Kan nog van alles gebeuren het is nog 12 km.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Mollema helemaal achterin. das niet de goede plek
Ik verwacht hem toch wel in een paar bergetappes.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:10 schreef opperkleurder het volgende:
Rolland heeft een goede Giro gereden. Gaat dus niks worden deze Tour.
Zou leuk zijn als hij zijn benen van de Giro heeft meegenomen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:10 schreef opperkleurder het volgende:
Rolland heeft een goede Giro gereden. Gaat dus niks worden deze Tour.
Precies, dat gepaniekzaai als hij even achterin rijdtquote:Op zondag 6 juli 2014 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan nog van alles gebeuren het is nog 12 km.
Hij heeft de benen genomen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij zijn benen van de Giro heeft meegenomen.
niemand.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef HPLC het volgende:
Welke klassementsrenners zijn er nou gelost? Ik heb dat niet helemaal meegekregen na het inschakelen
Quintanaquote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef HPLC het volgende:
Welke klassementsrenners zijn er nou gelost? Ik heb dat niet helemaal meegekregen na het inschakelen
Volgens mij valt dat nog wel mee. niet echt hele grote namen of ik heb iets gemistquote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef HPLC het volgende:
Een wilde gok: Andy Schleck?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |