Allebei.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schotland is bezig zich van te scheiden van het VK, niet van Engeland.
Nee klopt, gaat ze niet lukken, maar ze zijn er wel druk mee bezigquote:Op zondag 6 juli 2014 16:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Eh nee, in de polls is er nog lang geen meerderheid die voor gaat stemmen.
Ditquote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee klopt, gaat ze niet lukken, maar ze zijn er wel druk mee bezigEn idd, het moet VK/GB zijn maar het gaat ze uiteindelijk om Engeland stiekem
Taalkundig klopt dat niet. Dat zou betekenen dat het een onderdeel is van Engeland. Het is een onderdeel van GB en VK.quote:
Ach, ze maken grotere foutenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Taalkundig klopt dat niet. Dat zou betekenen dat het een onderdeel is van Engeland. Het is een onderdeel van GB en VK.
Klopt, maar ik neem aan dat je wel snapt waar het inhoudelijk om gaat.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Taalkundig klopt dat niet. Dat zou betekenen dat het een onderdeel is van Engeland. Het is een onderdeel van GB en VK.
M'n adoptierennerquote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is trouwens Ben King en niet Slagter.
Zat vroeger in het Amerikaanse leger, destijds Private Ben Kingquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef Bugno het volgende:
Omdat ie zo op buitenaardse wijze op kop gaat rijden voor Talansky
Op 32,4 km van de aankomst. Nog drie kwartier maximaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef HPLC het volgende:
Goedesmiddags. Waar zijn ze nu en hoe laat worden ze bij de finish verwacht?
Niet te vroeg juichenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef Zelva het volgende:
Valt me mee dat Herbert nog geen ,,Waar is Mollema?" heeft geroepen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef Zelva het volgende:
Valt me mee dat Herbert nog geen ,,Waar is Mollema?" heeft geroepen.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet goed voor mijn TourCoach.
Ik had mannen als Sagan en Cancellara.
Geen Cavendish?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij TJS?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, die gaat helaas ook niet scoren lijkt me.quote:
Die was al zo goed als gelost, gaat voor Albasini zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef Sheepcidus het volgende:
Gerrans er nog bij die kan nog wel winnen
Ik ook, daar gaat mijn 1e plek in de subpoulequote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Talansky is belangrijker voor ze.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef TheArt het volgende:
Als TJS zich nou zo kunnen sparen voor straks.
Die zie je drie weken niet en pas in Parijs ontdek je dat hij top tien in het klassement staat.quote:
Sagan, Valverde ,Costa, Degenkolb, Kwiatkowski, Navardau, TJS, Gallopin, Coquardquote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die gaat helaas ook niet scoren lijkt me.
Dank uquote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op 32,4 km van de aankomst. Nog drie kwartier maximaal.
Ik sta tweede, en ik sta ook tweede in het totale puntenklassement (hoezo is dat puntenklassement anders dan het geldklassement?)quote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ook, daar gaat mijn 1e plek in de subpoule
Parijs is nog ver.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ook, daar gaat mijn 1e plek in de subpoule
Puntjes van de tussensprint denk ikquote:Op zondag 6 juli 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sta tweede, en ik sta ook tweede in het totale puntenklassement (hoezo is dat puntenklassement anders dan het geldklassement?)
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sta tweede, en ik sta ook tweede in het totale puntenklassement (hoezo is dat puntenklassement anders dan het geldklassement?)
Blijkbaar boeide het net toch íemand.quote:
Doe maar in het bijbehorende topicquote:Op zondag 6 juli 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar boeide het net toch íemand.
Ga je ons nou dagelijks vertellen op welke plek je staat in je wedstrijdje?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar boeide het net toch íemand.
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga je ons nou dagelijks vertellen op welke plek je staat in je wedstrijdje?
Ja met direct daarna nog een klimmetje. Slagter trok in 1 klap door. De groep was nog veel kleiner, maar er is een deel weer teruggekomen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik schakel net in.
Op een klimmetje is deze schifting ontstaan?
Vroeger ook wel eens een paar keer meegedaan. Totdat ik er achter kwam dat ik bij het kijken alleen maar zat te hopen op een zo gunstig mogelijke uitslag voor mijn pool ipv te kunnen genieten van een mooie strijd.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef HPLC het volgende:
wat een gezeik om een pooltje
Ga toch lekker de etappe kijken
Niet caren om een top20 stekquote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef HPLC het volgende:
wat een gezeik om een pooltje
Ga toch lekker de etappe kijken
Thxquote:Op zondag 6 juli 2014 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja met direct daarna nog een klimmetje. Slagter trok in 1 klap door. De groep was nog veel kleiner, maar er is een deel weer teruggekomen.
Want het internet is vol?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga je ons nou dagelijks vertellen op welke plek je staat in je wedstrijdje?
Misschien dachten ze dat ze van de andere kant zouden komen?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:55 schreef TheArt het volgende:
Waarom ga je als publiek in een super snelle afdaling staan
ze rijden daar links natuurlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 16:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat ze van de andere kant zouden komen?
Rijden ze niet links?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat ze van de andere kant zouden komen?
quote:
verdommequote:
Er is vast wel een speciaal topic waar je kunt melden wat je plek is in je wedstrijdje.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag toch ook weleens over wat bijzaken praten. Geeft toch niks?
Oh vast wel jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er is vast wel een speciaal topic waar je kunt melden wat je plek is in je wedstrijdje.
Zeikerds, laat toch gaanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er is vast wel een speciaal topic waar je kunt melden wat je plek is in je wedstrijdje.
Zonde voor mijn poultje inderdaad.quote:
Precies waarom het een ramp zou zijn als Belkin verdwijnt. Dan mogen alle Nederlanders hun eigen kansen om zeep helpen voor anderen.quote:
Staan hekken ja, werd gemeld door Sporzaquote:Op zondag 6 juli 2014 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk hebben ze op het laatste klimmetje hekken. Anders kun je daar niet eens aanvallen.
Nog een Duitser erbij en we hebben Allo Allo.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:05 schreef hhh38 het volgende:
Een Fransman die een andere Fransman uitscheldt in Engeland
Onze zure mat Martin.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Nog een Duitser erbij en we hebben Allo Allo.
Kan nog van alles gebeuren het is nog 12 km.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Mollema helemaal achterin. das niet de goede plek
Ik verwacht hem toch wel in een paar bergetappes.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:10 schreef opperkleurder het volgende:
Rolland heeft een goede Giro gereden. Gaat dus niks worden deze Tour.
Zou leuk zijn als hij zijn benen van de Giro heeft meegenomen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:10 schreef opperkleurder het volgende:
Rolland heeft een goede Giro gereden. Gaat dus niks worden deze Tour.
Precies, dat gepaniekzaai als hij even achterin rijdtquote:Op zondag 6 juli 2014 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan nog van alles gebeuren het is nog 12 km.
Hij heeft de benen genomen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij zijn benen van de Giro heeft meegenomen.
niemand.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef HPLC het volgende:
Welke klassementsrenners zijn er nou gelost? Ik heb dat niet helemaal meegekregen na het inschakelen
Quintanaquote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef HPLC het volgende:
Welke klassementsrenners zijn er nou gelost? Ik heb dat niet helemaal meegekregen na het inschakelen
Volgens mij valt dat nog wel mee. niet echt hele grote namen of ik heb iets gemistquote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef HPLC het volgende:
Een wilde gok: Andy Schleck?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef HPLC het volgende:
Waar is Voeckler?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat nog wel mee. niet echt hele grote namen of ik heb iets gemist
Fuckler zal er ook wel weer invliegen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wordt leuk in de bergen met Lollerkovski, Rolland, Konig en misschien Quim
Saint-Nicolas is 500 meter langer en aanzienlijk minder steil.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kort, steil klimmetje vlak voor de finish in een etappe die lijkt op LBL. Voilà
Misschien heeft 'ie een trombone ingeslikt.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Michel Wuyts heel de Tour griep heeft.
Of Boonen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie een trombone ingeslikt.
XDquote:
Dumoulin?quote:
Kijk dan bij boogerd meequote:Op zondag 6 juli 2014 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
En we zijn er nog lang niet
*op de top
Van Avermaetquote:Op zondag 6 juli 2014 17:22 schreef Marcoss het volgende:
Sagan, Albasini, Valverde en Kwiat als snelle mannen mee, volgens mij
Van Avermaet ook nogquote:Op zondag 6 juli 2014 17:22 schreef Marcoss het volgende:
Sagan, Albasini, Valverde en Kwiat als snelle mannen mee, volgens mij
is wel een kadotje idd.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze laten 'm ook gewoon lekker rijden lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |