quote:
Nee ik mis liefde...quote:
* complicate stuurt je liefdequote:
#heksteksmetheteseksquote:
#troostenmetseksquote:
"Lieverd, moet ik je troosten? Hier heb ik wel wat voor je."quote:
Wat te doen als seks niet meer troost na een verlies tijdens het WK ?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Lieverd, moet ik je troosten? Hier heb ik wel wat voor je."
*5,5 uur stomende seks later*
"Ik voel me nog steeds kut"
Dan voel je je kut en voel je je kut.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat te doen als seks niet meer troost na een verlies tijdens het WK ?
Zeefje zou dit zeggen : "hvj xoxoxox"quote:
Ik heb een hele gevoelige kant. Maar als ik die laat zien ben ik een mietjequote:Op zondag 6 juli 2014 16:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje zou dit zeggen : "hvj xoxoxox"Bewijs dat mannen dus niet kunnen troosten!
Hello gmquote:
Als je dat gevoelige kant niet durft laten zien, dan is het triestquote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een hele gevoelige kant. Maar als ik die laat zien ben ik een mietje
Maakte ook een geintjequote:Op zondag 6 juli 2014 16:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je dat gevoelige kant niet durft laten zien, dan is het triest
Wat is/doet een stereotype klootzak dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maakte ook een geintje
Ben niet het stereotype klootzak
Ik ben nog aan t bijkomenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Hello gm![]()
Blij met de overwinning van NL ?
Vrouwen 'misbruiken'quote:Op zondag 6 juli 2014 16:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is/doet een stereotype klootzak dan?
Ach dat kan ik best geloven, weet je, tijdens de match met België ben ik even een tijdje gaan wandelen gewoon door die spanning en tegen mijn vrienden gezegd "ik ga wat halen om te drinken"quote:Op zondag 6 juli 2014 16:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan t bijkomenveel te druk gemaakt vannacht...
Ben blij dat je er weer bent
Ontvangen en tot in je hart gevoeld?quote:
Je speelt graag verstoppertje hè, verklaar je nader meneer Thijs.quote:
Uit beleefdheid zeg ik maar jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ontvangen en tot in je hart gevoeld?
quote:
Nope...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:03 schreef complicate het volgende:
[..]heb je inmiddels contact verbroken met dat meisje?
Jezelf pijn blijven doen, Aeque.quote:
Als het nou alleen dat was...quote:
Fixedquote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
Complicate, we pakken argentinie wel even terug voor jullie
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
Complicate, we proberen argentinie wel even terug te pakken voor jullie
Tja, met loui geniaal weet je het nooitquote:
Eigenlijk is Louis een baasquote:Op zondag 6 juli 2014 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, met loui geniaal weet je het nooit
dan is de wedstrijd ook pas echt afgelopen na de laatste fluitsignaal
Was vandaag nog in bels, jullie 3 kleur hangt nog op veel plekkenquote:
Hij weet wel met zn wissels om te gaan en met het spel mee te gaanquote:
Vannacht heb ik geleerd de wonderen de wereld nog niet uit zijn... NL door op penalty's...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, met loui geniaal weet je het nooit
dan is de wedstrijd ook pas echt afgelopen na de laatste fluitsignaal
Ja hoor, nu iedereen voor Nederland aan het supporteren, heb ook mijn oranje tenue al klaar!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Was vandaag nog in bels, jullie 3 kleur hangt nog op veel plekkenSommige zelfs met de oranje kleur erbij
Dat laatste!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vannacht heb ik geleerd de wonderen de wereld nog niet uit zijn... NL door op penalty's...
Ik durfde niet meer te kijken..
wij zaten ook al in spanning op de verjaardag.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vannacht heb ik geleerd de wonderen de wereld nog niet uit zijn... NL door op penalty's...
Ik durfde niet meer te kijken..
goed bezigquote:Op zondag 6 juli 2014 17:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, nu iedereen voor Nederland aan het supporteren, heb ook mijn oranje tenue al klaar!
Ach tegenwoordig kan alles tijdens het WKquote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hij weet wel met zn wissels om te gaan en met het spel mee te gaan
quote:
Ik kreeg onwijze harde buiken vd spanning, zat te puffen op de bank waardoor mn man dacht dat ik al ging bevallen...quote:
Dat klopt, even kijken 2 van de 20 buitenspelsituaties klopt, de andere 18 nie, dan kreeg Robben nog les om ook een vliegende hollander te worden... dus jah zelfs met de scheidsrechters weet je het nooitquote:Op zondag 6 juli 2014 17:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig kan alles tijdens het WK
Terechte klachtquote:Op zondag 6 juli 2014 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kreeg onwijze harde buiken vd spanning, zat te puffen op de bank waardoor mn man dacht dat ik al ging bevallen...
voetbal
Vliegende Hollanderquote:Op zondag 6 juli 2014 17:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat klopt, even kijken 2 van de 20 buitenspelsituaties klopt, de andere 18 nie, dan kreeg Robben nog les om ook een vliegende hollander te worden... dus jah zelfs met de scheidsrechters weet je het nooit
Die overtredingen op hemquote:
Het regent inderdaad gebroken wervels...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die overtredingen op hem
maar jah, gelukkig niet zo erg als bij Colmbia - brazilie.
Neymaar met een gebroken regenwervel
Ach zo, arme die man.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die overtredingen op hem
maar jah, gelukkig niet zo erg als bij Colmbia - brazilie.
Neymaar met een gebroken regenwervel
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het regent inderdaad gebroken wervels...
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het regent inderdaad gebroken wervels...
Ik speel nooit verstoppertjequote:Op zondag 6 juli 2014 16:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Je speelt graag verstoppertje hè, verklaar je nader meneer Thijs.
FABELS FABELS idd, ieder vrouw wil -at the end- een lieve kerel met wat ballen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik speel nooit verstoppertje
De fabel is dat vrouwen erop kicken dat ze een lul van een vent hebben (no pun intended) die ze behandelt als een hond waar hij zijn bot in kwijt kan. Ikzelf geloof het niet zo erg, want er zullen genoeg vrouwen zijn die ook van een wat meer fijngevoeliger iemand houden.
Allicht. Een beetje tegengas, daar is niks mee. Meningen moeten er zijn en ga die ook niet opdringen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef complicate het volgende:
[..]
FABELS FABELS idd, ieder vrouw wil -at the end- een lieve kerel met wat ballen.
Stel je voor je hebt een vriendin en die zegt altijd op alles:quote:Op zondag 6 juli 2014 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht. Een beetje tegengas, daar is niks mee. Meningen moeten er zijn en ga die ook niet opdringen bijvoorbeeld.
Precies.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel je voor je hebt een vriendin en die zegt altijd op alles:
"ja schatje"
"is goed schatje"
"maakt niet uit schatje"
"ah dat is ook goed schatje"
"wat jij wilt schatje"
"ik ga vanavond met je beste vriendin naar bed" --> "is goed schatje"quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
"ja schatje"
"is goed schatje"
"maakt niet uit schatje"
"wat jij wilt schatje"
Maakt keuzes maken wel een stuk makkelijker...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
"ja schatje"
"is goed schatje"
"maakt niet uit schatje"
"wat jij wilt schatje"
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"ik ga vanavond met je beste vriendin naar bed" --> "is goed schatje"
"Is goed, schatje."quote:
"Ze was erg lekker!" --> "Weet ik, schatje."quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"ik ga vanavond met je beste vriendin naar bed" --> "is goed schatje"
Oh je wilt zo een vriendinnetje?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Maakt keuzes maken wel een stuk makkelijker...
Is er iemand die voor mij wilt koken? Heb geen zin...
Haha maar natuurlijk, daarom zit ik nog steeds met iemand in mijn hoofd die totaal het tegenovergestelde isquote:
Ik denk dat het zo iets zou zijn "waarom schatje, alles gaat toch goed met ons"quote:
Ah ja zo:quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha maar natuurlijk, daarom zit ik nog steeds met iemand in mijn hoofd die totaal het tegenovergestelde is
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
"nee schatje"
"is niet goed schatje"
"dat wil ik echt niet schatje"
"ah dat is ook weer niet goed schatje"
"mijn wil geschied, schatje"
"ik weet het niet schatje"
Dat was de grap ookquote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo iets zou zijn "waarom schatje, alles gaat toch goed met ons"
Ik bedoelde dat zulke mensen het totaal niet doorhebben dat het aan hun ligt.quote:
"Wil je seks met mij?" -> "ik weet het niet niet"quote:Op zondag 6 juli 2014 17:49 schreef complicate het volgende:
Ik heb wel een -bijna- vriendje gehad en die zei op alles : "ik weet het niet".![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Wil je seks met mij?" -> "ik weet het niet niet"
"Wil je verder met mij?" -> "ik weet het niet"quote:Op zondag 6 juli 2014 17:50 schreef complicate het volgende:
[..]Nee zo ver waren we nog niet, maar het zou mij niet verbazen dat hij het ook zou zeggen!
![]()
of toch iets in genre van "oh echt" ?
Echt ik lachte me vaak kapot van de awkwardness , en dan van mijn vriendinnen horen "wow die gast ziet er best cool uit" en ik "Dat denk ik niet"quote:Op zondag 6 juli 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Wil je verder met mij?" -> "ik weet het niet"![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Wil je seks met mij?" -> "ik weet het niet niet"
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Echt ik lachte me vaak kapot van de awkwardness , en dan van mijn vriendinnen horen "wow die gast ziet er best cool uit" en ik "Dat denk ik niet"
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Ik weet het niet.quote:
"Maakt niet uit schatje."quote:
Gelukkig dan maar.quote:
Ja ja t zal wel zijn. Je hebt je gevoelens niet meer onder controle.quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ja t zal wel zijn. Je hebt je gevoelens niet meer onder controle.
15 minuten (per dag) mediteren, dan vind je misschien de stilte in jezelf.quote:
Je bedoelt datgene wat ik elke dag doe als ik naar bed ga en niet kan slapen?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:19 schreef complicate het volgende:
[..]
15 minuten (per dag) mediteren, dan vind je misschien de stilte in jezelf.
Nee, geen yoga.gewoon in de stilte liggen etc.
NEE!quote:Op zondag 6 juli 2014 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bedoelt datgene wat ik elke dag doe als ik naar bed ga en niet kan slapen?
Neen Aeque, wat jij doet is piekeren, ik heb het over emoties loslaten.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bedoelt datgene wat ik elke dag doe als ik naar bed ga en niet kan slapen?
Dat dus!quote:
Wat een katquote:Op zondag 6 juli 2014 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een aandachtshoer is mijn kat zeg...
Ik heb 'm de hele dag genegeerd omdat ik moe ben, dus wat doet hij? Hij legt ie een drolletje in z'n kattenbak zonder het te begraven.
Ja ok. Ik heb alleen zo'n vermoeden dat dat niets voor mij is...quote:Op zondag 6 juli 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen Aeque, wat jij doet is piekeren, ik heb het over emoties loslaten.
Oh ja en piekeren is jouw ding?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok. Ik heb alleen zo'n vermoeden dat dat niets voor mij is...
Dat gaat vanzelf, als ik het kon uitschakelen had ik het allang gedaan.quote:
Probeer dan eens te mediterenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf, als ik het kon uitschakelen had ik het allang gedaan.
Zij wil waarschijnlijk alleen vriendschappelijk contact, niks meer en jouw waarschijnlijk gebruiken om haar aandacht te geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:39 schreef aeque het volgende:
Die duidelijkheid is er inmiddels wel. Toen ze nog in Nederland was, was het heel erg twijfelachtig. Maar gezien het vage contact inmiddels is het wel duidelijk.
Waar ik me alleen langzaam een beetje aan begin te irriteren is het toch constant opzoeken van mijn aandacht vanuit haar. Waardoor ik toch steeds weer ga twijfelen of ze het stiekem toch ergens wel wilt.
Wat nog heel erg steekt is het volgende: We hebben veelvuldig gezoend, elkaar geknuffeld, liepen vaak met een arm om elkaar heen en ze heeft zelfs een aantal keer bij me geslapen. Waaronder 1 keer seks gehad. Omdat ik nogal onzeker was over haar gevoelens richting mij was het niet echt de meest fantastische seks ooit. Ongeveer 2,5 week later sprak ik haar voor de laatste keer voordat ze wegging en gooide ze ineens de volgende opmerking eruit: "Ja eigenlijk wou ik dat we nooit seks hadden gehad of gezoend hadden".
En tot de dag op vandaag wil ze nog steeds niet zeggen waarom ze dat zei en begin ik aan mijzelf te twijfelen en dat steekt.
Wat ga je eten vandaag?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
Toch maar niet gaan motorrijden vandaag. Dan zou het meer jetskiën zijn geweest
ik was net van plan om te gaan koken hihiquote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef kree het volgende:
Hmmms ik moet nog iets gaan koken, maar ik heb geen zin
Lekker complicate, wat eten we?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
ik was net van plan om te gaan koken hihi
quote:
Dadde.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
aardappelen in de oven en misschien met wat worteltjes of broccoli
Net gegeten, al had ik geen honger. Of niet veelquote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat ga je eten vandaag?
Ik denk dat ik kip met aardappelen in de oven ga eten en misschien met wat worteltjes of broccoli
Frietjesquote:Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net gegeten, al had ik geen honger. Of niet veelFrietjes en een kipcorn
Want, jij hebt inmiddels wel gekookt?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef aeque het volgende:
Ik heb nog wel wat kip tandori over voor jullie?
Jezelf uitnodigen, baas.quote:
Af en toe jaquote:
En al gegeten zelfs.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Want, jij hebt inmiddels wel gekookt?
Ik eet 1 keer per maand frietjes, en 1 keer per maand Pizza. Voor de rest eet ik gezond. hahaha zo saai ben ikquote:
Oh waauwquote:
En hoe was jouw meet met Yats?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb Yats gemeet. Jij bent de volgende oke?
quote:
Hoax, Fokkers meeten nietquote:Op zondag 6 juli 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee daar hebben we het niet eens over gehadquote:Op zondag 6 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
[..]
En hoe was jouw meet met Yats?![]()
Lekker gepraat over hoe erg vrouwen zijn etc?
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
Potferdikkie
Even mijn jellyheid weg eten Hoor
Frietjesquote:
Allee goed om te horen, Yats is een toffe.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee daar hebben we het niet eens over gehad![]()
Hij's wel een toffe peer
Home made frietjes zijn erg lekkerquote:
En jij?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Allee goed om te horen, Yats is een toffe.
Okido, laat het smaken bij de macquote:
Maakt het wat uit?quote:
Maar het kost geld en moet 20 minuten fietsen erheen.quote:
Fietsen is goed voor je , allee HOPPA frietjes eten en nadien verbranden, sounds like a good deal.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar het kost geld en moet 20 minuten fietsen erheen.
Ik ga naar Niet meer
Nou, als je 20 minuten fietst, sport je het meteen erafquote:Op zondag 6 juli 2014 20:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ga naar Niet meer
Nah. Ik ga dinsdag weer sportemquote:Op zondag 6 juli 2014 20:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Fiets is goed voor je , allee HOPPA frietjes eten en nadien verbranden, sounds like a good deal.
Das geen friet ... da zijn zout stengelsquote:
Sowieso sportenquote:
Dat wel. Maar ik ga zo eerst heerlijk douchen en heb dan geen zin meerquote:Op zondag 6 juli 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, als je 20 minuten fietst, sport je het meteen eraf
And i love itquote:Op zondag 6 juli 2014 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das geen friet ... da zijn zout stengels
Slappe wasquote:Op zondag 6 juli 2014 20:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik ga zo eerst heerlijk douchen en heb dan geen zin meer
Zoutquote:Op zondag 6 juli 2014 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das geen friet ... da zijn zout stengels
op zn tijd wel lekker maar niet altijdquote:
Anders laat je ze bezorgen bij u thuis?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik ga zo eerst heerlijk douchen en heb dan geen zin meer
Mac bezorgt niet. Helaasquote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Anders laat je ze bezorgen bij u thuis?
ZOutquote:
Kan toch niet gekkiequote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Anders laat je ze bezorgen bij u thuis?
Oh ja das ook waarquote:
Zie editquote:
Pudding dus.quote:
Vo wa tanquote:
Of corn flakesquote:
Klopt. Ze heeft hier heerlijke chocolade pudding op.quote:
Wat ben je toch een doorzettertje.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon aan den lijve ondervinden
Gatferdammequote:
Je moest eens weten hoe een doorzetter hij isquote:
Heeft hij bij jou doorgezet?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe een doorzetter hij is
quote:
Opgezet, ingevuld en doorgeduwd.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gatferdamme
Het was trouwens opgeklopte slagroom![]()
![]()
Okquote:
Okquote:
En ok.quote:
Klinkt zo platquote:
Ik zei toch, de volgende keer moet je dat masker niet meer zo strak doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Klinkt zo plat![]()
Ik kan er niks meer van herinneren
quote:
Masker quequote:Op zondag 6 juli 2014 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zei toch, de volgende keer moet je dat masker niet meer zo strak doen.
Zie je? Je weet niks meer!quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie je? Je weet niks meer!
Ik heb je nog uit de voortuin moeten halen. Midden in de nacht. In m'n onderbroek. Om de jouwe aan te geven.
Straks gaan we het geloven. nanana nananaquote:Op zondag 6 juli 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie je? Je weet niks meer!
Ik heb je nog uit de voortuin moeten halen. Midden in de nacht. In m'n onderbroek. Om de jouwe aan te geven.
What happens in de tuin, stays in de tuin.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Straks gaan we het geloven. nanana nanana
Wijze woordenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
What happens in de tuin, stays in de tuin.
El wijs, is El_Thijs.quote:
De koning van metafoor.quote:
Zo scherp als een mesquote:Op zondag 6 juli 2014 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je dat maar weet, want:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Que?quote:
ok , moest je niet gaan eten?quote:
Nee,quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ga naar Niet meer
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik zo ruzie ga krijgen met iemand...
Een ex?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik zo ruzie ga krijgen met iemand...
Jij snapt het.quote:
En beide juist in mijn geval.quote:
En ook nog waar in veel gevallenquote:
quote:
Mocht je willenquote:
Nogmaals, Aeque is op zoek naar liefde geen seksquote:
maar jij toch niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Nogmaals, Aeque is op zoek naar liefde geen seks
Wie maakt er nu ruzie met je?quote:
mijn date voor morgenavond heft afgezegdquote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie maakt er nu ruzie met je?Wie zou dat durven!
Ik ben op zoek naar niks, ik heb wat ik nodig heb.quote:
had ik dat ook maarquote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar niks, ik heb wat ik nodig heb.
De klootzakquote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
mijn date voor morgenavond heft afgezegd
hij heeft geen tijd voor een vrouw, als het wat zou worden moet hij minder werken en dat wilt hij nit.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
[..]
De klootzakof was het om terechte redenen?
Ander visje en beter! Hou oud is hij?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
hij heeft geen tijd voor een vrouw, als het wat zou worden moet hij minder werken en dat wilt hij nit.
en ik ben te jong
en niet voor relatie voor langere tijd(zijn woorden)
nu ben ik bedroefd
ander visje?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Ander visje en beter! Hou oud is hij?
* El_Thijs geeft zeefje een welgemeende knuffelquote:Op zondag 6 juli 2014 22:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
hij heeft geen tijd voor een vrouw, als het wat zou worden moet hij minder werken en dat wilt hij nit.
en ik ben te jong
en niet voor relatie voor langere tijd(zijn woorden)
nu ben ik bedroefd
Met degene waar ik eigenlijk geen ruzie mee wil maken.quote:
Ik hou alle opties open.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Nogmaals, Aeque is op zoek naar liefde geen seks
Zullen wij maar op date gaan dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
mijn date voor morgenavond heft afgezegd
danku meneer thijsquote:Op zondag 6 juli 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs geeft zeefje een welgemeende knuffel
Als het maar niet bij eerder genoemde locaties isquote:Op zondag 6 juli 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Met degene waar ik eigenlijk geen ruzie mee wil maken.
[..]
Ik hou alle opties open.
[..]
Zullen wij maar op date gaan dan?
Ander visje betekent, dat je beter verdient.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
ander visje?
14 jaar ouder.
ik val op ouder maar het was wel een beetje een grensgevalletje
He, geen dm's bespreken he.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als het maar niet bij eerder genoemde locaties is
Maar nee hoor, wel naar een fatsoenlijk iets. Hoe laat spreken we af?quote:
Dan ben ik het niet geweest.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
danku meneer thijs
en hij kwam uit tilburg
Dan maak ik geen kans meer?!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als het maar niet bij eerder genoemde locaties is
waar moet ik wezen danquote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar nee hoor, wel naar een fatsoenlijk iets. Hoe laat spreken we af?
dat denk ik niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben ik het niet geweest.
[..]
Dan maak ik geen kans meer?!
Succes.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
waar moet ik wezen dan
[..]
dat denk ik niet.
--
zo sexy kleding weer in de kast gezet, incl high heels. feestje gaat niet door.
nu lekker slapen morgen eerste nieuwe werkdag
In Rotterdam?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
waar moet ik wezen dan
[..]
dat denk ik niet.
--
zo sexy kleding weer in de kast gezet, incl high heels. feestje gaat niet door.
nu lekker slapen morgen eerste nieuwe werkdag
Wat een reden!quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Ik heb lol nu met mijn verliefdheid. Althans, ik heb lol, zij iets minder...
Sprak haar aan op haar recente gedrag en dat ze bizar veel veranderd is. Komt ze met de reden: "Ja ik ben geen student meer. Ik heb een paar sollicitaties gehad en heb geen tijd meer voor mezelf. "
Ja dat is echt een goede reden...
Je had toch een date via Paiq ofzo?quote:
Zie post.quote:
Inderdaad. Mijn klomp brak even maar ik ben er nu wel achter. Ik ga nu even de rollen richting haar omdraaien. Ik heb wat stomme dingen gedaan tegenover haar in het verleden wat de vriendschap niet ten goede kwam, maar nu mag zij er werk van gaan maken als ze zonodig nog vrienden wilt blijven.quote:
Jammerquote:Op zondag 6 juli 2014 23:09 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb een tweede date afgezegd, al kan je het niet eens zo noemen trouwens want er was niet eens een datum gepland. Geen initiatief vanuit haar kant dus dan ben ik er wel klaar mee.
En met die andere... dat is op 1 enkel woord fout gelopen, maar volgens mij had ik dat al verteld hier.
En zo hoort het. Houd de eer aan jezelf.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn klomp brak even maar ik ben er nu wel achter. Ik ga nu even de rollen richting haar omdraaien. Ik heb wat stomme dingen gedaan tegenover haar in het verleden wat de vriendschap niet ten goede kwam, maar nu mag zij er werk van gaan maken als ze zonodig nog vrienden wilt blijven.
Ik ben er klaar mee.
Nou, bij de laatste niet eens. Ik noem haar 1 of 2x 'meid' (macht der gewoonte, al was ze 29), en toen was het blok. En de gesprekken liepen echt goed daarvoor. Echt, sommige vrouwen.quote:
Ja wat denkt ze welquote:Op zondag 6 juli 2014 23:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn klomp brak even maar ik ben er nu wel achter. Ik ga nu even de rollen richting haar omdraaien. Ik heb wat stomme dingen gedaan tegenover haar in het verleden wat de vriendschap niet ten goede kwam, maar nu mag zij er werk van gaan maken als ze zonodig nog vrienden wilt blijven.
Ik ben er klaar mee.
Omdat je haar 'meid' noemdequote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, bij de laatste niet eens. Ik noem haar 1 of 2x 'meid' (macht der gewoonte, al was ze 29), en toen was het blok. En de gesprekken liepen echt goed daarvoor. Echt, sommige vrouwen.
Zo waar als ik hier zit.quote:
Het ligt aan "internet".quote:
Vrouwenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zo hoort het. Houd de eer aan jezelf.
[..]
Nou, bij de laatste niet eens. Ik noem haar 1 of 2x 'meid' (macht der gewoonte, al was ze 29), en toen was het blok. En de gesprekken liepen echt goed daarvoor. Echt, sommige vrouwen.
Nee, het ligt aan de mindset. Goed, ik kan best begrijpen dat sommige vrouwen het niet leuk vinden om zo genoemd te worden. Maar blok me dan niet als ik per ongeluk de vergissing maak omdat het er even bij inschiet. Zoiets kleinsquote:
Yup. Trekken je portemonnee leeg in plaats van wat andersquote:
We houden wel van jou hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aah ik kom weer op.t goede moment binnen
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als je dat zegt , zal het wel waar zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen zijn gewoon raar met dat soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Vreemd.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan de mindset. Goed, ik kan best begrijpen dat sommige vrouwen het niet leuk vinden om zo genoemd te worden. Maar blok me dan niet als ik per ongeluk de vergissing maak omdat het er even bij inschiet. Zoiets kleins
Helloquote:Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aaah een vrouwquote:Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je dat zegt , zal het wel waar zijn
Juist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoop da goe in oew ore
![]()
Ze post hier al een tijdje, meneer Marsquote:
ok jongen.quote:
Brrrrrquote:Op zondag 6 juli 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze post hier al een tijdje, meneer Mars
Of je kan mij blokkeren omdat ik je jongen hebt genoemd.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt me gekwetst
Je kan het goed maken door me te daten
Me jellyquote:Op zondag 6 juli 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt me gekwetst
Ik had me als eerste aangebodenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt me gekwetst
Je hebt je aangeboden bij Zeefje.quote:
Maakt me eigenlijk niet uit bij wie joh.quote:
Ik ga jou toch niet blokkeren gekkiequote:Op zondag 6 juli 2014 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Of je kan mij blokkeren omdat ik je jongen hebt genoemd.
Whut?quote:
Gekkie, leuke naamquote:
Zo laat eten?quote:
Gewoon 'een' date, maakt me niet uit met wiequote:
Ik deed een fopje. Jelly=emotie dus emotie-etenquote:
Zo ga je natuurlijk geen date kunnen krijgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon 'een' date, maakt me niet uit met wie![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik deed een fopje. Jelly=emotie dus emotie-eten
Oké als jij het zegt zal het wel zo zijn .quote:
Ik ben niet van je.quote:
Dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo ga je natuurlijk geen date kunnen krijgen.
Op Fok, ben ik van Syl, al is hij denk ik boos op mij.quote:
Goed zo.quote:
Ga vreemd met mij, dat zal 'm lerenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Op Fok, ben ik van Syl, al is hij denk ik boos op mij.
Nee, ik ga nooit vreemd.quote:
Oh God!quote:
Ken je Faxie?quote:
alleen van hier. Maar vd week heb ik m een azijnzeikerd genoemd dus nu ging ik voor de vriendelijke benaderingquote:
Wat lief van je.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
alleen van hier. Maar vd week heb ik m een azijnzeikerd genoemd dus nu ging ik voor de vriendelijke benadering
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
alleen van hier. Maar vd week heb ik m een azijnzeikerd genoemd dus nu ging ik voor de vriendelijke benadering
Ow ik was het al vergeten johquote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Want?quote:
Is dit nog steeds jouw vriendelijke benadering naar hem toe ?quote:
Nee hoor, ken je die niet,quote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dit nog steeds jouw vriendelijke benadering naar hem toe ?
hihiquote:Op maandag 7 juli 2014 00:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor, ken je die niet,
Man spreekt je aan,
Jij- ik mag niet met vreemde praten
Man stelt zich voor "zo nu ben ik geen vreemde meer"![]()
Stoer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |