediteren, dan vind je misschien de stilte in jezelf.
Nee, geen yoga.gewoon in de stilte liggen etc.
NEE!quote:Op zondag 6 juli 2014 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bedoelt datgene wat ik elke dag doe als ik naar bed ga en niet kan slapen?
Neen Aeque, wat jij doet is piekeren, ik heb het over emoties loslaten.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bedoelt datgene wat ik elke dag doe als ik naar bed ga en niet kan slapen?
Dat dus!quote:
Wat een katquote:Op zondag 6 juli 2014 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een aandachtshoer is mijn kat zeg...
Ik heb 'm de hele dag genegeerd omdat ik moe ben, dus wat doet hij? Hij legt ie een drolletje in z'n kattenbak zonder het te begraven.
Ja ok. Ik heb alleen zo'n vermoeden dat dat niets voor mij is...quote:Op zondag 6 juli 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen Aeque, wat jij doet is piekeren, ik heb het over emoties loslaten.
Oh ja en piekeren is jouw ding?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok. Ik heb alleen zo'n vermoeden dat dat niets voor mij is...
Dat gaat vanzelf, als ik het kon uitschakelen had ik het allang gedaan.quote:
Probeer dan eens te mediterenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf, als ik het kon uitschakelen had ik het allang gedaan.
Zij wil waarschijnlijk alleen vriendschappelijk contact, niks meer en jouw waarschijnlijk gebruiken om haar aandacht te geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:39 schreef aeque het volgende:
Die duidelijkheid is er inmiddels wel. Toen ze nog in Nederland was, was het heel erg twijfelachtig. Maar gezien het vage contact inmiddels is het wel duidelijk.
Waar ik me alleen langzaam een beetje aan begin te irriteren is het toch constant opzoeken van mijn aandacht vanuit haar. Waardoor ik toch steeds weer ga twijfelen of ze het stiekem toch ergens wel wilt.
Wat nog heel erg steekt is het volgende: We hebben veelvuldig gezoend, elkaar geknuffeld, liepen vaak met een arm om elkaar heen en ze heeft zelfs een aantal keer bij me geslapen. Waaronder 1 keer seks gehad. Omdat ik nogal onzeker was over haar gevoelens richting mij was het niet echt de meest fantastische seks ooit. Ongeveer 2,5 week later sprak ik haar voor de laatste keer voordat ze wegging en gooide ze ineens de volgende opmerking eruit: "Ja eigenlijk wou ik dat we nooit seks hadden gehad of gezoend hadden".
En tot de dag op vandaag wil ze nog steeds niet zeggen waarom ze dat zei en begin ik aan mijzelf te twijfelen en dat steekt.
Wat ga je eten vandaag?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
Toch maar niet gaan motorrijden vandaag. Dan zou het meer jetskiën zijn geweest
ik was net van plan om te gaan koken hihiquote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef kree het volgende:
Hmmms ik moet nog iets gaan koken, maar ik heb geen zin
Lekker complicate, wat eten we?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
ik was net van plan om te gaan koken hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |