quote:Op zondag 6 juli 2014 16:22 schreef TradeMarkie het volgende:
6-1 6-2 winst in de enkel. Komende zaterdag halve finale spelen
Ik zou even bellen en vragen waarom, want dat soort dingen hoort in het eerste gesprek niet relevant te zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje he, vinden jullie dit normaal? Ik heb op een vacature gereageerd, en krijg van het uitzendbureau een formulier toegemaild dat ik uit moet printen, en op dat formulier worden oa mijn rekeningnummer, mijn burgelijke staat, de achternaam en geboortedatum van mijn partner én mijn kind gevraagd
Dat lijkt me totaal irrelevante info voor een sollicitatie.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje he, vinden jullie dit normaal? Ik heb op een vacature gereageerd, en krijg van het uitzendbureau een formulier toegemaild dat ik uit moet printen, en op dat formulier worden oa mijn rekeningnummer, mijn burgelijke staat, de achternaam en geboortedatum van mijn partner én mijn kind gevraagd
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou even bellen en vragen waarom, want dat soort dingen hoort in het eerste gesprek niet relevant te zijn.
Zie.... dat dacht ik ook. Het is gewoon een inschrijfformulier voor het uitzendbureau (als ik dat in heb gestuurd, wordt mijn vacature in behandeling genomenquote:Op maandag 7 juli 2014 11:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me totaal irrelevante info voor een sollicitatie.
Rekeningnummer lijkt me toch wel handig om te geven.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Zie.... dat dacht ik ook. Het is gewoon een inschrijfformulier voor het uitzendbureau (als ik dat in heb gestuurd, wordt mijn vacature in behandeling genomen), maar wat hebben die daarmee te maken?
Nog voordat je op gesprek gaatquote:Op maandag 7 juli 2014 12:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Rekeningnummer lijkt me toch wel handig om te geven.
Ik krijg nooit betaald voor een sollicitatie hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Rekeningnummer lijkt me toch wel handig om te geven.
Mwa, ik kan me er proceduretechnisch nog wel wat bij voorstellen. Eén formuliertje en je bent in één keer klaar met alle gegevens. Je staat gelijk ingeschreven he. Dus ze kunnen je ook bij wijze van spreken over drie weken bellen, of je de volgende dag ergens kan beginnen. En een week later word je daarvoor uitbetaald als je ja zegt.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog voordat je op gesprek gaatLijkt me totaal overbodig. Die gegevens van je partner en kind gaat ze sowieso niets aan, ook niet als je er wel gaat werken.
Bedankt voor de felicitaties![]()
Niet? Vreemd, doe je toch iets verkeerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik krijg nooit betaald voor een sollicitatie hoor.
Dat ja. Ze mogen mn rekeningnummer best hebben, en die snap ik ook nog wel enigzins (maar vind t wat voortvarend). De rest vind ik stuitend en ik ga dus inderdaad even bellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog voordat je op gesprek gaatLijkt me totaal overbodig. Die gegevens van je partner en kind gaat ze sowieso niets aan, ook niet als je er wel gaat werken.
Ik heb wel eens reiskostenvergoeding gehad voor een sollicitatiequote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Na m'n laatste sollicitatie word ik al wel 7 1/2 jaar iedere maand betaald, dus zo verkeerd gaat het niet
ik ook. Alleen die baan niet gekregen (wat ik achteraf niet erg vond)quote:Op maandag 7 juli 2014 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens reiskostenvergoeding gehad voor een sollicitatie.
Ik heb ooit op een declaratieformulier een extra vakje gemaakt, omdat ik op de fiets was. Desondanks kreeg ik nog steeds reiskosten vergoedquote:Op maandag 7 juli 2014 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens reiskostenvergoeding gehad voor een sollicitatie.
Vanavond is de aflevering van de avondetappe vanuit het hotel in Londen waar jij straks verblijft. Mart Smeets slaapt er ook.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ooit op een declaratieformulier een extra vakje gemaakt, omdat ik op de fiets was. Desondanks kreeg ik nog steeds reiskosten vergoed
zit etc daar ja? Ik kan uit ervaring zeggen dat dat een heerlijk hotel isquote:Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef ß het volgende:
[..]
Vanavond is de aflevering van de avondetappe vanuit het hotel in Londen waar jij straks verblijft. Mart Smeets slaapt er ook.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef ß het volgende:
[..]
Vanavond is de aflevering van de avondetappe vanuit het hotel in Londen waar jij straks verblijft. Mart Smeets slaapt er ook.
Wacht, zittie in Guoman The Tower? Tofquote:Op maandag 7 juli 2014 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zit etc daar ja? Ik kan uit ervaring zeggen dat dat een heerlijk hotel is
Ja, hij heeft de naam niet genoemd, maar met het uitzicht uit het raam van de Tower Bridge kan het bijna niet anders. om 10 uur even kijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Wacht, zittie in Guoman The Tower? Tof
Ik ga proberen dat te onthoudenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:01 schreef ß het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de naam niet genoemd, maar met het uitzicht uit het raam van de Tower Bridge kan het bijna niet anders. om 10 uur even kijken.
ja, dat was wel duidelijk te zien in z'n promoquote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Wacht, zittie in Guoman The Tower? Tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Je werkt op een vliegveld, het is een keer wat rustig, wat ga je doen?Heb je dat filpmje gezien van een passagier die een leeg vliegveld gebruikt om een Celine Dion-playback op te nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
All by myself toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je dat filpmje gezien van een passagier die een leeg vliegveld gebruikt om een Celine Dion-playback op te nemen?
quote:
welk wk?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:17 schreef Whiteguy het volgende:
http://ishetwkalafgelopen.nl voor de niet voetbal fans
Psstt...quote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je dat filpmje gezien van een passagier die een leeg vliegveld gebruikt om een Celine Dion-playback op te nemen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Cobra, onze view vanaf vrijdag...
Nog beter.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Je werkt op een vliegveld, het is een keer wat rustig, wat ga je doen?waren het niet toevallig de luchtverkeersleiders op dit vliegveld? Die waren duidelijk afwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ga jij die week wel overleven opa?quote:
Vast wel. Het is toch alleen maar eten, drinken, ouwehoeren en zingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij die week wel overleven opa?![]()
Ik wil namelijk nog wel uit eten natuurlijk
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast wel. Het is toch alleen maar eten, drinken, ouwehoeren en zingen.
Ik ook. Vorige keer is het iig goed bevallen.quote:
Nee, die operatie moet je dan niet afzeggen hoor!!quote:Trouwens, even over dat eten he. Ik weet dus nog niet wanneer ik geopereerd ga worden maar als ze die datum als optie geven (zeker als het dan of anders pas in augustus is) dan zeg ik het af hoor
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook. Vorige keer is het iig goed bevallen.
[..]
Nee, die operatie moet je dan niet afzeggen hoor!!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat een sukkel ben je ook af en toe he
Neequote:
Maar ik weet de 17de dus wanneer ik onder het mes moet.quote:
Hallo redquote:
Dat ga ik nu dus echt niet meer aanbieden he.....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik weet de 17de dus wanneer ik onder het mes moet.![]()
Nu alleen nog een volwassene zoeken die mij naar huis gaat brengen en voor mij gaat zorgen die middag/avond/nacht
Heb dan ook niets aan jou want geen autoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus echt niet meer aanbieden he.....
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb dan ook niets aan jou want geen auto
Heb je wel een auto dan?quote:
Hoi red. Alles al klaar voor de bbq?quote:
Is de legendarische red BBQ alweer bijna?quote:
Met chauffeur als ik dat nodig heb.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de legendarische red BBQ alweer bijna?
Taxi telt nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met chauffeur als ik dat nodig heb.
[..]
Ja.
Dan niet hoor...quote:
Komt vast wel goed.quote:Oh gaaf, heel veel plezier allemaal
Ghehequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan niet hoor...
[..]
Komt vast wel goed.
Jij gaat de hele tijd iemand bij je willen hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik moet nog even kijken hoe ik dat wil. Het liefst gewoon lekker alleen naar het ziekenhuis toe, daar alleen onder het mes enz en dan bel ik wel iemand als ik naar huis mag.
Ook al heb ik stiekem wel zoiets van ik kan ook wel naar huis lopen of fietsen ofzo
Nope!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij gaat de hele tijd iemand bij je willen hebben.
uhuquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope!!
Opbokken allemaal. Ik heb dat gezenuwpees van mijn bezoek echt niet nodig hoor
Ik ben echt al zenuwachtig en bang genoeg.quote:
Gaat het in Gorkum gebeuren?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt al zenuwachtig en bang genoeg.
Wat ga ik er dan aan hebben om mijn moeder half huilend naast mij te hebben? Dat is geen steun hoor.
En ik heb wel meer ziekenhuisdingen gehad waarbij ik mij ergerde aan de mensen om mij heen, laatste keer ging ik alleen en ik vond het heerlijk
Ja, is toch loopafstandquote:
Terug zal wel niet lukken nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, is toch loopafstand![]()
Al denk ik niet dat lopen gaat lukken maar ja
Fietsen kan vast welquote:
Yeah right.quote:
Lijkt me duidelijk.quote:Maar er staat in de papieren al duidelijk dat ik moet zorgen voor een volwassene die mij thuis brengt enz want ik mag niet alleen.
Op zoek naar een volwassene dusquote:
Slim.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zoek naar een volwassene dus![]()
Maar dan wel 1 waar ik ook echt iets aan heb.
En van tevoren mn bed maar beneden in de portiek zetten want ik vrees de trappen hier wel danquote:
Oh ja. Die trappen gaan klote worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En van tevoren mn bed maar beneden in de portiek zetten want ik vrees de trappen hier wel dan
Ja, dat denk ik ook wel ja.quote:
Ai.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel ja.
Dus het mooist zou zijn als ik die eerste nacht bij iemand kan slapen. Dan blijft dus mijn moeder over zeg maar en dat wil ik dus echt niet
Komt vast wel goed johquote:
Vast wel.quote:
Dan heb ik aan 1 volwassene niet genoegquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
Anders moeten ze je liggend vervoeren en de trap op tillen.
Dat mag het ambulance personeel dan doen. Of met de hoogwerker van de brandweer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik aan 1 volwassene niet genoeg
Whahaha grapjas jijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat mag het ambulance personeel dan doen. Of met de hoogwerker van de brandweer.
Op de brancard door je raam naar binnen.quote:
Binnenkort bij Huppel:quote:
Zaaltennis geen optie?quote:
nee, les is buiten, deze les wordt in augustus of september wel ingehaald.quote:
Heimwee naar London door dit weer?quote:
Mijn eierstokdingen gaan eruitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:25 schreef MaJo het volgende:
Waar word je aan geopereerd huppelmuts?
Wat een shiteweer vandaag zeg
quote:
Oef dat is wel heftig dan. Sterktequote:
Dank uquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]Juist in Londen regent het minder dan in Nederland
[..]
Oef dat is wel heftig dan. Sterkte
Jaquote:
Is dat banwaardig?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
Nee. Niemand een link naar dat indianenfilmpje posten!!!!
Dat zal aanslaan in die landen, waar ze alles nasynchroniseren...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In een iets ander kaliber: vanaf oktober gaat er een Engelstalige Rocky Horror-tour door Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal aanslaan in die landen, waar ze alles nasynchroniseren...
Die brabbelde ook maar wat, dat begrepen ze wel...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet mijn probleemBesides, ze zonden Bob Ross ook gewoon in het Engels uit
De verteller spreekt wel in het Duits volgens de websitequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die brabbelde ook maar wat, dat begrepen ze wel...
Dat lijkt me helemaal een hilarische avond worden dan...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De verteller spreekt wel in het Duits volgens de website
het was er idd wel het weer voor vandaag. Wat een naargeestig knakenweer was hetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Laat je van de zomer je pelletkachel schoonmaken, moeten er onderdelen vervangen worden en zijn de kachelpijpen even afgekoppeld in afwachting daarvan.
Heb je ineens lekkage doordat het buiten blijft zeiken van de regen en die pijpen er dus niet goed opzitten...![]()
Er hangen nu plastic zakken aan de kachelpijp binnen...
Het is hier nu net een omgekeerd infuus, de plastic zakjes lopen langzaam vol en moeten tijdig gewisseld worden. Vanavond vroeg flikkerde er één naar beneden en was het waterballet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het was er idd wel het weer voor vandaag. Wat een naargeestig knakenweer was het
Goed zo TM!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik juich niet vaak voor Duitsers, maar vandaag wel
Dat krijg je als je maar 1 sterspeler hebtquote:
vooral het laatste iddquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een schijthekel aan die Mannschaft, maar de Braziliaanse huilie's zijn wel leuk...
Geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een schijthekel aan die Mannschaft, maar de Braziliaanse huilie's zijn wel leuk...
quote:
Hoe bedoel je?quote:
tien doelpuntenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad
[..]![]()
[..]
Hoe bedoel je?
Dat zou zomaar kunnen als het zo doorgaatquote:
Bye bye Braaaasiiiiiiilquote:
Of er juist voor gaan als de Duitse top spelers uitgewisseld worden om te rusten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef wyccie het volgende:
Zo zie ik mezelf ook nog wel als we gaan verliezen.![]()
Wel jammer dat onze 5-1 tegen Spanje overschaduwd wordt.
Ik kan me voorstellen dat de Brazilianen na de rust gewoon opgeven. Dit wordt toch niet meer wat.
Dat mogen ze niet, ze zullen het dus uit moeten spelen, heel pijnlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef wyccie het volgende:
Zo zie ik mezelf ook nog wel als we gaan verliezen.![]()
Wel jammer dat onze 5-1 tegen Spanje overschaduwd wordt.
Ik kan me voorstellen dat de Brazilianen na de rust gewoon opgeven. Dit wordt toch niet meer wat.
Ja dat is wel heel erg triestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Het wordt gezellig in t stadion en de rest van het land begrijp ik
'Supporters'
Nee klopt, na het derde doelpunt waren ze al uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het maakt al lang niet meer uit wat het verder wordt...
Er zijn al eerder spelers (Escobar, Columbia) vermoord na een slecht WK.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Het wordt gezellig in t stadion en de rest van het land begrijp ik
'Supporters'
Teleurstelling en woede die je niet anders kwijt kan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee klopt, na het derde doelpunt waren ze al uitgeschakeld.
Wel leip dat mensen meteen gaan rellen
Ben ik het niet mee eens. Je kunt ook gewoon lekker een potje janken of je longen uit je lijf schreeuwen. vechten en dingen mollen is voor mensen die hun emoties niet de baas zijn en heb ik geen greintje respect voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Teleurstelling en woede die je niet anders kwijt kan.
Emoties...
Precies.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je kunt ook gewoon lekker een potje janken of je longen uit je lijf schreeuwen. vechten en dingen mollen is voor mensen die hun emoties niet de baas zijn en heb ik geen greintje respect voor.
Waar ben je het niet mee eens?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je kunt ook gewoon lekker een potje janken of je longen uit je lijf schreeuwen. vechten en dingen mollen is voor mensen die hun emoties niet de baas zijn en heb ik geen greintje respect voor.
Dat je dat niet op een andere manier kwijt zou kunnen. Gezien je verleden leek je het goed te praten maar ik weet niet hoe je daar tegenwoordig in staat natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar ben je het niet mee eens?
Ik praat het niet goed, maar verklaar slechts de achtergrond...
Of mol dan je eigen spullenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja preciesquote:
Ik ben tegenwoordig een brave burgerlul wat dat betreft, don't kill the messenger...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je dat niet op een andere manier kwijt zou kunnen. Gezien je verleden leek je het goed te praten maar ik weet niet hoe je daar tegenwoordig in staat natuurlijk.
Excuus dan als ik fel reageerdequote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig een brave burgerlul wat dat betreft, don't kill the messenger...
Ik praat dus niks goed, maar ik denk dat psychologen het misschien beter uit kunnen leggen...
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zat er ook al helemaal klaar voor
Ik voorspel een uitval van de zenders en vervolgens rellen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op NU.NL:code oranje vanwege onweer on het noorden.....
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:16 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo alvast maar richting de kroeg
De rest van "we" durft niet naast je op de bank te zitten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga alleen kijken, thuis op de bank. We zouden in de stad kijken maar met dit weer wordt dat niets
De afspraak was in Arnhem, maar ik heb geen zin om daarheen te gaan om op de bank te zitten en meteen daarna naar bed te gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De rest van "we" durft niet naast je op de bank te zitten?
Ik ga zo maar eens tukken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:36 schreef MaJo het volgende:
Ik zit er ook klaar voorWe wilden ook de stad in maar zijn allebei te gaar, ik heb zelfs 2 uur liggen tukken net. De eerste wedstrijd hebben we ook met z'n tweetjes gezien en dat was de beste tot nu toe, laten we hopen dat het vanavond weer zo goed gaat
Hehe dat je dat kuntquote:
Geen enkel probleem mee.quote:
Buiten wat getoeter op straat nog niks gehoord.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:50 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen slapen door al die feestende Nederlanders heen
Hier maffen zonder peukie. Welterusten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee.
Nog even een peukie en dan maffen.
Penalty's dan dus maar...quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verlenging ging vorige keer ook goed, dus ik maak me geen zorgen
Gekkenhuis...quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:50 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen slapen door al die feestende Nederlanders heen
Hier valt het wel meequote:Op donderdag 10 juli 2014 06:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben benieuwd wat de commentaren op m'n werk zullen zijn
Die ziet er echt heel eng uitquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:16 schreef MadMaster het volgende:
C4, we kunnen live naar huis zwaaien...
http://www.honkbalweek.nl/index.php?hhw=hhw2014-youtube&id=live2
Af en toe dan maar eens zwaaien naar de AKQ sc.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmorgen stond 'ie op onze zitplaatsen gericht, nu hebben ze hem gedraaid...
We draaien de camera morgen gewoon weer terug...quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Af en toe dan maar eens zwaaien naar de AKQ sc.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We draaien de camera morgen gewoon weer terug...![]()
Ik ben er morgen rond 17.30u, gok ik...
Prima, rustig aan...quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook zo iets denk ik. Eerst even rustig inchecken in het hotel.
Er mag meestal gewerkt worden tussen 0800 en 2200 uur.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:24 schreef MaJo het volgende:
Is er overigens niet een uiterlijke werktijd voor bouwvakkers? Ik zit nu al vanaf 8 uur vanochtend tot nu in het lawaai, 12 uur achter elkaar. Dat is toch niet gezondEn even ter illustratie: het kabaal is zo hard dat ik de tv niet eens normaal kan horen.
Ergens anders las ik tot 19 uur 's avonds. Ik sta echt op het punt om door te draaien, ik word er helemaal gek vanquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er mag meestal gewerkt worden tussen 0800 en 2200 uur.
Join the club. Dat heb ik al maaaanden met die kut honden om mij heen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ergens anders las ik tot 19 uur 's avonds. Ik sta echt op het punt om door te draaien, ik word er helemaal gek van
Lees de gemeentelijke verordeningen eens. Vaak staan daar regels in hoe lang je hoeveel geluid mag produceren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:24 schreef MaJo het volgende:
Is er overigens niet een uiterlijke werktijd voor bouwvakkers? Ik zit nu al vanaf 8 uur vanochtend tot nu in het lawaai, 12 uur achter elkaar. Dat is toch niet gezondEn even ter illustratie: het kabaal is zo hard dat ik de tv niet eens normaal kan horen.
Dat lijkt me ook behoorlijk frustrerend, vooral omdat je daar echt niks aan kan doen. Omleggen is ook weer zoietsquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Join the club. Dat heb ik al maaaanden met die kut honden om mij heen.
Eerst waren ze bezig met de riolering. Toen het ombouwen van de straat. Nu zijn ze alle panden in de straat aan het renoveren, eerst was het dus de overkant en daarna het huizenblok naast ons dus dan is het meer in de verte maar nu zijn ze al een paar weken met ons blok bezig dus dat is continu boren en bonken achter elkaar. Als onze straat klaar is dan gaan ze aan de andere kant weer bezigquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat zijn ze allemaal aan het doen dat je er al 2 jaar zoveel last van hebt?
Daar stond 19 uurquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lees de gemeentelijke verordeningen eens. Vaak staan daar regels in hoe lang je hoeveel geluid mag produceren.
G is uiteindelijk langsgegaan. Het bleek een buurvrouw te zijn die zelf iemand had ingehuurd om een afzuigkap in te laten bouwen. Aangezien we toch steeds in het lawaai zitten leek haar dit het beste moment om dit te laten doen, waar ze ook wel gelijk in heeft. Gelukkig waren ze vlak daarna klaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:44 schreef Tinuviel het volgende:
MaJo anders vraag je gewoon vriendelijk om om 19 uur te stoppen of wijs je ze op de gemeentelijke verordening. Onze buren hier vroegen ons ook op een gegeven moment s'avonds te stoppen vanwege hun kind. 2 jaar lijkt idd wel heellang. Bij ons hebben ze een huis aan het begin van de straat verbouwd. Daar is bijna het hele huis gesloopt en opnieuw gedaan: aanbouw achter, aanbouw voor, dak opnieuw, dakkapellen etc en daar waren ze na 6-7 maanden mee klaar.
Zie ook mijn verhaal boven: eerst was het steeds de straat/riolering maar de laatste maanden zijn ze alle huizen in de straat aan het renoverenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:52 schreef Tinuviel het volgende:
Ah kijk aan. Maar watzijn ze dan bij dat andere. huis aan doen: 2 jaar lang?
Sorry had de laatste post van jou op de vorige bladzijde gemist. Leek me al heel veel tijd voor de verbouwing van een huis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie ook mijn verhaal boven: eerst was het steeds de straat/riolering maar de laatste maanden zijn ze alle huizen in de straat aan het renoveren
Haha geen probleem, ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:59 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Sorry had de laatste post van jou op de vorige bladzijde gemist. Leek me al heel veel tijd voor de verbouwing van een huis.
een huis is nooit af!quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef MaJo het volgende:
Haha geen probleem, ik had al zo'n vermoedenNee voor 1 huis zou het helemaal absurd zijn
Ik mag hopen dat je niet je hele leven dat geluid vanuit 1 huis krijgt danquote:
Woon je in een woning van de woningcorporatie?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie ook mijn verhaal boven: eerst was het steeds de straat/riolering maar de laatste maanden zijn ze alle huizen in de straat aan het renoveren
Voor de mensen die beneden wonen is er alternatieve woonruimte aangezien zij echt een paar dagen het huis uit moeten. Wij hoeven dus gelukkig niet weg, ze zijn bij ons slechts 2 dagen bezig geweest (ophangen rookmelders en nog wat andere kleine dingen). Bij veel mensen wordt CV geplaatst en dubbele glazen, dat hebben wij beiden al. Ze zijn nog een paar weken bezig, dan is het klaar. Vanaf volgende week zomerstop en tegen de tijd dat ze weer beginnen zijn wij een maandje wegquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Woon je in een woning van de woningcorporatie?
Is er alternatieve woonruimte beschikbaar voor de woningen die gerenoveerd worden?
Keren de oude bewoners terug na renovatie?
Moet jullie huis uiteindelijk ook?
Hoe lang gaan ze nog bezig zijn?
Ik zou eens contact opnemen met de woningcorporatie en bovenstaande vragen. Misschien willen ze jullie wel alternatieve woonruimte aanbieden. Dat is niet meer dan normaal bij grootschalige projecten.
Ik denk er wel eens aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook behoorlijk frustrerend, vooral omdat je daar echt niks aan kan doen. Omleggen is ook weer zoiets
Dat had je met vier alquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kom je een keer op kantoor met een overhemd met korte mouwen aan in plaats van de gebruikelijke t-shirts en truien, vragen collega's gelijk of het wel goed met je gaat
Ik stap net de bus in.quote:
Duurt wel even voor ik er ben.quote:
Lekker met dit weer. Veel plezier. Wanneer gaan we met z'n allen?quote:
Drukke dag.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef Tinuviel het volgende:
Heerlijke dag hier.
Boodschappen voor het weekend in huis. Cadeautje voor Jair's vriendje zijn verjaardagsfeestje gekocht. Wilde hij natuurlijk ook hetzelfde hebben, dus de verkoper het gelijk aangedragen als sinterklaas cadeau. Een waslading gedraaid tot nu toe. En ook Jair naar de kapper gebracht. Straks nog een waslading doen en avondeten voorbereiden. En nog een belletje naar kantoor, dan kan mijn collega misschien een deel van een urgente taak voor me overpakken.
Open er een topic overquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:38 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Lekker met dit weer. Veel plezier. Wanneer gaan we met z'n allen?
Have funquote:
En dan zeker de schuld afschuiven op Noa he? Ik heb je wel door!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Have fun
En dat onweer vannacht heb ik wel gemerkt jaHet sloeg vlakbij ons in en ik schrok er zo hard van dat ik bijna in mijn bed plaste
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan zeker de schuld afschuiven op Noa he? Ik heb je wel door!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan zeker de schuld afschuiven op Noa he? Ik heb je wel door!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]ik was degene die op de bank en de deurmat plaste!
Het valt niet uit te sluitenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]Dus ik was degene die op de bank en de deurmat plaste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |