abonnement Unibet Coolblue
pi_141965296
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:05 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Toch zijn het die o.a. die loopacties die Van Persie onderscheiden. Hij doet dit vaker en beter dan de meeste spelers. Ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat iedereen dit wel kan.

Wat is je mening over het totaal aantal afgelegde km? Ook t.o.v. de rest van het team!
Ik denk dat Huntelaar niet onder doet voor hem eigenlijk (in zo'n vorm dan). Tuurlijk kan van Persie beter voetballen en hoort hij tegen Argentinië weer in de basis te staan. Alleen hoorde hij gister gewoon rond de 70e minuut gewisseld te worden, zeker als je ziet hoe Huntelaar in kwam vallen tegen Mexico.

Veel gelopen inderdaad, had ik niet verwacht. Niet zo efficiënt helaas.
★★★
  zondag 6 juli 2014 @ 13:12:57 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141965332
Van Persie zag er in de verlenging ook moe uit.

Ik vind het erg jammer, fantastische speler maar hij moet wel de ballen krijgen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_141965427
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik denk dat Huntelaar niet onder doet voor hem eigenlijk (in zo'n vorm dan). Tuurlijk kan van Persie beter voetballen en hoort hij tegen Argentinië weer in de basis te staan. Alleen hoorde hij gister gewoon rond de 70e minuut gewisseld te worden, zeker als je ziet hoe Huntelaar in kwam vallen tegen Mexico.

Veel gelopen inderdaad, had ik niet verwacht. Niet zo efficiënt helaas.
Wisselen was zeker een optie geweest. Huntelaar heeft het vorige keer fantastisch gedaan.

In mijn 1e post probeerde ik alleen aan te geven dat het niet zo dramatisch was als hier voorgesteld.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:16:34 #29
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141965435
Ach al dat gezeik op RVP: vorige wedstrijd was het Sneijder waarvan de meest passes niet aankwamen en dergelijke maar die knalde wel 'n zeer belangrijk doelpunt mooi binnen. Nederland miste deze wedstrijd net dat beetje geluk en Costa Rica was gewoon erg goed in de boel helemaal dichttimmeren. Ach kon ze geen ongelijk geven eigenlijk, het was hun enige kans om heel misschien de halve finale te halen en ze waren er toch erg dicht bij.

Trouwens als Van Persie gewisseld was had van Gaal misschien 1. niet meer die keeperswisseltruc kunnen uitvoeren 2. iemand anders had dan de eerste penalty genomen en die had misschien gemist, nu schoot Nederland de penals feilloos in, mag ook niet vergeten worden. _O_
Hallon!
  zondag 6 juli 2014 @ 13:18:38 #30
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_141965496
quote:
11s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:12 schreef Fir3fly het volgende:
Trouwens als Van Persie gewisseld was had van Gaal misschien 1. niet meer die keeperswisseltruc kunnen uitvoeren 2. iemand anders had dan de eerste penalty genomen en die had misschien gemist, nu schoot Nederland de penals feilloos in, mag ook niet vergeten worden. _O_
Hij van RvP eruit moeten halen en Huntelaar erin zetten. Die verdediger eruit heeft ons bijna een plaats gekost in de halve finale.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:19:09 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141965510
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:18 schreef xzaz het volgende:

[..]

Hij moet niet buitenspel lopen..
Een keer vlagt de grens niet...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 6 juli 2014 @ 13:20:35 #32
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_141965539
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Een keer vlagt de grens niet...
Wel RvP liep ook niet even buitenspel; het was continue, kansen maakte die niet af. In het begin van de wedstrijd en aan het einde van de wedstrijd.
pi_141965554
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:16 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Wisselen was zeker een optie geweest. Huntelaar heeft het vorige keer fantastisch gedaan.

In mijn 1e post probeerde ik alleen aan te geven dat het niet zo dramatisch was als hier voorgesteld.
Ik vond het eigenlijk wel dramatisch slecht. Maar ach, we zijn door en tegen Argentinië schiet hij er wel een in.

quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:18 schreef xzaz het volgende:

[..]

Hij van RvP eruit moeten halen en Huntelaar erin zetten. Die verdediger eruit heeft ons bijna een plaats gekost in de halve finale.
Zo erg vind ik dat niet eens. Inzaghi stond elke wedstrijd zo'n 10 keer buitenspel, maar stond die ene keer dat hij geen buitenspel stond wel 1 op 1 met de keeper.

Maarja, die maakte hij, en dat lukte van Persie gister niet. :')
★★★
pi_141965581
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:16 schreef BlueMage het volgende:
Ach al dat gezeik op RVP: vorige wedstrijd was het Sneijder waarvan de meest passes niet aankwamen en dergelijke maar die knalde wel 'n zeer belangrijk doelpunt mooi binnen. Nederland miste deze wedstrijd net dat beetje geluk en Costa Rica was gewoon erg goed in de boel helemaal dichttimmeren. Ach kon ze geen ongelijk geven eigenlijk, het was hun enige kans om heel misschien de halve finale te halen en ze waren er toch erg dicht bij.

Trouwens als Van Persie gewisseld was had van Gaal misschien 1. niet meer die keeperswisseltruc kunnen uitvoeren 2. iemand anders had dan de eerste penalty genomen en die had misschien gemist, nu schoot Nederland de penals feilloos in, mag ook niet vergeten worden. _O_
Heel goed. Beetje positiever mag inderdaad wel. Sneijder had een redelijk anoniem toernooi. Maar een super belangrijk doelpunt tegen Mexico en nu een goede wedstrijd tegen Costa Rica.

Hopelijk speelt Van Persie een briljante wedstrijd tegen Argentinië.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:22:10 #35
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_141965585
quote:
9s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo erg vind ik dat niet eens. Inzaghi stond elke wedstrijd zo'n 10 keer buitenspel, maar stond die ene keer dat hij geen buitenspel stond wel 1 op 1 met de keeper.

Maarja, die maakte hij, en dat lukte van Persie gister niet. :')
Precies, van Persie heeft hoevaak op goal geschoten? De rest stond die

- buitenspel
- mistte de bal volkomen

hij heeft heel dit WK 1 á 2 goede acties gemaakt en die 2de moest er in.
pi_141965620


Tom _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_141965666
quote:
12s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]

Tom _O_
Ik keek op de BBC. Toen die klaar waren schakelde ik naar de NOS en Tom was in beeld. Het is gewoon aandoenlijk hoe slecht die is :')
pi_141965691
Van Persie heeft drie kansen gehad. Eerste schoot hij niet slecht in, had er in gemoeten. De tweede werd ie uit balans gebracht, de derde was lastig, moest ie plaatsen en belandde op een onmogelijke manier op de lat.

En zijn penalty was perfect genomen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Admin zondag 6 juli 2014 @ 13:28:46 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_141965749
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:31:57 #40
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_141965835
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:26 schreef marcodej het volgende:
Van Persie heeft drie kansen gehad. Eerste schoot hij niet slecht in, had er in gemoeten. De tweede werd ie uit balans gebracht, de derde was lastig, moest ie plaatsen en belandde op een onmogelijke manier op de lat.

En zijn penalty was perfect genomen.
Um, even; RvP is een pure spits hé, excuses zoals 'uit balans gebracht' en 'lastig' gelden niet. Zeker niet op een WK. Dan had die maar verdediger moeten worden.

Deze op 1:14: http://www.dumpert.nl/med(...)and_costa_rica_.html

Je mag hem best aanraken hoor. En dan heb ik het nog niet over zijn onbezonnen onnodige overtredingen die hij maakte.
pi_141965870
quote:
12s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]

Tom _O_
pi_141965905
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hey leuk, CR7!

Heeft die eigenlijk meegedaan dit toernooi?
pi_141965906
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 09:36 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Nee, niet alle Belgen zijn zo, ik krijg van zulke teksten ook kromme tenen.
Ik schrijf toch ook "een handvol verzuurde Belgen" en niet "alle Belgen"....
pi_141965976
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dan ben je ongeschikt als profvoetballer.

Vertrouwen van je coach is genoeg voor een spits, en die krijgt hij.
Klopt, van Persie is ongeschikt als profvoetballer.

:')
pi_141966033
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:31 schreef xzaz het volgende:

[..]

Um, even; RvP is een pure spits hé, excuses zoals 'uit balans gebracht' en 'lastig' gelden niet. Zeker niet op een WK. Dan had die maar verdediger moeten worden.
Juist op een WK gelden dit soort excuses.

quote:
Deze op 1:14: http://www.dumpert.nl/med(...)and_costa_rica_.html

Je mag hem best aanraken hoor. En dan heb ik het nog niet over zijn onbezonnen onnodige overtredingen die hij maakte.
Daar werd ie dus uit balans gebracht.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_141966048
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, van Persie is ongeschikt als profvoetballer.

:')
Lezen is lastig he?

Als je je als voetballer zo laat beïnvloeden door de media, dan ben je zeker ongeschikt. Kom op zeg, alsof je als media alleen maar positief moet zijn.
★★★
  zondag 6 juli 2014 @ 13:42:57 #47
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141966139
Wanneer we tegen Argentinië weer gaan counteren dan zal Huntelaar nooit starten.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:43:11 #48
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_141966145
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:39 schreef marcodej het volgende:

[..]

Juist op een WK gelden dit soort excuses.
Vind ik niet
quote:
[..]

Daar werd ie dus uit balans gebracht.
Dus dan moet je gewoon van je afslaan en beter lopen.. Hij mist zo veel scherpte.
pi_141966299
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:39 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Lezen is lastig he?

Als je je als voetballer zo laat beïnvloeden door de media, dan ben je zeker ongeschikt. Kom op zeg, alsof je als media alleen maar positief moet zijn.
Dat las ik ook. Denk je echt dat voetballers zich niet laten beïnvloeden door media? Als "vertrouwen van een coach" genoeg is, zou elke speler die in de basis staat dus altijd zijn goede niveau moeten halen? Want ze mogen zich niet laten beïnvloeden door de media (en ook niet door supporters lijkt me dan? Zeker aangezien die sowieso beïnvloed worden door de media?).

Maar even serieus, denk je echt dat voetballers zich niet laten beïnvloeden door media? Die gasten zijn zo lichtgeraakt als de pest man. Allemaal ongeschikt :')

Uiteraard is het niet de schuld van de media o.i.d. Maar om uit te sluiten dat het een rol speelt, of iemand ongeschikt als profvoetballer achten als het een rol speelt... Mwoah.
pi_141966337
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ CR _O_
_O_ TOM _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')